Rijbewijs categorie Zware motoren met 3 wielen Yamaha Niken

Smaken verschillen. :)
Vond de Niken vrij breed en groot aanvoelen. Vind het zeker een interessante en stoere motor met complexe techniek. Ik denk ook niet dat deze onderdoet voor een motorfiets met 2 wielen. Het is echt een bijzondere machine met een eigen karakter dat zich niet laat onderverdelen.
Ps: we zijn benieuwd naar jouw ervaring mocht je deze gaan proefrijden.
Het is een motorfiets.
Alleen is de voorvork vervangen door stuur-mechanisme.
 
En hij kan ook nog steeds omvallen. Het is geen Piaggio Mp3.
Vind het wel knap hoe ze het gemaakt hebben. Kan me ook voorstellen dat je gewoon veel extra grip hebt in de bochten.
Maar dit is misschien dan ook weer nodig om het extra gewicht (vooral aan de voorkant) van 263kg? (al is dat ook niet extreem als je kijkt naar toerbuffels).
 
Volgens de Yamaha site zijn de Niken's niet verkrijgbaar in A2 variant.
Snap sowieso de lol van zo'n duur log ding niet.

Als Sport Touring je ding is heb je volgens mij meer plezier met een Tracer700.
En voor echte A2 pret uiteraard voor de Teneree gaan :t

1667759491149.png


1667759677120.png
 
Het gaat trouwens over dit stuk tekst:
1667760027268.png

Op deze site:

Overigens haal ik hieruit op dat het A2 rijbewijs niks van doen heeft met driewielers en mag je dus alleen maar 15kw rijden met a2 op drie wielen.
 
Ja kun je zuchten maar het slaat natuurlijk als lul op taart. Mijn neef heeft zijn vliegbrevet. Dus met jouw redenering moet hij dan ook maar een vliegtuig kopen omdat hij z'n brevet heeft en dus mag vliegen..
Je snapt mijn punt niet: waarom zou je met een MOTOR-rijbewijs op een driewieler willen rijden. Dat heeft geen flikker met een C-rijbewijs of vliegbrevet te maken; lastig hé? Maar ik ben er klaar mee; misschien moet je de volgende keer niet zo serieus zijn :W.
 
Je snapt mijn punt niet: waarom zou je met een MOTOR-rijbewijs op een driewieler willen rijden. Dat heeft geen flikker met een C-rijbewijs of vliegbrevet te maken; lastig hé? Maar ik ben er klaar mee; misschien moet je de volgende keer niet zo serieus zijn :W.
Ik snap je punt wel maar het slaat nergens op met de door jou aangehaalde argumenten. Weltrusten.
 
Smaken verschillen. :)
Vond de Niken vrij breed en groot aanvoelen. Vind het zeker een interessante en stoere motor met complexe techniek. Ik denk ook niet dat deze onderdoet voor een motorfiets met 2 wielen. Het is echt een bijzondere machine met een eigen karakter dat zich niet laat onderverdelen.
Ps: we zijn benieuwd naar jouw ervaring mocht je deze gaan proefrijden.
nu dat ik heb begrepen dat ik niet deze motor mag gaan rijden met die rijbewijs ben ik van plan te wachten tot ik 24 ben en daarna mijn A halen duurt nog een tijdje dus. misschien is de HONDA NEOWING dan al uit hehehe
 

Bijlagen

  • honda-neowing-concept_01.jpg
    honda-neowing-concept_01.jpg
    35,3 KB · Weergaven: 35
Ik weet niet hoe oud je bent maar na twee jaar a2 mag je A rijden dus als je echt niet kan wachten...
 
Dat is een erg gaaf design. De Neowing heeft die stoere uitstraling. Die mag wat mij betreft wel zo in productie gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan