rijbewijs is eindelijk binnen

Suzy46

MF'er
12 aug 2008
81
0
Dordrecht
Het even geduurd maar heb afgelopen woensdag eindelijk me rijbewijs gehaald motor stond al klaar een fazer 600 en gisteren voor het eerst even mee wezen rijden wat een heerlijk gevoel geen oortje meer in en geen leraar die zegt waar je heen moet lekker de vrijheid nu.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! geniet er nog ff van voordat de eerste echte winterdagen komen!
of ben je van plan door te rijden?
 
Gefeliciteerd *O*
Nu maar hopen op nog wat zon voordat het echt te koud is om lekker even te rijden zonder dat je je eerst in thermokleding moet hijsen.
 
Van harte gefeliciteerd heel veel plezier met je rijbewijs en je motor ik hoop dat je veel veilige kilometers zult maken je hebt in elk geval een mooie motor de fazer is altijd al een van mijn favorieten geweest hee eigenlijk best handig om zo zonder interpunctie te schrijven het gaat een stuk sneller en het scheelt inkt ohnee op een monitor zit geen inkt nou ja hoe dan ook heel veel plezier!
 
van harte
ik heb hem ook vorige week gehaald en vrijdag me motor cbr 600 fs
rijd zeker lekker zonder oortje en gewoon je eigen ding doen

van harte en veel veilige kilometers
 
Van harte gefeliciteerd heel veel plezier met je rijbewijs en je motor ik hoop dat je veel veilige kilometers zult maken je hebt in elk geval een mooie motor de fazer is altijd al een van mijn favorieten geweest hee eigenlijk best handig om zo zonder interpunctie te schrijven het gaat een stuk sneller en het scheelt inkt ohnee op een monitor zit geen inkt nou ja hoe dan ook heel veel plezier!

_O- _O- _O-

Gefeliciteerd.
 
Gefeliciteerd

En houd de glimmende kant boven.

En een foto van Beertje op de motor zal leuk wezen
 
Van harte gefeliciteerd heel veel plezier met je rijbewijs en je motor ik hoop dat je veel veilige kilometers zult maken je hebt in elk geval een mooie motor de fazer is altijd al een van mijn favorieten geweest hee eigenlijk best handig om zo zonder interpunctie te schrijven het gaat een stuk sneller en het scheelt inkt ohnee op een monitor zit geen inkt nou ja hoe dan ook heel veel plezier!
_O-

interpunctie is voor mietjes *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan