rijbewijs met beperkingen vraag

Ik geloof het niet.

Je hebt wel minder dan 25kw, maar het aantal kw\'s per kilo is te hoog.
Die RS zou dus net iets zwaarder moeten zijn...

Ik geloof wel dat het in de praktijk soms wel kan, ligt aan de verzekering geloof ik...
 
Ik geloof het niet.

Je hebt wel minder dan 25kw, maar het aantal kw\'s per kilo is te hoog.
Die RS zou dus net iets zwaarder moeten zijn...

Ik geloof wel dat het in de praktijk soms wel kan, ligt aan de verzekering geloof ik...

Ligt inderdaad aan de verzekering, bel dus wat verzekeringen af en vraag of ze de RS125 verzekeren voor iemand met een licht rijbewijs. Mijn verzekering verzekerd op kW\'s, zo lang het maar niet boven de 25kw uitkomt vinden ze alles best ;) Ik vraag me dan ook af of verzekeringen zelf wel weten wat de 25kw wetgeving precies inhoud. Mijn XR met 18kw heb ik zo kunnen verzekeren. de RS125 heeft iets van 4pk meer dan mijn XR.
 
Het is al gezegt maar ter bevestiging: ;)

strikt volgens de regels niet, volgens sommige verzekeringen wel, en daar gaat het om.
 
thnx voor de info
dan mot ik nu naar een goede verzekering gaan zoeken, maar ik heb nog 6 maanden (ben nog geen 18)
 
is een aprilia rs 125 licht genoeg voor een rijbewijs met beperkingen?

Nee, hij/zij is zelfs te licht, de vermogen/gewicht verhouding is te hoog, maar zoals velen al zeiden; de ene verzekering vind het goed, de andere niet.
 
ik heb m\'n zinnen op een aprilia gezet dus die of anders niet, maar bedankt voor het aanbod

Ik zou ook wel een aprilia RS125 willen,
maar als ik zijn motor zou kunnen krijgen voor hetzelfde geld...dan wist ik het wel (alleen 8 maanden is nog wellang wachten)
 
ik heb m\'n zinnen op een aprilia gezet dus die of anders niet, maar bedankt voor het aanbod

Bij Unigarant kan je \'m vast wel verzekeren, mijn XR is daar ook bij verzekerd, en heb daar geen gezeik gehad, zelfs nog dubbelgecheckt of het wel kon.

He Daniel waarom haal je niet de begrenzer uit die ZXR? Dan kan je er nog een tijdje lekker op gassen. Ik wist het wel als ik een 600cc had :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan