Rijbewijs gehaald!

Van harte gefeliciteerd !!

Alleen je rijbewijs halen en dan maanden lang moeten wachten op je eerste rit, dat zou ik dus echt niet kunnen (heb ik dan ook niet gedaan)...
 
Hey, gefeliciteerd!
Ik moet a.s. vrijdagmiddag op examen... Ik hoop dat ik net zo'n relaxed ritje heb als jij!!!
ciao!
 
De titel zegt het al! Ik heb vandaag mijn motorrijbewijs gehaald!

Hier even mijn verhaal:

Ik heb lekker een dagje ervoor vrij genomen, om lekker uit te kunnen slapen en goed uitgerust mijn examen te kunnen doen. Vanochtend was ik heel nerveus met trillende handen en overal zweten, heel onrustig en kon het examen maar niet uit mijn hoofd zetten.

S'middags een lesje voorrijden, ging super relaxed en met bijna tot geen fouten, dit stelde mij natuurlijk erg op mijn gemak en ging ik ook relaxed het examen in. De examinator was heel vriendelijk en stelde me ook echt op mijn gemak, lekker rustig alles uitgelegd en de bekende woorden "we gaan ff lekker een stukje rijden en laat maar zien wat je kan"
Na de bekende vragen over de banden en de motor gingen we eindelijk weg. Rustig aan weggereden en lekker knipperen en kijken voor de bochten. Gelukkig reden we over een bekende route dus wist ik precies waar alle bochtjes en zijstraten waren, lekker stukje over de snelweg (kon op de rechterbaan blijven wat super relaxed was) Terug de snelweg af nog een beetje in de buurt rondgereden. Lekker afstand houden en relaxed kijken en toch lekker vlot overal doorheen gesjeest. Terug bij het CBR liepen we naar boven en keken ze allebei best wel serieus, maar eenmaal boven aangekomen kreeg ik een zwart mapje in mijn handen en daarna een vrolijk gezicht en een hand van de examinator. Het rijden heeft in totaal maar echt 20 minuten geduurd, maar ik kreeg te horen dat hij na 15 min al kon zien dat ik gewoon echt goed wist wat er om me heen gebeurde en daar ook mooi en vlot doorheen reed.

Voor mij word dit dus een super weekend!

Nu maar even een biertje drinken om het te vieren *O*

Misschien niet zo interessant dit, maar wou het gewoon even kwijt!

De motorrijdersfamilie is weer iets uitgebreid! :]
gefeliciteerd *O*
 
Hey, gefeliciteerd!
Ik moet a.s. vrijdagmiddag op examen... Ik hoop dat ik net zo'n relaxed ritje heb als jij!!!
ciao!

Hey Gozer!

Ik hoop het ook voor je man! Veel succes vrijdag!

Ik duim voor lekker weer en een relaxte examinator voor je *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan