Rijbewijs Foetsie deel3

... en ik heb al vaker gepost dat dit soort tests niet door het OM maar door de minister van verkeer en waterstaat middels het CBR worden opgelegd,justitie is inmiddels al klaar met de zaak Ronnie,wat nu rest in een bestuursrechtelijke ipv strafrechtelijke kwestie.

Maar hoedanook : Het blijft een naaistreek.

Maar dit riekt wel degelijk naar rechtsongelijkheid. Immers iemand in de éne provincie wordt harder gestraft dan in een andere provincie. Zou voor de lol eens een rechtswinkel binnenlopen en kijken of dit mag, gezien de provinciale willekeur. Niet geschoten is altijd mis.
 
Nou ja, ik rijd ook wel op maan-, dins-, woens-, donder-, vrij- en zaterdag hoor :9 Kwamen terug van een toertje Zuid-Holland en inderdaad, als je van de A16 de A59 opdraait is de kans groot dat die op zondagmiddag vrijwel leeg is... }) :o

offtopic.gif

Vanuit Breda? Of vanaf de brug? Zijn beiden wel een leuke bochtjes idd.
Maar om nou met 230 erdoorheen te gaan...

ontopic.gif

Kun je op geen enkele manier onder die rijtest uitkomen?
Het stond immers niet in de uitspraak van de rechter toch?
 
Edit :

Nog ff
offtopic.gif

Vanuit Zuid holland, kom je natuurlijk niet van Breda. |(

Sorry jongens,
rockon
 
Is het niet zo dat het CBR je deze test oplegt? Ik weet dat wanneer je je rijbewijs kwijt raakt door b.v. onder invloed te rijden, het CBR je een test kan opleggen. Dit staat helemaal los van een evt. veroordeling door justitie.
Ben bang dat 110 km overschreiding ook valt onder roekeloos rijgedrag. (moet ook wel hé)
Indien je niet meewerkt aan zo'n test verklaart het CBR je rijbewijs ongeldig!
Wel kut voor je; die boete was ook al geen kattepis!
Succes.
 
Is het niet zo dat het CBR je deze test oplegt? Ik weet dat wanneer je je rijbewijs kwijt raakt door b.v. onder invloed te rijden, het CBR je een test kan opleggen. Dit staat helemaal los van een evt. veroordeling door justitie.
Ben bang dat 110 km overschreiding ook valt onder roekeloos rijgedrag. (moet ook wel hé)
Indien je niet meewerkt aan zo'n test verklaart het CBR je rijbewijs ongeldig!
Wel kut voor je; die boete was ook al geen kattepis!
Succes.
Da's nou net het kromme, degene die verdient aan de test en de eventuele daarop volgende her-examens is degene die die test mag opleggen EN bepalen of de test met goed gevolg is doorlopen :r
 
Da's nou net het kromme, degene die verdient aan de test en de eventuele daarop volgende her-examens is degene die die test mag opleggen EN bepalen of de test met goed gevolg is doorlopen :r

De eigenlijke test is gratis,mocht je zakken dan mag je tegen betaling nog een keer.

TS doet er verstandig aan even te bellen met Rijswijk en aan te geven dat het zinloos is om te bewijzen dat hij met een auto+aanhanger geen 110km te hard rijd en het dus puur om zn rbw-A gaat,werkte bij mij/ons ook.Tevens even contact opnemen met rijschool Marenk,R. heeft mij ook geholpen en is bekend met de materie.
 
Laatst bewerkt:
ik snap er soms niks van in het ene topic lees ik dat mensen zich afvragen waar het heen gaat in dit land,dat de overheid harder moet optreden,en dan begaat iemand een grote overtreding,en die word dan gepakt,krijgt daarvoor een flinke boete en wat andere nare dingen,en dan gaat iedereen weer zeuren dat dat niet goed is,wie zijn kont brand ,moet op de blaren zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan