Rijbewijs gehaald!

iTrust

MF'er
12 jul 2011
162
1
Amsterdam
Ja jaaa het is eindelijk zover! Ik heb me motor rijbewijs gehaald! Alle examens in 1 x gehaald gelukkig ! Moet wel 2 jaar op een 25kw motor maar dat vind ik niet zo een probleem , ben al super blij dat ik me rijbewijs gehaald heb !

Hulde aan rijschool Caland :D !

Dit wou ik gewoon ff mededelen :P
 
full
 
Proficiat met je A. Geweldig toch? Alles in 1 x . Succes met je keuze van je bike.

Greetz , Cardanfreak
 
He dankjewel allemaal ! Ja heb me oog al op iets laten vallen maar dat komt pas na de vakantie waarschijnlijk. Een kawasaki zx-6r waarschijnlijk lijkt me wel een mooie bike. Toch zit ik te twijfelen met de pekelrotzooi en winter staat me motor buiten te rotten. Ik twijfel namelijk. Ik zit te denken om me bike na de winter aan te schaffen kan ik mooi nog even goed sparen!
 
He dankjewel allemaal ! Ja heb me oog al op iets laten vallen maar dat komt pas na de vakantie waarschijnlijk. Een kawasaki zx-6r waarschijnlijk lijkt me wel een mooie bike. Toch zit ik te twijfelen met de pekelrotzooi en winter staat me motor buiten te rotten. Ik twijfel namelijk. Ik zit te denken om me bike na de winter aan te schaffen kan ik mooi nog even goed sparen!

Koop gewoon eerst een leerfiets dan voor goedkoop, eentje die je buiten kunt stallen en de moeite niet waard is om mee te nemen en waarbij het niet erg is als je soms op je muil gaat. Kun je ook nog eens in de winter rijden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan