Rij-ontzegging na flauwvallen

Lol.. mijn moeder leerde me vroeger al dat ik ziek werd als ik vanuit het pierebadje ( 25+ gr ) in het buitenbad sprong ik ziek zou worden.. Ik denk toch dat ieder gezond persoon wel even duizelig kan worden van plotselinge temperatuur verschillen?

Er op anticiperen is een ander verhaal, maar zoiets kan je overkomen en als zoiets gebeurd je meteen word afgeschilderd als een mogelijke menselijke sloopkogel op wielen vind ik ook wel bizar.

Ik heb vorig jaar 2 auto's binnen gekregen, 2 kia picanto's waarvan het dak nog voorbij de B-stijl opgeduwd/geknikt was.. beide frontaal op elkaar. Reden? De vrouw was manager koelafdeling bij een supermarkt. hele ochtend in de koelcellen gewerkt, vervolgens in de auto gestapt toen het buiten in de 30 graden was ( was met de hittegolf afgelopen zomer ) duizelig geworden en van de rijstrook geraakt,,,

gruwelijk stom? zeker! zoiets is niet aannemelijk, wel mogelijk. maar goed, geen reden om haar rijbewijs af te pakken imo

Ik wil dan in de zomer tijdens een hittegolf toch wel graag weten, waar en wanneer zij de weg op gaat, kan ik een andere route nemen. :X


Als die mevrouw hardnekkig doorgaat kia picanto's op die manier te totallen, mag wat mij betreft toch haar rijbewijs ter discussie komen te staan, niet vanwege het feit dat ze slecht tegen de overgang koud naar warm kan, maar omdat ze haar gedrag hierop niet aanpast om herhaling te voorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan