Rijbewijs kwijt!

laat je baas bellen dat je jouw rijbewijs van belang is voor jouw werk
Ja, dit is een goed idee: Beste baas, ik ben nogal een oen met een totaal gebrek aan beheersing. Dus nu moet jij voor mij de kastanjes uit het vuur halen. En o, ja je krijgt daar verder niets voor terug, je moet alleen je tijd verdoen...... :N
 
Tja dat wordt opletten de komende tijd, als je weer mag van de ovj. Je kan iig vast gaan sparen. De les is dus niet meer dan 50 te hard tenzij je heul heul zeker weet dat 't kan en anders ben je in een uurtje in Duitsland waar nog een paar (snel)weggetjes zijn waar je harder mag. Hoewel daar wel geldt dat de verzekering het niet doet als je boven de 130 (als ik het wel heb) rijdt.
Het vervelende is ook nog dat dit een tijd op je conduite blijft staan, dus je hebt hier nog jaren plezier van. Succes!
 
Ja, dit is een goed idee: Beste baas, ik ben nogal een oen met een totaal gebrek aan beheersing. Dus nu moet jij voor mij de kastanjes uit het vuur halen. En o, ja je krijgt daar verder niets voor terug, je moet alleen je tijd verdoen...... :N

Ach zijn baas werkt bij defensie zie ik in zijn profiel, da's een ambtenaar en die hebben toch tijd genoeg :z
 
Als dit je eerste is val je niet onder "recidive" en heb je hem binnen tien dagen terug.Kom je boven de 70 te hard is het een ander verhaal.Dus in jouw geval heb je hem binnen tien dagen terug.
 
Met minder dan 50 te snel, ben je toch al snel een mietje _O-


Mietje of niet

Mn Bikermouse rijd ook best te hard, maar zoals anderen al zeggen, NOOIT boven de 50 km overschrijding uit..

Dan maar een Mietje.. maar MIJN Mietje kan tenminste jaar in en jaar uit lekker door gaan met motor rijden.. iets wat de TS dus niet kan doen,
afgezien , hoeveel je kan tanken voor de boete die TS nog krijgt om te betalen :X :W

TS.. no hard feelings, ik hoop voor je dat je je rijbewijs weer rap terug krijgt, want tis echt zo jammer, net nu t super goeie weer is begonnen.. Sterkte ermee :Y
 
Afgelopen vrijdag achterna gezeten door een camera-auto van de KLPD en gepakt met 56 km te hard...
Nog niet eens met de motor maar met de auto! :S
Is m'n eerste keer en ik hoorde dat je het een en ander kunt regelen om hem snel terug te krijgen.. Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft er tips voor me om hem zo snel mogelijk terug te krijgen?
als je het afgelopen jaar niet eerder ben gepakt met 30km te hard of harder krijg je zeker je rijbewijs terug binnen 10 dagen
 
Ja, maar ik jank niet als ik tegen een agent aan loop. Wie zijn billen brandt enzo... We zijn geen debielen hier natuurlijk...je rijdt bewust te hard en je weet wat de consequentie is. Het is niet alsof het verzonnen is terwijl je te hard reed.

Dus...
hij jankt toch ook niet, hij vraagt gewoon wat hij kan verwachten en hoe nu te handelen.

moraal azijn pisser _O-
 
Mietje of niet

Mn Bikermouse rijd ook best te hard, maar zoals anderen al zeggen, NOOIT boven de 50 km overschrijding uit..

Dan maar een Mietje.. maar MIJN Mietje kan tenminste jaar in en jaar uit lekker door gaan met motor rijden.. iets wat de TS dus niet kan doen,
afgezien , hoeveel je kan tanken voor de boete die TS nog krijgt om te betalen :X :W

TS.. no hard feelings, ik hoop voor je dat je je rijbewijs weer rap terug krijgt, want tis echt zo jammer, net nu t super goeie weer is begonnen.. Sterkte ermee :Y

je zal wel anders piepen als je 2 x gepakt bent met 30+, dan loop je ook tegen dit soort dingen aan.

Maar succes TS, hoop dat je hem snel weer terug hebt. Tis mooi weer om te rijden.
 
Ben mn rijbewijs ook 10 dagen kwijt geweest.. :/

Gelukkig had ik 'm daarna gevonden, zat in m'n oude spijkerbroek :)
 
}) })


Wordt er naast het processen verbaal - verleden nergens anders rekenng mee gehouden. Bv. tientallen jaren schade vrij rijden? Zijn toch weer pluspunten.

Of ... euh, de gas hing vast!! Heb ik echt al 2 maal meegemaakt, bij een Yamaha RD 250, dat was nog erger, als je de gas dicht draaide gebeurde niks, maar als je de gas open draaide reageerde ie wel. Dus na 2-3 maal open en dicht draaien van het gashandle reed ik een wheelie.
Was overigens beide keren bij gigantisch harde regen. ;(


:] :W
 
}) })


Ben ook ooit eens bijna mijn rijbewijs kwijt geweest. Moest het verlengen en ik ga het nieuwe afhalen, zegvoor de grap tegen de vrouw; eens kijken of er wel ale stempeltjes op staan. Nou mooi niet dus, mijn motorrijbewijs was niet afgestempeld. Ik roep: waar is mijn motorrijbewijs? Dat heeft U niet, zegt ze ook nog! Ik zeg: dus ik rij al (plusminus dus) 20 jaar motor zonder rijbewijs .......

Later bleek, de fout had -natuurlijk- iemand anders gemaakt.

Dus let maar goed op en ga er niet van uit, het zal wel kloppen. Kreeg laatst de groene int. verzekeringskaart van die fietsers club. Stond van het kenteken nummer 2 letters verkeerd om bij de motor. Weer later bleek dat deze verzekerende groep fietsers aan de een of andere centrale registratie NIET had doorgegeven dat mijn auto verzekerd was bij hen, waardoor mij van mijn oude verzekeraar geen no claim bewijs werd gestuurd.

:] :W
 
Was trouwens niet tijdens de T.T. maar denk wel dat ze in de regio Zwolle extra allert waren i.v.m. de T.T.

Maar goed, het gas kan weer open! :)
Maar idd niet zo snel weer harder dan 50 te hard, als je hem niet meer hebt weet je pas wat je mist.......
 
}) })

Als je alleen in het "motorseizoen" rijdt moet je dus pas gaan knallen in oktober of zo. Als ze het dan afnemen dan kan je gewoon met de auto de winter door. Heeft ook het voordeel dat je eind oktober, na de zomermaanden gereden te hebben, weer veel beter het gevoel voor het rijden terug hebt, en dus veiiger scheuren kan.

En tegen de zomer lekker weer op de motor ... :Y O-)


:] *O*
 
Laatst bewerkt:
}) })

Bedoelen jullie dat meteen AL de rijbewijen worden ingenomen?

Da´s niet eerlijk, met de auto rijd ik NOOIT te hard, integendeel, 20 km onder de max. terplaatse geldende snelheid. Het geld dat ik door zo sukkelig met de auto te rijden bespaar kan ik dan weer gebruiken voor de bonnen voor evt. met de motor te hard gereden.

_O- _O- _O- _O-
Haha, wist ik wel, is maar een grapje, om jullie uit te proberen. haha _O- _O-

:] :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan