Rijbewijs gehaald!

even lachen? Ik ben 61 en heb een maand geleden mijn motor rijbewijs gehaald. Ik heb een maand les gehad bij Bruinsma in Utrecht (prima club trouwens!) in tropische hitte. Precie die 4 weken van 30+ graden in Nederland. Op de dag van mijn examen (8 juli) was het voor het eerst dramatisch slecht met enorme stortregens. Ik had nog nooit één meter in de regen gereden en vervolgens dus AVD een half uur lang in de stro-men-de regen. 'Nat is niet glad' kreeg ik nog mee van mijn instructeur.... Niet écht lekker maar ondanks alles wél geslaagd. :-)
 
Gefeliciteerd hollender, ik heb vandaag ook mijn motorrijbewijs gehaald :)
Misschien was het een beter idee om dat even hier te posten:
Motorrijles: Kletsen over lessen #11, 'Zomer komt er aan'
Nog vele kilometers gewenst als je al een motor hebt, of als je er één gaat halen *D


Deze had ik volledig over het hoofd gezien, excuses! Enfin alle anderen ook geluk gewenst met hun roze papiertje, of is het in Nederland ondertussen ook al een kaartje?

Ik heb als projectje een Kawa er-5 staan die nog even wat aandacht nodig heeft na 3 jaar stilstand (zie ander topic). En ondertussen ben ik al een beetje aan het uitkijken naar een opvolger, iets in de trant van Bandit of Hornet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan