Rijbewijs en motor kwijt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's mooi klote voor je zeg! Natuurlijk is het je eigen 'schuld', maar dat maakt het niet minder zuur :( Gelukkig moet ik op m'n Deauville iets meer m'n best doen voor 160+ snelheden...

(Da's waarschijnlijk het enige voordeel aan 'minder' vermogen)
 
:( Gelukkig moet ik op m'n Deauville iets meer m'n best doen voor 160+ snelheden...
(Da's waarschijnlijk het enige voordeel aan 'minder' vermogen)
Mag ik ook ff meedoen met minder vermogen :+
Zwaar klote , wens je veel sterkte met het overleven van de motorloze periode.
'(
 
Als het de eerte keer is ( en dat is het schijnbaar ) dan heb je grote kans dat het een schikking wordt. Of te wel niet voorkomen maar binnen 10 dagen een boete van rond de 500 euro betalen en daarna je rijbewijs ophalen op de rechtbank.

Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Met 167 gepakt waar je 100 mocht (op de teller stond ruim 180, maarja zo'n zeikerd ben ik nou ook weer niet). En had dus binnen 10 dagen me rijbewijs terug en een geplunderde bankrekening.
 
Zwaar naar voor je hanzyline!

Kun die brabantsche wetshandhavers niet eens beter scooter tuig |( gaan controleren? ik werd vorige week ingehaald op de rondweg van eindhoven door zo'n dropl*l van 16 |( (en ik reed dus 90 km/h)

Sterkte met het terug krijgen van de motor en het rijbewijs!
 
Hoevaak ik wel niet te hard rijd en denk: als ze me nu ook te pakken krijgen.

Echt zwaar klote voor je.
Boefjes vangen kunnen ze niet meer dus dan maar mensen die hard werken voor hun geld en als hobby een motor hebben.
Te hard Te hard what the f..k is nou te hard.
Iemand neersteken en geen harde bewijzen hebben is zeker wel normaal.
Maar goed. 1 met het ander vergelijken heeft ook geen zin.

1 WOORD: GOOD LUCK ;( ;(
 
Hehehehe dan zal je wel raar op hebben gekeken toen hij je inhaalde. Als het een scooter is, is die snelheid namelijk moeilijk te bereiken.


Maar het is idd zwaar klote dat je (hanzyline) je rijbewijs en motor kwijt bent. Ik hoop dat ze het bij een schikking laten.

Succes ermee!!!!
 
Bedankt revolution. Zal ik zeker doen, zal nog wel wat tips nodig hebben.
Moet je het wel uiterlijk morgenavond doen ;) Als ik niet online ben, stuur me dan maar even een mailtje (revolution@suzuki-gsxr.com) Ben vanaf zaterdag op vakantie. Lekker door landen rijden waar je tenminste niet als crimineel wordt behandeld als sportieve motorrijder. |(

Als ik er volgende week niet ben kun je Sander ook altijd vragen, die heeft ook ervaring. ;)
 
kut voor je

hopen dat de officier een beetje mild is

heb je het rijbewijs niet nodig om je werk uit te kunnen voeren ?? anders kun je hem redelijk makkelijk terug krijgen
 
Hoop dat je meer geluk heb dan ik.
Heb afgelopen dinsdag eindelijk mijn rijbewijs voorlopig terug en 07-06-02 kan ik eindelijk mijn motor weer ophalen. Bijelkaar heeft het 6,5 weken geduurd. Zal binnenkort even een verslagje schrijven over dit vreemde geval.
Voorproefje:
Motor was 11 dagen oud toen het in beslag werd genomen 561 km op de teller ben benieuwd in wat voor staat hij nu is........Paleis van Justitie was mijn motor zelfs kwijt !!!!!!!!!!!
Oww ja en ben gepakt met wel 89 km/u waar je dus maar 50 km/u mocht 2 baansweg met geen zijstraten scholen of huizen.


gR1d
 
De weg is wel redelijk overzichtelijk. Ligt een los fietspad langs waar tractoren moeten rijden. Ja en ik weet dat ik te hard reed en dat het niet mag.
Ik weet dus dat ik fout zat maar dat maakt het er echt niet makkelijker op.

Ik denk dat we allemaal wel eens aan het gas blijven hangen... kut voor je man... hoop dat je hem snel terug hebt....
 
Hoop dat je meer geluk heb dan ik.
Heb afgelopen dinsdag eindelijk mijn rijbewijs voorlopig terug en 07-06-02 kan ik eindelijk mijn motor weer ophalen. Bijelkaar heeft het 6,5 weken geduurd. Zal binnenkort even een verslagje schrijven over dit vreemde geval.
Voorproefje:
Motor was 11 dagen oud toen het in beslag werd genomen 561 km op de teller ben benieuwd in wat voor staat hij nu is........Paleis van Justitie was mijn motor zelfs kwijt !!!!!!!!!!!
Oww ja en ben gepakt met wel 89 km/u waar je dus maar 50 km/u mocht 2 baansweg met geen zijstraten scholen of huizen.


gR1d

Wat voor bepaling was/is er dan dat je rbw én fiets kwijt was. Is toch binnen de marge van 50 km te hard.

En lekker: "sorry meneer...we zijn uw motor kwijt"
Wat hebben ze ermee gedaan joh :?

Gaat weer goed met de eigendommen van de mens :(
 
Oh ja voor de volgende keer,....

50,- boete voor wildplassen....
100,- beledigen officier in functie....

betekent dat je slecht voor 150,- extra die klootzak kan onderzeiken....
 
KUTZOOI :(

Klote voor je man, ik weet hoe beroerd het is, zonder rijbewijs. ;( Dan pas besef je hoe afhankelijk je bent van dat stomme papiertje. '(

Mij hebben ze vanaf 1985 nog maar één keertje naar m'n rijbewijs gevraagd bij een controle Maar ja....rijden in een auto zonder bewijsje mag niet hoor, hou daar rekening mee 8-) ;)
 
Oh ja voor de volgende keer,....

50,- boete voor wildplassen....
100,- beledigen officier in functie....

betekent dat je slecht voor 150,- extra die klootzak kan onderzeiken....
LOL :)

Op vrijdag 07 juni 2002 00:00 schreef gR1d het volgende:
Hoop dat je meer geluk heb dan ik.
Heb afgelopen dinsdag eindelijk mijn rijbewijs voorlopig terug en 07-06-02 kan ik eindelijk mijn motor weer ophalen. Bijelkaar heeft het 6,5 weken geduurd. Zal binnenkort even een verslagje schrijven over dit vreemde geval.
Voorproefje:
Motor was 11 dagen oud toen het in beslag werd genomen 561 km op de teller ben benieuwd in wat voor staat hij nu is........Paleis van Justitie was mijn motor zelfs kwijt !!!!!!!!!!!
Oww ja en ben gepakt met wel 89 km/u waar je dus maar 50 km/u mocht 2 baansweg met geen zijstraten scholen of huizen.


gR1d
Je was ook levensgevaarlijk bezig hoor! :(

|(
 
Goed kl :( te

Eerste keer, dus hopelijk binnenkort weer :]

Leuk icoontje trouwens... wel rot dat ze je wisten te laseren met die snelheid... trefzeker agentje geweest, normaal is het lastig moet motoren.
 
Ik ken die weg maar al te goed. En het is daar absoluut NIET onverantwoord om 160 te rijden. Als het moet zelfs veel harder. Waar stonden ze? Stonden ze vlakbij een kruising of gewoon ergens waar het goed knakenvangen is?

Die boete krijg je iig voor je kiezen (is het risico van het vak). Hoop voor je dat de politierechter rekening houdt met de omstandigheden en dat je je rijbewijs en motor snel terug hebt.

Maar goed wie zijn gat brand moet op de blaren zitten, dat weet je van te voren. Vroeg of laat zal ik m'n eigen gat ook branden.
 
Maar goed wie zijn gat brand moet op de blaren zitten, dat weet je van te voren. Vroeg of laat zal ik m'n eigen gat ook branden.

Dat is wel zo, maar leuk is het niet...

Ben best een nette rijder (rij langzaam waar het moet, iets vlotter waar het kan, maar absoluut niet extreem). Ik word ook afgestraft op plekken waar je niets aan kan richten, blijft klote.
 
Succes ermee! En veel sterkte!
(Jij moest toch ook je rijbewijs voor je werk gebruiken?) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan