Rijbewijs binnen , nu de motor nog!

iTrust

MF'er
12 jul 2011
162
1
Amsterdam
Beste motorforummmerrs,

Ik me motor rijbewijs gehaald afgelopen maandag , vandaag aangevraagd dus volgende week kan ik me rijbewijs ophalen.

Het motor rijden kriebelt zo erg dat ik elke dag gemiddeld 1.5uur kijken naar motoren die te koop staan op marktplaats en andere websites van dealers enzovoort. Nu zit ik natuurlijk met een 25kw rijbewijs en een budget van rond de 2000-2500 euro. De winter komt er al weer aan en de motor moet buiten staan.

Nu is het dillema , wel een motor kopen zo ja wat voor een ik wil een sport/naked maar welke raden jullie aan?

Of geen motor kopen doorsparen tot volgend seizoen en een betere / mooiere halen.

Ik hoor het graag van jullie want ik twijfel heel erg hierover.

Groetjes Kevin :)
 
wij raden niets aan, het sleutelwoord blijft altijd PROEFRIJDEN. Maar in de eerste plaats gefeliciteerd met je a`tje
 
Zoals Fee75 al aangeeft idd proefrijden.
Wat betreft je opmerking "de winter komt er al weer aan"dat duurt nog wel even, buiten dat kun je in de winter (mits geen pak sneeuw) gewoon doorrijden.
Als je het geld hebt, gewoon gaan proefrijden, een leuke motor uitzoeken en lekker gaan rijden.
 
ten eerste gefeliciteerd en welkom in motor land ik zou een goeie motor hoes kopenen en bv
een cb1 aanschaffen loopt als een tiet en altijd + er komt echt nog wel een hoop mooi weer
maar ja je moet het natuurlijk zelf weten :]
 
Nu is het dillema , wel een motor kopen zo ja wat voor een ik wil een sport/naked maar welke raden jullie aan?

Of geen motor kopen doorsparen tot volgend seizoen en een betere / mooiere halen.


Ik hoor het graag van jullie want ik twijfel heel erg hierover.

Groetjes Kevin :)

Tja wie ben ik, heb zelf weinig met tuperware dus ik zeg haal een naked :P

Of je nu of na de winter een motor wilt kopen ligt aan jezelf, ben je tevreden met een goedkopere motor of heb je echt je zinnen gezet op een motor die 1000-1500 euro(mits je zoveel spaard over de winterperiode) buiten je budget ligt?
 
Het zijn toch meer de recentere modellen die ik mooi vind , neem een suzuki bandit of een yamaha fazer. Ook een cbr 600 vind ik prachtig.
 
een FZR600R niet wat voor je?


ik denk er over om die van mij te verkoopen (wil een 1000 O-) ).
hij heeft nu 100 pk, maar een 600 is erg makkelijk op 25 kw te zetten.
een FZR(600R) rijd lekker sportief maar is niet supper extreem kwa zit houding.
en ik weet zeker dat als je hem op 25 kw wil binnen je buget blijft :Y .

full





ik hoop dat je een leuke fiets vind maar dag gaat je zeker wel lukken :]



GR NEMO!
 
Dat is wel een aardig mooie fiets ja ! Wat zijn de stats ervan en de vraagprijs? Is er bij die fiets ook een duo zit voor een passagier eigenlijk :p?
 
Gefeliciteerd alvast.
Ik zou doorsparen tot volgend jaar, had ik ook gedaan. Weet niet of je al een pak enzo hebt, want dat kost ook wel redelijk wat.
 
Huur af en toe eens iets en steeds verschillend weet je volgend jaar vast wat je wilt aanschaffen!!!
 
doorsparen en van het voorjaar eind feb, begin maart een motor kopen.

:) al snap ik wel dat je dol graag wilt rijden *D
 
Eigenlijk wou ik R1 neerzetten maar ik zie dat je verstandig bent :+

Gs500 is leuk ( en heel goedkoop)
 
Dat is wel een aardig mooie fiets ja ! Wat zijn de stats ervan en de vraagprijs? Is er bij die fiets ook een duo zit voor een passagier eigenlijk :p?


achterkant is aangepast met undertail, led knipper en led kenteken verlichting.
achterkant staat ook niet iets hoger zo dat de motor makkelijker de bochten in valt.
stalen remleidingen voor en achter, bos demper (zit DB killer bij).
heeft +- 35 duizend k/m gelopen.
zit net een nieuwe achterband op en is goed onder houden (ben zelf monteur).

het lijkt als of er geen duo zitje op de motor zit maar daar zit een kap over heen die je er makkelijk af kan pakken.

vraag prijs is €2000.
ik heb alle orgineele onderdelen nog die vervangen zijn, die zitten er natuurlijk gewoon bij.
als je echt intresse hebt moet je het maar laten weten, anders zet ik heb volgende week op internet te koop, je kan ook altijd komen kijken als je wil.



GR NEMO!


(hetveldje10@hotmail.com)
 
ik heb geen flauw idee of het is wat je zoekt, maar ik heb hier een naked te koop staan waar je prima een testrit op zou mogen maken. kawasaki z 550 gt, begrensd op het gas, met uitdraai.
zie hier

verder, gewoon proberen. ook nadenken over welk onderhoud je zelf zou willen doen en wat je uit wilt besteden, de kosten daarvan verschillen nogal per motor. en wil je tupperware of niet?
en ik zou ook zeker verschillende cilinderopstellingen- en aantallen proberen, voor je een keuze maakt.
 
Eigenlijk wou ik R1 neerzetten maar ik zie dat je verstandig bent :+

Gs500 is leuk ( en heel goedkoop)


heb ik ook gehad, maar ik vond het ding nooit goed rijden op 25 KW.
heb er dan ook niet meer dan 1 dag op gereden onder 25 KW O-)
maar is idd wel lekker goedkoop.

GR NEMO
 
FZR 400!
fzr400_3en1.gif


Kan officieel op 25kw gezet worden via het RDW afdeling IKS (ivm standaard vermogen <60kw ). Is lekker licht (+- 160 kilo droog) en rijd gewoon heerlijk, ook op 25kw! Schijnt het ook op het circuit erg leuk te doen mocht je dit willen :9.

Minpuntje is de 18 inch achtervelg waardoor je bandenkeuze vrij beperkt is.
 
Feli! Ikzelf heb 3 jaar en 35.000 km op een gs500 gereden. Echt een topmotor, ook op 25kW. Wat al gezegd is, dan hou je wat centen op zak en heb je echt een leuke motor.
 
achterkant is aangepast met undertail, led knipper en led kenteken verlichting.
achterkant staat ook niet iets hoger zo dat de motor makkelijker de bochten in valt.
stalen remleidingen voor en achter, bos demper (zit DB killer bij).
heeft +- 35 duizend k/m gelopen.
zit net een nieuwe achterband op en is goed onder houden (ben zelf monteur).

het lijkt als of er geen duo zitje op de motor zit maar daar zit een kap over heen die je er makkelijk af kan pakken.

vraag prijs is €2000.
ik heb alle orgineele onderdelen nog die vervangen zijn, die zitten er natuurlijk gewoon bij.
als je echt intresse hebt moet je het maar laten weten, anders zet ik heb volgende week op internet te koop, je kan ook altijd komen kijken als je wil.



GR NEMO!


(hetveldje10@hotmail.com)

Erg mooie fiets en 2000 vind ik een goede deal. Ik zou hem bijna zelf kopen ;)
 
is ook niet duur, en ik weet bijna wel zeker dat als de volgende eigenaar hem net zo onderhoud als ik doe hij na 3 jaar het zelfde kan opbrengen.


GR NEMO!
 
Terug
Bovenaan Onderaan