Rijbewijs kwijt

Het "echte" aantal km overschrijding was minimaal 230km/h - 80km/h = 150km/h en dat komt weer neer op 187,5% overschrijding. Dit kon dus ook me motor hebben gekost, bij overschrijding van 100% mag dit volgens mij. Daar denk je niet snel bij na maar het is wel zo.

Nu wel klote maar over een 2 weken heb ik mijn RBW weer terug. De boete is zeker wel klote maar dat heb ik altijd voor lief genomen.

Gewoon klote................. :N
 
Gewoon lekker doorrijden. Als je aangehouden wordt zeg je: Hoezo rijbewijs? Je hebt me toch zien rijden.

Hanzzzz
 
Net gebeld met justitie en me RBW ligt klaar bij de balie.
Mag hem alweer op komen halen. De man aan de andere kant van de lijn wist me niet te vertellen of ik een dagvaardeging of een boete krijg. Maar zal waarschijnlijk toch een boete zijn, overschrijding van 70km - 5km (correctie)

Toch nog vrij snel die ambtenaren valt niks niet tegen.

Van het weekend weer op pad. Nu toch maar eens naar de Autobahn........... O-)
 
James Dean: Life everyday like it could be your last and dream as if you will life forever (ofzoiets)

Daarom is ie ook op zn 24e de pijp uit gegaan :P

260 op een 80 weg....

Ga dan lekker naar de Autobahn ofzo

Ik heb geen grijntje medelijden.

|(

bmw rijder zeker? ;)

Net gebeld met justitie en me RBW ligt klaar bij de balie.
Mag hem alweer op komen halen. De man aan de andere kant van de lijn wist me niet te vertellen of ik een dagvaardeging of een boete krijg. Maar zal waarschijnlijk toch een boete zijn, overschrijding van 70km - 5km (correctie)

Toch nog vrij snel die ambtenaren valt niks niet tegen.

Van het weekend weer op pad. Nu toch maar eens naar de Autobahn........... O-)


nou maar weer een beetje oppassen dan, nog een keertje zou lullig zijn :Y
 
En "respect"? Nee, ik breng mezelf en anderen in gevaar volgens de mensen om me heen tenmiste. Hierin zit zeker waarheid maar tjsa, je bent jong he...........

Nee heb der zeker wel van geleerd,
Hopelijk heb je er idd van geleerd |( |(

Zo niet, lees DIT dan eerst voordat je weer op gaat stappen :(
Als je het dan nog niet snapt zou ik de rest ook nog even lezen ;)

hopelijk nog vele gezonde kilometers, succes !! :W
 
Dus als ik het goed begrijp mag je op de snelweg 40 km/u te hard rijden en dan hoef je niet voor te komen? (daar waar 30 km/u buiten de snelweg geldt)

Wat raar, volgens mij heb ik ooit zo een "U moet voorkomen" brief gehad voor 40 km/u te hard. Maar wel handig om te weten, omdat ik vaak de 30 km/u te hard regel ook op de snelweg hanteer :)
 
Hopelijk heb je er idd van geleerd |( |(

Zo niet, lees DIT dan eerst voordat je weer op gaat stappen :(
Als je het dan nog niet snapt zou ik de rest ook nog even lezen ;)

hopelijk nog vele gezonde kilometers, succes !! :W

Ik wil het echt lezen, maar zonder gebruik van alinea's en duidelijke lettertype kleur op een normale achtergrond is het bijna niet te doen. Waar gaat het precies over? ;)
 
Tja daar sta je dan langs de weg met een kater van hier tot aan.................

Ik reed veel te hard,waar 80km/h was toegestaan en zal ook niet zeuren over de straf die erop staat. Echter ben ik wel benieuwd naar ervaring van julie kant. Er zullen vast wel mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. Hoe lang duurde het voordat je bericht kreeg van justitie en wanneer je weer mocht rijden?

Ik ben gepakt voor 70km/h overschrijding. Min de 5km correctie blijft er dus 65km staan. Hierbij ben ik wel erg gematst door de agent. Ik reed namelijk zo hard als die gaat, dus zegt genoeg. Een ander geluk is darbij dat ze me met deze snelheidniet bij konden houden en dus ook niet goed klokken. Dus met 65km overschrijding hoef ik in elk geval nog niet voor te komen.

Maar nu mijn vraag wie heeft nog meer dezelfde soort overtreding begaan en hoe ging het verder, qua tijd en reactie van justitie.

Met fietsende groet,

William ;(
klote voor je |(

lekker weer nu hé :X O-)
 
Yes.............

Gister gebeld en me RBW lag al klaar bij de balie. Direct opgehaald en gisteravond weer lekker wezen rijden. Echter zat er geen brief o.i.d. bij. Ik heb net weer gebeld en kreeg te horen dat ik een schikkingsvoorstel van € 540,- "krijg".

Veel geld maar is niet anders heb tenmiste me RBW weer terug. De beste man waarschuwde me wel dat als ik nogmaals (binnen 1 jaar) wordt gepakt met +30 binnen bebouwde kom en met +40 buiten bebouwde kom dat ik dan naast een boete ook een voorwaardelijke rijontzegging krijg van 4 maanden. Als ik daarna dus nogmaals wordt gepakt (3x hoe dom kan je zijn he O-) ) ik dan zeker 4 maanden me RBW kwijt ben.

Laten we hopen dat ik rustig leer rijden (of dat ze me niet meer pakken)

Weet iemand trouwens het het dan zit met geflitst worden? Telt dit ook aangezien ze niet kunnen bewijzen wie de bestuurder is.

Met rijdende groet, :]
 
Dat geld ook ja, uiteindelijk heb jij de verantwoordelijkheid over wat er met jou voertuig gebeurd O-)

In geval van diefstal word het een ander verhaal ;)
 
Yes.............

Gister gebeld en me RBW lag al klaar bij de balie. Direct opgehaald en gisteravond weer lekker wezen rijden. Echter zat er geen brief o.i.d. bij. Ik heb net weer gebeld en kreeg te horen dat ik een schikkingsvoorstel van € 540,- "krijg".

Veel geld maar is niet anders heb tenmiste me RBW weer terug. De beste man waarschuwde me wel dat als ik nogmaals (binnen 1 jaar) wordt gepakt met +30 binnen bebouwde kom en met +40 buiten bebouwde kom op de snelweg dat ik dan naast een boete ook een onvoorwaardelijke rijontzegging krijg van 4 maanden. Als ik daarna dus nogmaals wordt gepakt (3x hoe dom kan je zijn he O-) ) ik dan zeker 4 maanden me RBW kwijt ben.

Laten we hopen dat ik rustig leer rijden (of dat ze me niet meer pakken)

Weet iemand trouwens het het dan zit met geflitst worden? Telt dit ook aangezien ze niet kunnen bewijzen wie de bestuurder is.

Met rijdende groet, :]

Kleine aanpassingkjes... O-)

Met geflitst worden krijg je een brief die je terug "moet" sturen en 1 van de vragen daarin is wie de bestuurder was op het moment van de overtreding. ....
 
Laatst bewerkt:
Kleine aanpassingkjes... O-)

Met geflitst worden krijg je een brief die je terug "moet" sturen en 1 van de vragen daarin is wie de bestuurder was op het moment van de overtreding. ....
Maar aangezien je niet verplicht bent mee te werken aan je eigen veroordeling ...
 
Beetje onduidlijk voor me misschien. Maar als ik nu "gepakt" wordt met b.v. 120(toegestaand) +40km (overschrijding) op een snelweg ben ik me rijbewijs weer kwijt?? en moet ik dus voorkomen. |(

De beste man die ik vanmorgen heb gebeld vertelde me dat ik nu geen voorwaardeljke rijontzegging heb gekregen omdat het me 1e "zware" overtreding is. Maar dat ik bij de volgende wel een VOORWAARDELIJKE rijontzegging krijg opgelegd.

Misschien ben ik wel hardleers maar het lukt me niet echt om me aan de snelheid te houden. Probeer wel binnen de "grenzen" van inbeslagname te blijven. Echter zijn deze me nog niet geheel duidelijk.

Pffff....... wat een gedoe allemaal, zometeen maar eens wat gaan rijden ziet er mooi uit buiten. Ga ik maar wat bochtenwerk oefenen })
 
Beetje onduidlijk voor me misschien. Maar als ik nu "gepakt" wordt met b.v. 120(toegestaand) +40km (overschrijding) op een snelweg ben ik me rijbewijs weer kwijt?? en moet ik dus voorkomen. |(

De beste man die ik vanmorgen heb gebeld vertelde me dat ik nu geen voorwaardeljke rijontzegging heb gekregen omdat het me 1e "zware" overtreding is. Maar dat ik bij de volgende wel een VOORWAARDELIJKE rijontzegging krijg opgelegd.

Misschien ben ik wel hardleers maar het lukt me niet echt om me aan de snelheid te houden. Probeer wel binnen de "grenzen" van inbeslagname te blijven. Echter zijn deze me nog niet geheel duidelijk.

Pffff....... wat een gedoe allemaal, zometeen maar eens wat gaan rijden ziet er mooi uit buiten. Ga ik maar wat bochtenwerk oefenen })

Volgens mij zal bij een volgende +30 (+40) overtreding ivm recidive al vrij snel een ONvoorwaardelijke ontzegging rijbevoegdheid geeist worden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan