Rijbewijs A1 (2002) + 26 jaar

Are you really stupid or are you just trolling? In the worst case you get involved in an accident and the victim get disabled. Then you pay his costs until he will pass away, also you get personally liable for the caused damage.

I think it will be cheaper to get the proper driving license.

But i read that you 're from Portugal. So unfortunally you will first pay your loan to us until you can just think about spending money for your driving lessons :W

En je zou je moeten schamen!
Dat soort opmerkingen zeggen wel veel over je!
 
Laatst bewerkt:
had grappig geweest was het niet dat hij in nederland woont en werkt dus ook belasting betaald dus eigenlijk 1 van de weinige portugese is die aan de lening heeft mee betaald...

hmm....

alert blijven he piraatje
Daar heb je toch een IQ boven de 10 ervoor nodig?
 
AM *O*
Ik hoop van harte dat de overheid hier eindelijk is gestopt het het gratis upgraden van gekregen rijbewijzen.
Een A1 is niet gekregen, maar inderdaad een soort heel licht rijbewijs zoals wij hier per 1 jan 2013 zullen hebben...
Bestaat in Portugal al 10 jaar
 
Als hij hier wil werken zal hij toch een A1 of E101 formulier moeten hebben en een BSN-nummer. Zonder die dingen kan hij als Buitenlander alleen maar zwart werken en dat gaat zelfs in de bouw niet meer op.

Dus belasting zal hij wel afdragen , dat het aanzienlijk minder is dan wat jij en ik afdragen mogen duidelijk zijn.
Geen formulieren nodig Fritz.... Wel de BSN!
A1 en E101 zijn voor europeze jonguhs die alleen hier komen werken zonder vaste verblijf!
HeroPT woont en werkt hier!
 
En je zou je moeten schamen!
Dat soort opmerkingen zeggen wel veel over je!

had grappig geweest was het niet dat hij in nederland woont en werkt dus ook belasting betaald dus eigenlijk 1 van de weinige portugese is die aan de lening heeft mee betaald...

hmm....

alert blijven he piraatje
Daar heb je toch een IQ boven de 10 ervoor nodig?


Lees jij eerst eens de quote's terug van onze weledele TS die ik heb aangehaald, voor je loopt te janken. Dan kan je misschien een klein beetje snappen waarom ik een rare opmerking maak tegenover deze beste man.

In den beginnen stelt hij inderdaad een terechte en zinnige vraag. Daarna begint hij onzin uit te kramen over wat de gevolgen kunnen zijn als de politie hem pakt. Ik weet niet of jij al enige ervaring hebt met een ongeval waarbij de tegenpartij niet verzekerd was, of in ieder geval uit paniek zodanig handelde waarbij hij/zij eerst zijn eigen hachie probeerde te redden. Ik kan je in ieder geval melden dat de nasleep van zoiets een dergelijk traumatische ervaring nog eens sterk verslechterd in zo'n geval.

dus Godfathe :r r... lees nog eens een keer terug en make your sense.
 
Lees jij eerst eens de quote's terug van onze weledele TS die ik heb aangehaald, voor je loopt te janken. Dan kan je misschien een klein beetje snappen waarom ik een rare opmerking maak tegenover deze beste man.

In den beginnen stelt hij inderdaad een terechte en zinnige vraag. Daarna begint hij onzin uit te kramen over wat de gevolgen kunnen zijn als de politie hem pakt. Ik weet niet of jij al enige ervaring hebt met een ongeval waarbij de tegenpartij niet verzekerd was, of in ieder geval uit paniek zodanig handelde waarbij hij/zij eerst zijn eigen hachie probeerde te redden. Ik kan je in ieder geval melden dat de nasleep van zoiets een dergelijk traumatische ervaring nog eens sterk verslechterd in zo'n geval.

dus Godfathe :r r... lees nog eens een keer terug en make your sense.

Whaahaahaa. Jochie toch! Vind je nou echt dat jij "beter" bent dan wie dan ook? _O-
Discriminerende opmerkingen (want dat is wat je daar deed) moet je gewoon thuis laten, kind!
 
Whaahaahaa. Jochie toch! Vind je nou echt dat jij "beter" bent dan wie dan ook? _O-
Discriminerende opmerkingen (want dat is wat je daar deed) moet je gewoon thuis laten, kind!

Als jij dat erbij voelt, dan zegt dat meer iets over jou. Misschien dat je een cursus moet volgen om jezelf wat zekerder te voelen. Dat is vooral niet het bericht van mijn boodschap.

Discriminerende opmerking? Nou misschien was het op het randje, meer ook niet. Ik vind het vooral raar om te proberen om onder bepaalde verantwoordelijkheden uit te komen, als het je bijvoorbeeld niet bevalt dat je aanvullende papieren moet halen om op een motor te mogen rijden. Als de intentie is om in Nederland te wonen en te werken, dan mag je ook jezelf een klein beetje aanpassen. Net zoals ik dat moet doen, wanneer ik voor een tijd in het buitenland wil wonen en werken.

Dus cockfather, zomerlesje nemen? :W
 
Als jij dat erbij voelt, dan zegt dat meer iets over jou. Misschien dat je een cursus moet volgen om jezelf wat zekerder te voelen. Dat is vooral niet het bericht van mijn boodschap.

Discriminerende opmerking? Nou misschien was het op het randje, meer ook niet. Ik vind het vooral raar om te proberen om onder bepaalde verantwoordelijkheden uit te komen, als het je bijvoorbeeld niet bevalt dat je aanvullende papieren moet halen om op een motor te mogen rijden. Als de intentie is om in Nederland te wonen en te werken, dan mag je ook jezelf een klein beetje aanpassen. Net zoals ik dat moet doen, wanneer ik voor een tijd in het buitenland wil wonen en werken.

Dus cockfather, zomerlesje nemen? :W

:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan