Rijbewijs is terug :-))

Hoe kan ik dit topic nou hebben gemist vandaag..

Van harte gefeli.. naja jullie begrijpen het wel.

Ach, als het 2.000 gulden zou worden, zou ik nog blij zijn.
Als je het pampiertje maar mag houden!
(kmoet er eigenlijk niet aan denken... ik reed zaterdagmiddag nog 200+ (met z'n vieren in formatie))
 
Jongens gefeliciteerd, ik moet nog steeds wachten terwijl mijn overtreding eerder is gebeurd 4 juni pffffffffff eerder kan de zaak niet voorkomen.
Nadeel als je in de Randstad woont veel criminelen.

gR1d
 
Jongens gefeliciteerd, ik moet nog steeds wachten terwijl mijn overtreding eerder is gebeurd 4 juni pffffffffff eerder kan de zaak niet voorkomen.
Nadeel als je in de Randstad woont veel criminelen.

gR1d
Help me even op weg (is al laat).. Snelheid incl. ter plaatse staande gehouden :?
 
Gaarne iedereen ff inhouden op 26 mei, anders haal je de duitse grens niet eens... Best wel een slukje nog vanaf Nederweert.

Lijkt me niet handig dat nog meer lui (tijdelijk) zonder rijbewijs komen te zitten, nu net het seizoen begonnen is.
 
WAAAT? Je rijbewijs terug na een bloedstollende snelheid van 210 km???? Belachelijk gewoon!! :+ :P

(vers uit de quote :) )

Feli met het opnieuw behalen van jullie rijbewijzen... :)
 
Eeej gefeliciteerd makker :)

Ben blij voor jullie.. wie waren die andere 2 trouwens op Revolution na :?
Heb het niet helemaal gevolgd.. Wel uitkijken he nu })

:]
 
No problem.. })
Ik werk voor het ICT bedrijf van de Rechterlijke ORganisatie, dus ik kan wel een LDAP export maken op de Exchangeserver :P
Ik heb nog steeds niets gezien :?

Ik wil wel eens een beetje emailen met die gasten. Kan ik ze eens laten merken hoe tof motorrijders eigenlijk wel niet zijn. :+
 
Zal ik 20000 email adressen hier posten, of zoek je het adres van 1 bepaald iemand.
Dat laatste is wel te regelen, de rest wordt iets lastiger.
[me]CyberJ denkt ook dat mijn baantje dan een beetje op de tocht komt te staan. :P
[/me]


welk arrondissement gaat het over (plaatsnaam )
 
Zal ik 20000 email adressen hier posten, of zoek je het adres van 1 bepaald iemand.
Dat laatste is wel te regelen, de rest wordt iets lastiger.
[me]CyberJ denkt ook dat mijn baantje dan een beetje op de tocht komt te staan. :P
[/me]


welk arrondissement gaat het over (plaatsnaam )
Leeuwarden
 
Bestand > Nieuw Email bericht > Aan: > Adreslijst Arrondisement Leeuwarden..
Ok, Uhhmm.. Heel veel namen.. })

Goed, uhh.. Zonder namen hier te plaatsen:
voorletter.achternaam@leearr.drp.minjus.nl of voorletter.achternaamtussenvoegsel@leearr.drp.minjus.nl
voorbeeld: !!
P.paulusma@ of M.venvd@

duidelijk.. :P
 
domme vraag misschien, maar wat had je precies gedaan? ik neem aan hard rijden, maar hoe hard?

trouwens, veel plezier weer met :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Hmm, ik vind die snelheid wel meevallen.. Echt hard was het ook niet :]
Ik ook niet, 280 ofzo, dat was pas een nette snelheid geweest. })

Vandaag trouwens nog een brief gekregen van Justitie, ik zal ff quoten:

"De rechtbank zal, gelet op de huidige persoonlijke omstandigheden van de klager, de belangen van de klager thans laten prevaleren boven de belangen van de maatschappij"

Blijkbaar heeft de maatschappij er belang bij dat ik m'n rijbewijs kwijt ben. :+
 
Juist Rev, over die zin "viel" ik dus ook. Wat heeft ónze overtreding nu met de maatschappij te maken :? :?
Hopelijk bekijken ze volgende maand ook de omstandigheden. Maar ik ben "bang" dat ze weer gaan melk-koeien :j
 
Die overheid krijgt zo genoeg (veel te veel) geld van me dacht ik zo. :(

Reken op een 2000 gulden boete en net ook de voorlopige aanslag van de Belastingdienst gekregen, ook 2000 gulden betalen (bijtelling auto).

4000 gulden down the drain. :( :(

Nog ff en ik ga hier ook een inzamelingsactie houden, help Rev de zomer door. ;( ;)
 
Die overheid krijgt zo genoeg (veel te veel) geld van me dacht ik zo. :(

Reken op een 2000 gulden boete en net ook de voorlopige aanslag van de Belastingdienst gekregen, ook 2000 gulden betalen (bijtelling auto).

4000 gulden down the drain. :( :(

Nog ff en ik ga hier ook een inzamelingsactie houden, help Rev de zomer door. ;( ;)
Neem dan ook niet zo'n dure auto van de zaak. Doe dan ook een normale auto :)

Geen medelijden met jou: Jij was vergeten om jouw netto loon erbij te vermelden: € 3500,00 p/mnd })
Zeg maar da-aag met je inzameling :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan