Rijbewijs is terug :-))

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Sander, Gertjan en ikke hebben onze rijbewijzen weer terug, we mogen weer rijden! :] :] :]

Wat een toneelspel zeg, zo'n officier die een preek houdt van onverantwoord rijgedrag, in gevaar brengen van medeweggebruikers (welke medeweggebruikers? :? ) en zijn advies was geen teruggave. Je mocht toen zelf weer een verhaaltje doen, alles op het werk gegooid, onmisbaar voor werk, 1e keer dat we gepakt zijn enzo. Toen heeft de rechter besloten tot teruggave tot 28 juni, dan is de echte zitting en wordt onze straf bepaald.

Maar iig voorlopig mogen we weer rijden. :)
 
Toppertje jongens...lekker rijden voorlopig iig!!!
ps. Bedankt voor het telefoontje ;)

Wouter...juli toch :? er staat juni

Oja, vergeet geen geld over te maken voor de bbq })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd, en hou je effe rustig tot 28-6, anders loopt het tarief misschien op...

Nog geen indicatie wat betreft de boetde e.d.?
 
haha, poppenkast...

Zou wat zijn als gaat blaten:
"D'r was geen ander verkeer edelachtbare idioot!"

iig mooi dat ie terug is!
 
beter

alleen de volgende keer dat je gepakt wordt zal de uitkomst misschien een stukkie bitterder zijn...
 
Op woensdag 15 mei 2002 12:33 schreef
Nog geen indicatie wat betreft de boetde e.d.?

Nee, deze zitting was puur vanwege ons bezwaarschrift. De echte straf (boete, voorwaardelijk) horen we 28 juni.

Er zit een hoop bangmakerij bij, de Officier die gaat zeiken over regeltjes enzo en zijn advies is geen teruggave. |( Uiteraard maar niet tegen zijn lulverhaal ingegaan, tis een kwestie van Ja, Nee en Amen zeggen en alles op je werk gooien. Laat ze voor de rest maar lullen, wat zij ervan vinden boeit mij niet, als ik dat rijbewijs maar terug krijg en dat is gelukkig gelukt. :)
 
De gevaren op de weg mogen weer gevaarlijk gaan doen :)


Weer lekker rijden :] }) en hou en in je binnen zak dat roze papiertje ( als je het niet meer heb weet je pas wat je mis , denk ik).
 
Gefeliciteerd mannen!!!

PS: Rev, nou kan je het niet meer maken om zaterdag na de Friese tocht niet naar de gixxerdag te komen hoor ;)
 
Nee, deze zitting was puur vanwege ons bezwaarschrift. De echte straf (boete, voorwaardelijk) horen we 28 juni.

Er zit een hoop bangmakerij bij, de Officier die gaat zeiken over regeltjes enzo en zijn advies is geen teruggave. |( Uiteraard maar niet tegen zijn lulverhaal ingegaan, tis een kwestie van Ja, Nee en Amen zeggen en alles op je werk gooien. Laat ze voor de rest maar lullen, wat zij ervan vinden boeit mij niet, als ik dat rijbewijs maar terug krijg en dat is gelukkig gelukt. :)
Ik zou daar toch tegenin gaan. Heb je geen linkje meer naar de pressrelease? Daar stond het toch eerliojk in? Print die uit en neem die mee. Dan kan je dat gezeik van die openbare aanklager meteen wegvegen.
Laat je het toe dat hij zegt gevaarlijk enzo dan denkt de rechter dat ook en zal ie dus niet zo mild zijn met je straf.
 
proficiat !!!!

perfect dat je je nu ingehouden hebt, geef die officier van justitie maar op de zitting van katoen, de rechter zag in iedergeval al een hoog onzin gehalte,de eerste slag is voor jullie!!

ga er maar weer van genieten!! ( kijk uit en beheers je)
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!
Van harte ermee ! Het is mooi weer dus lekker rijden nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan