Rijbewijs is terug :-))

proficiat alle 3 !

voorlopig maar ff de belgische grens oversteken om es lekker door te blazen }) hier in belgie is de pakkans toch 100 keer kleiner dan daar bij jullie.
en als je wordt geflitst betaal je dat als buitenlander lekker niet :j , na 3 rappels geven ze het op, geloof me 8-)

grtz
 
Ook gefeliciteerd!!
Het lijkt me moeilijk om maar "ja en amen" te blijven zeggen.

Ik zou toch wel graag in discussie willen met die ei van een officier :r
 
Yehhhh,Burn rubberrrrrrrr, maaruh... gefeliciteerd hè! En oppassen voor Bora's!!! :P
Sterkte nog voor de 28-ste, dag vóór de TT!!!!! :}
Hopelijk dat er zich dan geen akkefietjes hebben voorgedaan met Assengangers! Zou boetebedrag kunnen beïnvloeden!
Suc6 iig!
 
Gefeli lekker :]
Maar als je de naam van die Officier nog weet, kan ik je zijn e-mail adres wel geven, dan kan je hem nog fijn een anoniem mailtje sturen. ;)

Ik kan hier de e-mail adressen van heel Justitieland opvragen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd jongens.

Wanneer was die "Hoe wordt ik een wegpiraat in 20 minuten" workshop ook alweer? :?
 
Hartstikke fijn dat jullie je rijbewijs terug hebben. En nu maar hopen dat je het ook mag houden na de 28e juni!!

Alvast gefeliciteerd!!

:] :} :] :} :] :} :] :}
 
Gefeliciteerd.... :)
Eigenlijk wel vreemd : Wij worden gefeliciteerd met het feit dat we het rijbewijs terug krijgen ná eerst 210 te hebben gereden :) :)

Hoef je op een gemiddelde verjaardag niet mee aan te komen :)

Bedankt allemaal voor de leuke reakties.
 
Gefeliciteerd met de teruggave van je rijbewijs. Nu nog effe afwachten tot 28 juni wat betreft de hoogte van de boete.

Al enig idee?

Etienne
 
Dank iedereen. :}

Maar jullie zouden moeten zeggen: WAAAT? Je rijbewijs terug na een bloedstollende snelheid van 210 km???? Belachelijk gewoon!! :+ :P

Gefeliciteerd met de teruggave van je rijbewijs. Nu nog effe afwachten tot 28 juni wat betreft de hoogte van de boete.

Al enig idee?

Etienne
Ik heb met een advocaat gesproken en die had het (in guldens nog) over 16 gulden de km te hard, dat zou dus 90x16 zijn = 1440 gulden. Daar zal dan nog wel een bedrag bovenop komen denk ik als we ons rijbewijs nu mogen houden, als compensatie daarvoor.

Ikzelf schat het totaalbedrag ergens in de buurt van 2000 gulden. ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan