Rijbewijs gehaald en dan.........

edwardd

MF'er
5 apr 2004
131
0
Zaamslag
Het ziet er naar uit dat ik in december mijn rbw kan gaan halen O-) .

Ik heb al gelijk een mooie bestemming gevonden om met de feestdagen te gaan rijden. Ik ga n.l. naar Emmen en Texel met een huurmotor, vooral Texel lijkt mij onwijs gaaf. Omdat je daar volgens mij gewoon met je motor rijden mag en niet met de auto. Met de frisse zeewind in je gezicht en mooie oude vissersdorpen en het mooie landschap waar je dus veel kan zien en rijden :9~ .

(Hoewel, ik rijdt daar toch rondjes)

Dus wat wordt jou eerste rit met je nieuwe rijbewijs??
 
En dan...

Lekker rijden, je kunt met een goed pak bijna heel de winter door rijden, denk alleen wel aan goede winterhandschoenen! Remmen gaat moeilijk met bevroren vingertjes en koppelen ook....

Mijn eerste ritje was een proefritje, mijn pa heeft een vriendje met een motorzaak, en die heeft me op een fiets die echt gloednieuw uit de fabriek kwam gezet, en ik maar denken dat het de dagteller was...
 
Het ziet er naar uit dat ik in december mijn rbw kan gaan halen O-) .

Ik heb al gelijk een mooie bestemming gevonden om met de feestdagen te gaan rijden. Ik ga n.l. naar Emmen en Texel met een huurmotor, vooral Texel lijkt mij onwijs gaaf. Omdat je daar volgens mij gewoon met je motor rijden mag en niet met de auto. Met de frisse zeewind in je gezicht en mooie oude vissersdorpen en het mooie landschap waar je dus veel kan zien en rijden :9~ .

(Hoewel, ik rijdt daar toch rondjes)

Dus wat wordt jou eerste rit met je nieuwe rijbewijs??

Texel in December met de feestdagen. :? Ik wens je alvast veel plezier met rondjes rijden je zult in ieder geval de ruimte hebben en aan frisse vooral koude lucht zal geen gebrek zijn moet je maar denken. :+ In ieder geval succes met het behalen van je rijbewijs.
 
Veel plezier op Texel met de koude :P
Zorg voor een goed warm pak en toebehoren :+

Texel mag je op met de auto trouwens.
Vlieland en Schiermonnikoog niet.
 
Idd een lekker warm pak dragen.

Mijn eerste motorritje met rbw was naar de Ardennen voor een motorvakantie van een week. Vol behangen met koffers en passagier en lekker veel tankslappers B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan