Rijbewijs is binnen ;)

hahahahahahahahahhaa humor .
beter veilig dan met een pauper pak aan en open liggen lekker boeie wat voor kleur pak je hebt of als je pak koopt voordat je je motor hebt.
 
hahahahahahahahahhaa humor .
beter veilig dan met een pauper pak aan en open liggen lekker boeie wat voor kleur pak je hebt of als je pak koopt voordat je je motor hebt.


Bedoel eigenlijk omdat je toch wilt dat je pak bij je motor past neem ik aan, en als je nog geen motor hebt weet je dus ook niet of ie erbij past. Of je moet al een zwart pak kopen dat past overal bij, maar omdat jij die rood accenten erin hebt. Wel mooi pakkie btw!
 
Of hij weet al wat voor motor hij wil kopen. Net als ik een jaar of 6 geleden...
Had al een compleet blauw/ zwart wit pak, zwart/ blauw/ witte Sidi laarzen en een supermooie zwart, wit, blauwe Arai helm omdat die Suzuki Gsx-r er persé moest komen. Vond het gewoon de allermooiste fiets die er te koop was. En hij kwam er... :P

@ topicstarter: van harte gefeliciflapstaart met je rijbewijs! *O*
Alle tips over voorzichtig, opnaaien en laat je niet gek maken niet in de wind gooien maar neem ze ter harte. Op RIP topics en dergelijke zitten we niet te wachten :N
 
ik zal ind de tips ter harte nemen wil een hoop lol hebben met me rijbewijs .
mooie tochten maken etc.
thnx voor de tips
 
Gefeliciteerd,

Tip:
Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.
 
Gefeliciteerd! Ik dnek dat het een geweldig gevoel moet zijn... Rijden maar (maar dan wel voorzichtig)
 
heb net 2 dagen van het mooie weer kunnen genieten op de motor .
wat is dat lekker zeg motor rijden kon er niet mee ophouden.
(heb gewoon bijna spierpijn van al die handjes ophouden in de stad .rotterdam) geweldig
 
extra tip: niet posten, maar rijden :)

wat voor motor rij je nu eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
rij nu op de motor van mijn pa suzuki gsxf600 2004 mooie motor hoor rijdt lekker

cc6c3a43778792d2f9235d9e80bbf90f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo als het topic titel al zegt heb ik me rijbewijs in 1 keer gehaald .

Nu kan ik officieel de hand uitsteken naar mijn mede motormuizen ;)

tot snel op meetingen .

En tips voor de beginnede motor rijder zijn van harte welkom .

Tips?

Eeeh, zwaai met je linker hand.
 
Gefeliciteerd man! *O*

Tip:
Denk niet dat je onstervelijk bent! Hardrijden is leuk en oké mits de situatie het toelaat.
Kijk goed naar wat er naast de weg staat, vangrails? bomen? die komen heel hard aan met alle gevolgen van dien.... hou je hoofd erbij maar geniet ervan ;)

leuke veilige kmers gewenst :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan