Rijbewijs gehaald/Motor Huren

Actionhost

MF'er
15 sep 2004
94
0
IJmuiden
Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald! Nu wil ik graag een motor huren. En het liefst een sportmotor. Kunnen jullie mij een bepaald type motor aanraden en een locatie waar ik de motor kan huren. Iemand goede ervaringen met Silverline?
 
gefeliciteerd

Silverline is wel OK.

Je moet vaak wel boven de 24 jaar zijn en 2 jaar je rijbewijs bezitten om een echte sport motor te kunnen huren.
 
Dat van 24 jaar klopt (geen probleem). Maar volgens mij heeft Silverline geen eis dat je minimaal 2 jaar je rijbewijs moet hebben.
 
klopt bij silverline, 24 jaar is voldoende, maar als je bij. De MV Agusta wilt huren, moet je wel aantonen dat je al eerder op iets soortgelijks hebt gereden. Bij Silverline is zat te huren, je moet 24 jaar zijn voor alles boven de 100pk, maar daaronder (100pk) heb je ook leuke motoren hoor ! Zeker omdat je een beginner bent...
 
Dus eigenlijk alleen de eis van 24 jaar als ik dat zo lees. Ben overigens niet van plan de MV te huren hoor. Ik denk meer aan een R6 of een GSX-R600.
 
Dus eigenlijk alleen de eis van 24 jaar als ik dat zo lees. Ben overigens niet van plan de MV te huren hoor. Ik denk meer aan een R6 of een GSX-R600.
Verstandig :)

Veel plezier ermee!

Vergeet trouwens niet het eigen risico af te kopen! Mocht er dan iets gebeuren kost het je niet zoveel geld.
 
Beter mensen. bedankt voor de tips. Ik had alleen nog maar bij motoport gekeken voor het huren van een motor. Volgens mij moet je daar wel 1 jaar je rijbewijs hebben om te huren ook als je boven de 24 bent.
 
Waarom stupid?? Rijden op een 600 als je net je rijbewijs hebt moet je niet onderschatten nee, maar ook weer niet overschatten. Het kan best. Ik laat wel weten wat het is geworden en hoe het is gegaan :]
 
Bij ons inderdaad geen minimum eis hoelang je je rijbewijs moet hebben. Helaas stelt de verzekering wel de leeftijdsgrens van 24 jaar voor motoren met meer dan 100 pk. En het eigen risico voor deze motoren is ook hoger dan de motoren met minder dan 100 pk. Maar daar kun je je ook prima mee vermaken!
 
Beste Instructeur,

Zijn alle fietsen die op de site staan nog beschikbaar?

Nee, helaas zijn enkele motoren gestolen of total loss gereden. Op http://www.silverlineracing.nl (www.silverlineracing.nl) vind je de huidige collectie. Let op: dit is een testsite, dus er kunnen wat foutjes in staan!

Volgend jaar januari presenteren we de nieuwe collectie op de motorbeurs in Utrecht. Daar komen weer veel nieuwe motoren bij. En uiteraard een aantal circuitmotoren!
 
Instructeur nog 1 vraag:

Heb je veel beginners een MV Augusta zien huren? En hoe waren hun en jou ervaringen hiermee? Oftwel: is het "te doen"?
 
Terug
Bovenaan Onderaan