Rijbewijs Foetsie deel II

120 te hard!!

170 rijden waar je 50 mag?
200 rijden waar je 80 mag?
220 rijden waar je 100 mag?

Hou zelf ook van vlot rijden, maar hier heb ik geen medelijden mee.

kan aan je reactie wel lezen dat je zo'n lelijke motor harley achtige rijder bent. En zo niet dan heb ik medelijden met je motor.
 
Ik ben blij met je topic. Zet toch wel aan het denken. Het is rot voor je, maar gepakt is gepakt. Ik loop ook het risico.
 
120 km/u te hard, terwijl je je rijbewijs voor je werk nodig hebt? En je nog beklagen ook? Ben je wel helemaal lekker?

Pfff wat een :r opmerking, waarom koopt die jongen anders een supersport. Dat hij nu voor de consequenties op moet draaien is t risico van t vak, maar dat realiseerd hij zichzelf ook wel zo te lezen. We kennen allemaal wel die momenten waarop je eigenlijk beter zou moeten weten maar t gewoon FF niet kunt laten t gas open te draaien. Dus hang nu niet de moraalridder uit want zelf ben je ook niet altijd braaf!! B|
 
Hoe in hemelsnaam kan justitie dan, bij een overtreding met de motor tevens het auto-rijbewijs in beslag nemen ?

Het is waarschijnlijk nog erger. De rechter in Den Haag wist mij te vertellen dat ik ook geen brommer meer zou mogen besturen met een onvoorwaardelijke rijontzegging. Dus alleen fietsen of met het OV :r

De rechters (3 maal voorgeweest voor 1 overtreding en een leugen van een agent) waren voor mij best redelijke mensen. De OvJ's (geloof ik) die het stukje aanklagen doen zijn voor mij de echte ratten die absoluut geen realistische kijk op de wereld hebben.
 
heeft ook iemand ervaring met een onduidelijke meting?

Ik ben gisteren na een "stukje pieken" ook aangehouden en meteen werd mn rijbewijs en motor ingevorderd. Ik zou volgens de achter mij aan rijdende agent op een bmw 140 hebben gereden waar je 60 mag. Ikzelf hield vol dat ik max 120 reed. het was ook maar een paar honderd meter dat ik even mn vriendin op haar motor inhaalde en een paar bochtje nog meenam. maar zonder pardon kon ik alles afstaan. Ook word ik dus waarschijnlijk gedagvaard. terwijl ik volgens mij 120 reed en dat is 60km te hard. omdat je 60 mocht rijden...

de agent stond te "posten" op een zijweg en hoorde mij rijden en is er toen achteraan gegaan...

In hoeverre is zijn "meetmoment" dan te achterhalen? hij kan ook zeggen dat hij 180 heeft gemeten! best krom eigenlijk.

Dit was mijn eerste invoerdering, ben benieuwd wat het grapje gaat kosten en hoelang ik het spul moet missen.


2 maanden denk je?

Ik mag wel vandaag mn motor ophalen. die is technisch goedgekeurd. dus ik kan niet meer zeggen dat het gas bleef hangen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan