Rijbewijs gehaald!

MikeBike90

New Zealand
3 jul 2011
289
84
Papamoa Beach, New Zealand
Zie titel! nu nog opzoek naar een mooie motor :]
bedankt iedereen voor de tips in het motorrijles forum dat nu jammergenoeg gesloten is, zodat ik het niet daarin kan zetten -O-
Ik hoop dat ik jullie snel zie op de weg! :W
 
full
 
@ elle, die link werkt niet voor mij?
Thanks, er staat een mooie zx-6r uit 2011 tweedehands bij goedhart daar ben ik wel geinteresseerd in! maar ik ga eerst een paar verschillende dingen rijden voordat ik iets kies :)
 
Ow, heel goed, de nieuwe rijlesdraad staat in 't offtopic deel. :+
Da's niet handig. Maar ik heb een TR aangemaakt, dus 't komt vast goed.

Maar je kan natuurlijk een nieuwe draad aanmaken. 't Is hier regel dat een draad dicht gaat na ~2500 posts; de liefhebbers openen maar een nieuwe draad (doorgaans met toffe openingspost+verwijzing naar de oude draden. Zie deze als voorbeeld: G. BRASLETTI in "Welke rare vraag kreeg jij van een koekb..." )


+Edit: Al zie ik nu dat de vorige 'rijles: tips etc' draad een mod verbolgen maakte, nog voordat 'ie vol zat. Dan is een nieuwe openen misschien geen strak plan.
Dan hier nog een keertje: feli! *O* En dat je nog veel veilige kilometers mag maken op je motor f.t.
 
Laatst bewerkt:
hmm ja ik heb wel goed gespaard ja! dus ik wil iets moois als eerste motor :) heb alleen nog maar een lesmotor gereden tot nu toe, dus ik vraag me wel heel erg af hoe zo'n sportieve motor nou zal rijden, maar ik ga het uitvinden! :]
 
hmm ja ik heb wel goed gespaard ja! dus ik wil iets moois als eerste motor :) heb alleen nog maar een lesmotor gereden tot nu toe, dus ik vraag me wel heel erg af hoe zo'n sportieve motor nou zal rijden, maar ik ga het uitvinden! :]

Van mij ook gefeliciteerd en veel veilige kilometers gewenst.
De off-topic doos van Pandora opent zich voor je na (uit mijn hoofd) 30 serieuze berichten jouwerzijds op MF. Een ballotagecommissie bepaalt of je berichtjes aan de eis voldoen. ;)
 
Gefeliciteerd! (Bofkont -.-) met je rijbewijs!

Je kunt het best proef rijden op motoren, de een vind dat sportief-tour beter rijd en zal dat dus aanbevelen terwijl anderen een supermotard fijn vinden bij wij van spreken
 
Terug
Bovenaan Onderaan