Rijbewijs binnen , nu de motor nog!

Ik heb bij een dealer gekeken waar mijn vader een motor heb gekocht. Hier hebben we een suzuki gsx 600 F in het wit van 1600 naar 1200 gekregen ik ga woensdag een proefritje maken.

Suzuki gsx 600 F 1995
28dkm
3 maanden garantie

1400 euro inc 25kw set.

De motor heeft : Nieuwe banden , nieuw tandwiel+ ketting 2k geleden , remmen waren vernieuwd .
 
Laatst bewerkt:
Met een zomer als nu kun je misschien beter door sparen voor het volgend seizoen.
Atthans dan koop je een motor die waarschijnlijk nieuwer is en minder km heeft gereden.
Vaak is je keus dan ook groter .... maar ik erken het probleem het graag snel willen en veel zoeken op i-net... dit heeft mij echter wel me eeste miskoop gebracht (een Diversion bij motoport voor een te dure prijs)

Geniet er van en veel veilige en mooie km gewenst voor nu of de toekomst
 
Met een zomer als nu kun je misschien beter door sparen voor het volgend seizoen.
Atthans dan koop je een motor die waarschijnlijk nieuwer is en minder km heeft gereden.
Vaak is je keus dan ook groter .... maar ik erken het probleem het graag snel willen en veel zoeken op i-net... dit heeft mij echter wel me eeste miskoop gebracht (een Diversion bij motoport voor een te dure prijs)

Geniet er van en veel veilige en mooie km gewenst voor nu of de toekomst

Een Diversion een miskoop? Toch prima beginnersmotor?
 
heerlijke motor zeer betrouwbaar en fijn.
Maar toen ik het papiertje haalde wilde ik die week nog rijden ... (hoe dan ook) niet goed gekeken en vergeleken dus bij motoport gelijk binnen gelopen gekeken naar mijn budget en gekocht... achteraf was het bouwjaar en de km stand niet inverhouding met de prijs .. daarbij heb ik die zelfde week ook een nieuwe ketting moeten kopen voor die motor .. dus niets te nadelen van een diversion.. raad hem aan. Maar gezien dit topic kijk rustig en goed rond en orienteer je goed ....
 
heerlijke motor zeer betrouwbaar en fijn.
Maar toen ik het papiertje haalde wilde ik die week nog rijden ... (hoe dan ook) niet goed gekeken en vergeleken dus bij motoport gelijk binnen gelopen gekeken naar mijn budget en gekocht... achteraf was het bouwjaar en de km stand niet inverhouding met de prijs .. daarbij heb ik die zelfde week ook een nieuwe ketting moeten kopen voor die motor .. dus niets te nadelen van een diversion.. raad hem aan. Maar gezien dit topic kijk rustig en goed rond en orienteer je goed ....


een leer momentje ;)

maar een gsx f is een leuke fiets om mee te beginnen :Y
ik neem aan dat als je een motor hebt gekocht wel ff een foto post :] !



GR NEMO!
 
Ik ben momenteel al 5 a 6 weken intensief in de avonduren alle verkoopsites af aan het speuren, ook occasionsites van zaken hier in de buurt. Heel veel lezen op internet en motorforum, over het type wat je aanstaat. Aankooptips, onderhoud tips, vergelijkingsmateriaal prijs/km stand/opties etc. Daar gaat heel veel tijd in zitten, maar het loont zich wel. Neem ook iemand met verstand van zaken, zodat je niet wordt misleid door je gevoel of puur uiterlijk van de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan