Rijbewijs afgepakt van motorrijder die 243 kilometer per uur

Hoop wel dat ie mooi op de foto is gezet, lijstje er omheen en aan de muur, geweldig
verjaardags voer.

Leuk voor als ie 75 is (als-tie dat haalt), maar voorlopig zit-ie er even mee thuis...
 
Hoe minder schorem met blaffende pijpen op straat des te beter. En ik kan me niet voorstellen dat een mens die driemaal een snelheidslimiet overschrijdt netjes met een originele Euro 4 uitlaat rijdt.
 
Laatst bewerkt:
Hoe minder schorem met blaffende pijpen op straat des te beter. En ik kan me niet voorstellen dat een mens die driemaal een snelheidslimiet overschrijdt netjes met een originele Euro 4 uitlaat rijdt.

ach ik vind het altijd wel een mooi geluid die open pijpen, vooral als je ze ver door de toeren jankt in een tunnel }) :]
 
Hoeveel zal hij moeten betalen? En als het tegenzit komt er ook nog een verplichte cursus bij.
 
Hoe minder schorem met blaffende pijpen op straat des te beter. En ik kan me niet voorstellen dat een mens die driemaal een snelheidslimiet overschrijdt netjes met een originele Euro 4 uitlaat rijdt.

Hehe eindelijk :Z
 
Hoe minder schorem met blaffende pijpen op straat des te beter. En ik kan me niet voorstellen dat een mens die driemaal een snelheidslimiet overschrijdt netjes met een originele Euro 4 uitlaat rijdt.


hohohoho , des te harder je gaat des te minder de db's .Pleit hierom al jaren voor geen max snelheidslimiet motoren. })
 
Laatst bewerkt:
Hahaha gast _O-Duurt wel even voordat die bekend is.. vraag me wel af hoe hoog zoiets gaat worden :o
Ik moest 4800,- aftikken is wel incl 2200,- advocaat kosten,was 247 op een 130 stuk
plus rechts inhalen.Best kans dat deze politieklant ook nog aangemeld word bij het CBR,
dan komt er nog een aardig bedrag bij.
 
Laatst bewerkt:
Kinderachtig hoor, als iemand eventjes op een recht stuk zijn motor wil testen.
Als ik een motor wil testen rij ik eerst rustig door een stukje weg en check dat er geen grijze VW busje staat. Dan keer ik, check dat er geen dikke Audi of VW achter mij zit en dan pas ga de motor testen. Gewoon een tip voor degene die zijn rijbewijs wil behouden.
 
Ik dacht dat bij zulke overtredingen ook je motor in beslag word genomen word wel een dikke prent denk ik

Vroeger wel. Maar toen hadden we het iets minder goed in NL en reed Jan M. op een fiets van 1000 gulden.

Tegenwoordig hebben zelfs studenten een motor van 6.000 euro of meer.

De mogelijkheid bestaat om na de inbeslagname je te 'onteigenen' maar aangezien de motorvoertuigen tegenwoordig veel kostbaarder zijn vind ook justitie dat de verhouding dan echt zoek raakt.
Motorvoertuigen worden daarom nog slechts zeer zelden in beslag genomen na overtredingen uit de WVW.
 
Hoe minder schorem met blaffende pijpen op straat des te beter. En ik kan me niet voorstellen dat een mens die driemaal een snelheidslimiet overschrijdt netjes met een originele Euro 4 uitlaat rijdt.


Stel je gedachten maar bij, alleen ik ben niet gepakt :P
 
Vroeger wel. Maar toen hadden we het iets minder goed in NL en reed Jan M. op een fiets van 1000 gulden.

Tegenwoordig hebben zelfs studenten een motor van 6.000 euro of meer.

De mogelijkheid bestaat om na de inbeslagname je te 'onteigenen' maar aangezien de motorvoertuigen tegenwoordig veel kostbaarder zijn vind ook justitie dat de verhouding dan echt zoek raakt.
Motorvoertuigen worden daarom nog slechts zeer zelden in beslag genomen na overtredingen uit de WVW.

Nou mijn voertuig werd anders wel in beslag genomen,waarde een veelvoud van de genoemde 6000,-,ik heb nog behoorlijk wat moeite moeten doen om hem terug te krijgen.
Die knurften hadden hem ook nog eens zoekgemaakt,pas nadat mijn advocaat er achteraan ging kwamen ze erachter dat hij nog op het politiebureau stond,maar hij had ingeleverd moeten worden bij de domeinen.Ik had eerst zelf gebeld met de politie,nou dan ben je
het haasje,je word van het kastje naar de muur gestuurd en er is niemand die van iets weet :(
Dus het kan en gebeurd wel.
 
Laatst bewerkt:
Nou mijn voertuig werd anders wel in beslag genomen,waarde een veelvoud van de genoemde 6000,-,ik heb nog behoorlijk wat moeite moeten doen om hem terug te krijgen.
Die knurften hadden hem ook nog eens zoekgemaakt,pas nadat mijn advocaat er achteraan ging kwamen ze erachter dat hij nog op het politiebureau stond,maar hij had ingeleverd moeten worden bij de domeinen.Ik had eerst zelf gebeld met de politie,nou dan ben je
het haasje,je word van het kastje naar de muur gestuurd en er is niemand die van iets weet :(
Dus het kan en gebeurd wel.

Die van mijn zoon ook na een geschattesnelheid, en ook zoek....
Hadden aan mij dus net een verkeerde, dus uiteindelijk alles terug en geen PV of boete en verwijdering van zijn naam als geregistreerde overtreder...
Heeft al met al wel 2 jaar geduurd, maar rechter gaf ons/mij op alle punten gelijk
 
Nou mijn voertuig werd anders wel in beslag genomen,waarde een veelvoud van de genoemde 6000,-,ik heb nog behoorlijk wat moeite moeten doen om hem terug te krijgen.
Die knurften hadden hem ook nog eens zoekgemaakt,pas nadat mijn advocaat er achteraan ging kwamen ze erachter dat hij nog op het politiebureau stond,maar hij had ingeleverd moeten worden bij de domeinen.Ik had eerst zelf gebeld met de politie,nou dan ben je
het haasje,je word van het kastje naar de muur gestuurd en er is niemand die van iets weet :(
Dus het kan en gebeurd wel.

Het kan zeker nog, maar gebeurd de laatste jaren nauwelijks meer.
Het voorval dat je noemt zal toch 5 jaar of langer geleden zijn, neem ik aan ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan