Rijbewijs Foetsie

Zie je wel , allemaal criminelen die motorrijders hier (of zew werk(t)en ermee) :)

Al doende, leert men.




Al is het soms, erug laat.



DAT had ik beter niet kunnen doen, toen.

Maar gedane dingen, zijn niet terug te draaien.
(kan er alleen anderen voor waarschuwen wat gevolgen kunnen zijn, zo ineens baan pleitos was mooi shit, nog eens 10 dgn. politiecel ook lekker klote, bajus is beter, en dat alleen voor een jaartje op grote schaal toen illegale software cd's branden + verkopen)
Hou ut maar bij back-uppen, juppen!
 
en toen kwam er een hert. oeps.

:+


Vincent heeft nog geen motorrijbewijs, meen ik eerder te hebben gelezen en twijfelt over de aankoop van een roestig blik maar weet nog niet hoe ie olie moet peilen. Want daar zit de kuip immers voor *D
 
Hehe, kut dat je gepakt bent. Iedereen is toch wel 's zo aan het sporten? Maaruh, je was zelfs nog op het journaal op radio 1. "Hij was zijn nieuwe motor aan het testen" zeiden ze er zelfs bij. Hehehe. Als kampenaar kom ik ook nog wel s in zwolle en het is daar inderdaad niet leuk rossen meer. '(
 
Al doende, leert men.




Al is het soms, erug laat.



DAT had ik beter niet kunnen doen, toen.

Maar gedane dingen, zijn niet terug te draaien.
(kan er alleen anderen voor waarschuwen wat gevolgen kunnen zijn, zo ineens baan pleitos was mooi shit, nog eens 10 dgn. politiecel ook lekker klote, bajus is beter, en dat alleen voor een jaartje op grote schaal toen illegale software cd's branden + verkopen)
Hou ut maar bij back-uppen, juppen!

Dat is balen ja, vooral voor zo iets....
 
Terug
Bovenaan Onderaan