Rijbaan plaspoelpolder afgezet ,dom dom dom

Kokkie

MF veteraan
8 mei 2002
2.079
1
Is de politie van Rijswijk nu echt zo stom of hebben ze echt niets beters te doen(wat wij bij de ppp al wisten).
Dat ze ook (zoals vandaag)bij slecht bewolkt weer
1 rijbaan zijn gaan afzetten om de bocht voor ons onaantrekkelijk te maken .

Hebben ze zelf nu niet in de gaten dat dit onzinnig werk is. :j :j :j
 
Stelletje mafferikken zijn het,morgen word het warm dus morgenavond weer lekker een blokkie toeren op ppp....maarre de slinger naar beneden voor het stoplicht is nu beter je kan hem veel mooier insturen *D
 
Ben er nog nooit geweest, maar zorgt dit meestal niet voor een onveilige situatie???
 
Ben er nog nooit geweest, maar zorgt dit meestal niet voor een onveilige situatie???
De filosofie is dat als je een onveilige situatie veroorzaakt (door te hard te rijden), zij dat voorkomen door zelf een onveilige situatie te creëren....

Daar moet je voor hebben doorgeleerd.
 
Ik denk, dat dit gedaan is voor de situatie op de A13, misschien ver gezocht, maar toch.
Aan de andere kant, aan het einde van de A4 hebben ze uiteindelijk ook 1 rijbaan verwijderd.
 
Is de politie van Rijswijk nu echt zo stom of hebben ze echt niets beters te doen(wat wij bij de ppp al wisten).
Dat ze ook (zoals vandaag)bij slecht bewolkt weer
1 rijbaan zijn gaan afzetten om de bocht voor ons onaantrekkelijk te maken .

Hebben ze zelf nu niet in de gaten dat dit onzinnig werk is. :j :j :j

Dat was vorige week zondag ook al. Althans de oprit richting A13. Maar je hebt toch geen 2 banen nodig??????


CU

DooV
 
Ik denk, dat dit gedaan is voor de situatie op de A13, misschien ver gezocht, maar toch.
Aan de andere kant, aan het einde van de A4 hebben ze uiteindelijk ook 1 rijbaan verwijderd.

Nope, het is puur voor de motorrijders en heeft niets te maken met de afzetting van de A13. Heb het van een agent gehoord en het zou wel heeeeel toevallig zijn dat het net afgesloten was op de dag dat de TT plaatsvond....
 
Laatst bewerkt:
Ach, misschien maar beter, werd de laatste tijd toch veels te druk, misschien maar beter voor de vaste groep die er al lang veel eerder kwam.

Maar voorlopig is het waardeloos.
 
Ik kan nu al zeggen dat het druk word op ppp vanavond...dit weet de politie ook al,oppassen dus.
 
Ach, misschien maar beter, werd de laatste tijd toch veels te druk, misschien maar beter voor de vaste groep die er al lang veel eerder kwam.

Maar voorlopig is het waardeloos.

Hmmm ik zie het voordeel voor de 'vaste groep' er niet echt in...... :?
 
Hmmm ik zie het voordeel voor de 'vaste groep' er niet echt in...... :?

Dat de "losse flodders" denken : Het is hier niet leuk, we gaan wel ergens anders rijden.

En dan blijft de "vaste groep" weer over...of zoiets :?
Moeten ze wel weer die rijbaan vrijgeven.
 
Je moet het positief zien. We hadden al een mooie linkerbocht, een mooie rechter, een remmende linker (die nu inderdaad nog mooier is geworden) en een paar rechte stukken. En nu.....hebben we er een hele reeks chicane's bij! Een paar paaltjes minder zou wel prettig zijn. De chicane's zijn nu wel erg krap.
 
het is inderdaad een trieste zaak :j ,

maar het biedt ook weer nieuwe perspectieven. Er hoeft nu niet meer gewacht teworden op een vrij baan, want u gaat tussen de paaltjes door en heeft aldaar een leeg prive bochtje :9~
 
Door een rijbaan af te zetten kunnen ze je nog harder aanpakken als je te hard gaat op de PPP.
Het zal wel een kwestie zijn van boetes opdrijven. Ontmoedigingsbeleid en het verplaatsen van problemen naar het district van collega agenten zodat ze het in Rijswijk weer wat rustiger hebben en weer fout geparkeerde auto's kunnen aanpakken.
 
Als ik overigens naar buiten kijk denk ik niet dat het erg druk is vanavond op de PPP want het is al aardig aan het betrekken. Of zouden er ook fanatieke regenrijders komen?
 
Dat de "losse flodders" denken : Het is hier niet leuk, we gaan wel ergens anders rijden.

En dan blijft de "vaste groep" weer over...of zoiets :?
Moeten ze wel weer die rijbaan vrijgeven.

Jaja volgens mij begrijp jij het net zo goed als ik! :)

Hoewel ik denk dat ik wel tot die 'vaste groep' behoor vind ik dat iedereen daar gewoon z'n rondjes moet kunnen rijden, mits er een beetje rekening gehouden wordt met elkaar :]

Ik ga vanavond wel ff, heb nu lang genoeg geen motor meer gereden door dat %#&!! weer.
 
Er zijn er de laatste tijd volgens mij ook erg veel die komen voor het rechte stuk voor de bocht en het publiek :r . Dat soort figuren verpesten het vrees ik.
 
Ik kom voorlopig de eerste anderhalve week toch niet, je denkt toch niet dat ik nog een meter rij op dat oude ding van me.

Nou ja, een paar meter dan, als ik hem ga halen.
 
Er zijn er de laatste tijd volgens mij ook erg veel die komen voor het rechte stuk voor de bocht en het publiek :r . Dat soort figuren verpesten het vrees ik.

Inderdaad, het krijgt te veel aandacht soms staan er ook meer scooters dan motoren.

Het houdt de mensen (klagers) op de een of andere manier enorm bezig terwijl er natuurlijk zat andere dingen op te noemen zijn die minstens net zo strafbaar zijn....
 
Inderdaad aan aandacht komt die plek niet te kort.
Kijk maar naar het topic over de PPP in de HC. Het wordt nog veel erger vrees ik. Gelukkig :? is het nu geen motorweer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan