Rijbewijs ingenomen

mikethebike wat had je de eerste keer voor snelheid gehad?
en waarom heb je in je proeftijd weer te hard gereden?
 
Je moet de ijkingspapieren van de politie-auto vragen.
Hebben ze die niet bij zich dan kunnen ze je niet bekeuren.

Misschien heb je hier nog wat aan, ik heb niet alles gelezen. Misschien was die auto helemaal niet geijkt op die datum.

Gr,
Henk
 
He smoke, wat wil je? Je zegt dat je max 110 hebt gereden waar je 60 mag... ook dan zou je je rijbewijs kwijt zijn geweest. Balen is het wel!! Succes met het terugkrijgen van je rijbewijs en zorg ervoor dat je het komende jaar niet weer voor 30+ gepakt wordt!
 
Smoke 123,...ze kunnen je motor niet alsnog inbeslagnemen dat is zeer uitzonderlijk! Had die dat direkt moeten doen! En ja het is vreselijk en stressvol wat je hebt meegemaakt. Zo,n Zxr is ook zo snel(; volgens politie binnen 5 sec op 124 km! ( ;( Sterkte en suuk6! ;(
 
He smoke, wat wil je? Je zegt dat je max 110 hebt gereden waar je 60 mag... ook dan zou je je rijbewijs kwijt zijn geweest. Balen is het wel!! Succes met het terugkrijgen van je rijbewijs en zorg ervoor dat je het komende jaar niet weer voor 30+ gepakt wordt!
:)

Staat dat ook in je' u bent niet verplicht om te antwoorden-verslag' dat je 110 reed ;)
 
ja dat staat daar ook in ik heb aangegeven dat ik niet harder dan 110 kmh ben gegaan. Maar ik denk niet dat dat veel uitmaakt
 
Ik ga morgen officier van justitie bellen en vragen of ik mijn rijbewijs terug krijg. Ik vind het wel vreemd dat die agent zeg dat ik hem waarschijnlijk binnen 10 dagen weer terug heb en hier lees dat ik hem voor 4 maanden kwijt ben??
ik hoop niet dat ze achteraf nog het voertuig in beslag nemen


hey smoke, ik heb de mijne ook ingeleverd afgelopen vrijdag (gevaarlijk rijgedrag
en ben druk aan het bellen, maar ik hoor hetzelfde, binnen 10 dagen terug met sanctie, en hoe het dan zit met die maanden ontzegging, snap er weinig meer van..

Blijven bellen met justitie en bezwaar aantekenen, maar voorlopig krijg ik nog niemand te pakken naar wie ik uberhaupt wat kan sturen!

ps iemand nog goede excuses waarom je met 130 slalommend tussen het verkeer rijdt in de spits?
 
ik heb net gebeld hoogstwaarschijnlijk gaan ze hem vandaag behandelen moet om 15:00uur terugbellen. De vrouw aan de telefoon was vriendelijk en stond me netjes te woord.
 
ps iemand nog goede excuses waarom je met 130 slalommend tussen het verkeer rijdt in de spits?
Is daar een goed excuus voor dan? blijft link!!!
Automobilisten kijken niet goed, jij duikt steeds op plaatsen op waar ze je 1 sec. geleden nog niet zagen. (degene die wel kijken dan)
Toch heel veel suc6 met de afwikkeling.
 
ps iemand nog goede excuses waarom je met 130 slalommend tussen het verkeer rijdt in de spits?

Omdat je die juut op die motor probeerde te lossen, want je had geen zin om je rijbewijs kwijt te raken.

Maar zoals Bassie zegt: Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!
 
Ik mag hem vanmiddag weer ophalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik mag hem vanmiddag weer ophalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :] :] :] :]
Mooi ;)

En nu je eigen wel zoveel mogelijk aan de snelheid houden hè ;)

Of beter opletten :P :9
 
Ik hou me zeker aan de snelheid en ga maar niet meer te veel rijden met de motor dit seizoen!Ik kan heel moeilijk zonder mijn rijbewijs
 
Hey Smoke,

tof dat je je rbw weer hebt, nu wel ff rustig aan doen hee.
Ik mag de mijne vrijdag weer ophalen...
:] :W :]
 
Niet meer dan 30 km te snel dit jaar!
Lekker RB terug! En een ervaring rijker BRRRRRR!
 
Niet meer dan 30 km te snel dit jaar!
Lekker RB terug! En een ervaring rijker BRRRRRR!


Niet te vroeg juichen want je moet nog steeds voor komen en de recedivetermijn gaat pas in nadat je de boete die je ter zitting opgelegd krijgt hebt betaald,de kans blijft ook nog steeds bestaan dat je alsnog een ontzegging krijgt opgelegd al denk ik dat je er gezien je verleden wel met een voorwaardelijke vanaf komt met bijbehorende proeftijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan