rijbewijs (+motor) kwijt, TROTS???

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPIKE

Rookie
23 apr 2002
19
0
Beesel
Als ik sommige berichten in dit Forum lees, lijkt het wel alsof sommige mensen trots zijn dat zij hun rijbewijs kwijt zijn geraakt. Kennelijk is het ruig om zo hard over de weg te rijden, zodat ze 's avonds hier weer kunnen gaan opscheppen over hun "prestatie". Als je op zo'n manier andere weggebruikers in gevaar wilt brengen, moet je ook sportief zijn en niet gaan jammeren als je rijbewijs ingevorderd word...eigen schuld |( ....volwassen worden komt met de jaren...
 
natuurlijk rijden we allemaal te hard, ik wilde alleen even zeggen dat je je verstand een beetje erbij moet gebruiken.....
 
verstand gebruiken
oke stel jij rijd 50 km/ph te hard.
zegt jou verstand dan dat er achter die boon een wout staat denk ik niet he.
als dat wel zo is moet je is met jomanda gaan praten die kon nog wel een hulpje gebruiken.
 
Als ik sommige berichten in dit Forum lees, lijkt het wel alsof sommige mensen trots zijn dat zij hun rijbewijs kwijt zijn geraakt. Kennelijk is het ruig om zo hard over de weg te rijden, zodat ze 's avonds hier weer kunnen gaan opscheppen over hun "prestatie". Als je op zo'n manier andere weggebruikers in gevaar wilt brengen, moet je ook sportief zijn en niet gaan jammeren als je rijbewijs ingevorderd word...eigen schuld |( ....volwassen worden komt met de jaren...
Hebben we hier een MORAALRIDDER in ons midden gekregen :?
 
Ik denk dat niemand kan zeggen "dat gebeurd mij nooit", en dus een hele domme opmerking van jou "vriend".

En nu maar wachten tot jij een keertje met de mededeling komt dat je gepakt bent. Ik denk dat ik niet meer bij kom....

:+ :+ :+
 
als ik s'nacht met 260 over een lege weg blaas(helaas loopt hij niet harder)
breng ik idd andere mensen in gevaar.
this ook maar heel normaal dat ik dan hard aan gepakt wordt. ik ben immers een crimineel en ze moeten me alles afpakken.
verders mag ik bijna alles in nederland
als ik met mijn zatte harses iemand dood rijd ,krijg ik 240 werkstraf bij de trappisten !
(kreeg een exe maat van me (ZE HADDEN HEM DOOD MOETEN SCHOPPEN)).
 
Laatst bewerkt:
Als ik sommige berichten in dit Forum lees, lijkt het wel alsof sommige mensen trots zijn dat zij hun rijbewijs kwijt zijn geraakt. Kennelijk is het ruig om zo hard over de weg te rijden, zodat ze 's avonds hier weer kunnen gaan opscheppen over hun "prestatie". Als je op zo'n manier andere weggebruikers in gevaar wilt brengen, moet je ook sportief zijn en niet gaan jammeren als je rijbewijs ingevorderd word...eigen schuld |(

....volwassen worden komt met de jaren...

En bij sommigen gaat volwassen worden gepaard met het vergaren van "wijsheid" hè :?
Toch......... :P
 
Och...brave henkie... :?
0-)

Alsof je zwellichamen niet vullen als je ff lekker aan 't trappen bent...
(of heb je die niet)

en verstand met de jaren :?

"some day i'm gonna grow up, BUT NOT TODAY!!!"


Ciao,
})
 
Op zaterdag 08 juni 2002 08:41 schreef Rene de Maaijer het volgende:Deze is nog soft reageerd, wie reageerd er heftiger :) wie o wie. :)En als jij mij/ons op verantwoordelijkheden gaat wijzen met wat hebben wij dan te maken.... :(


op verzoek van... ;)
 
Ik denk dat Carlo meer doelt op het feit dat je weet dat je te hard rijd en je ook weet dat je dan gepakt kunt worden door onze fijne KLPD vrienden...
Iets van: het is een spel en je kan winnen of verliezen of te wel je kan wel of geen bekeuring krijgen. En wie zijn reet brandt...

Daar heeft 'ie natuurlijk wel een beetje gelijk in want die spelregels kennen we allemaal. Feit blijft dat het echt goed %#@*& is als je gepakt wordt en je alles in mag leveren bij de kerel in het blauw
;( :( ;(

Anders zou je ook kunnen zeggen: iedere motorrijder gaat een keer onderuit, gewoon een kwestie van tijd (en helaas ook wel door een eigen foutje).
En dan hoeven we ook geen medeleven te tonen :?
 
Laatst bewerkt:
Carlo, ik ben het 100% met je eens; ze lijken wel gek hier! |(



als ik s'nacht met 260 over een lege weg blaas(helaas loopt hij niet harder)
breng ik idd andere mensen in gevaar.
this ook maar heel normaal dat ik dan hard aan gepakt wordt. ik ben immers een crimineel en ze moeten me alles afpakken.
verders mag ik bijna alles in nederland
als ik met mijn zatte harses iemand dood rijd ,krijg ik 240 werkstraf bij de trappisten !
(kreeg een exe maat van me (ZE HADDEN HEM DOOD MOETEN SCHOPPEN)).
F@zertje, volgens mij weet je niet wat die eenzame Trappisten allemaal met zo'n zondaar uitspoken (voor zijn eigen bestwil uiteraard }) ).
 
Carlo als je niks zinnigs te vertellen hebt, moet je gewoon je klep houden!! :(

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Ik word hier zo ontzettend moe van de blaatopmerkingen :(

spiker, van mij heb je een waarschuwing !!!

doe dus ff normaal aub !
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het er in zo verre mee eens dat als je echt veel te hard rijd je niet moet zeuren als je een bekeuring krijgt.
Maar waar ik ziek van word zijn die kleine kut overtredingen van van 5 km/u.
Krijg er zo een 5 á 6 per jaar.
En ga dan niet lopen zeiken dat dit zo gevaarlijk is. :r
Want ik krijg ze allemaal op grote doorlopende wegen en snelwegen.
Maar ze staan niet bij ons in het dorp te flitsen langs de wegen waar veel kinderen spelen en de auto met 80 voor bij razen.
Gloeiende gloeiende gloeiende :( :( :(

Phoe... dat lucht op ;)
Crawl
 
EEhh jongens...Rev vroeg eigenlijk of we wat begripvoller konden zijn voor mensen met andere motoren/ideeen e.d. :)


Maar het is niet om te patsen, het gaat meer om
een beetje begrip, als ik tegen mijn pa zeg dat
ik gepakt ben, krijg ik me toch een preek...hier
begrijpen we tenminste dat hard rijden en gevaarlijk
rijden twee verschillende dingen zijn...

En het lucht op om je ei kwijt te zijn bij
mensen die je begrijpen.. :) :)
 
Op zaterdag 08 juni 2002 08:09 schreef Carlo Receveur het volgende:
Als ik sommige berichten in dit Forum lees, lijkt het wel alsof sommige mensen trots zijn dat zij hun rijbewijs kwijt zijn geraakt. Kennelijk is het ruig om zo hard over de weg te rijden, zodat ze 's avonds hier weer kunnen gaan opscheppen over hun "prestatie". Als je op zo'n manier andere weggebruikers in gevaar wilt brengen, moet je ook sportief zijn en niet gaan jammeren als je rijbewijs ingevorderd word ...eigen schuld |( ....volwassen worden komt met de jaren...

Kan het op zich redelijk in de mening van Carlo vinden. Maar dat stuk wat ik ff dikgedrukt heb slaat helemaal nergens op. Hoe kun jij vanuit je bureaustoel bepalen wat wel of niet verantwoord is. :(
 
Als ik sommige berichten in dit Forum lees, lijkt het wel alsof sommige mensen trots zijn dat zij hun rijbewijs kwijt zijn geraakt. Kennelijk is het ruig om zo hard over de weg te rijden, zodat ze 's avonds hier weer kunnen gaan opscheppen over hun "prestatie". Als je op zo'n manier andere weggebruikers in gevaar wilt brengen, moet je ook sportief zijn en niet gaan jammeren als je rijbewijs ingevorderd word...eigen schuld |( ....volwassen worden komt met de jaren...

Ik geloof nooit dat de mensen hier, die RBW + evt fiets kwijt zijn, dat gas open trekken voor het enorme patsgehalte.
Kan me niet voorstellen dat het is zoals jij stelt. Dan zouden ze met een enorme grijns op hun smoelwerk zitten tikken dat ze de pineut zijn/waren. Geloof jij dat :?

Je spulletjes kwijt raken is een gevalletje pech.
Erg zuur als het je gebeurt, maar kan ook mij gebeuren. Een motor heb je (in de meeste) gevallen niet om 5 km onder toegestane snelheid te rijden.
Ik trek hem ook weleens open tot 210 km. (Ruig man, onee ben vrouw). Kan ik ook een blauwe tegen komen. Helaas dan en erg klote. En ik zal ook best wel ff jammeren dan!!!
Maar ik rij niet te hard om lekker me spulletjes kwijt te raken zodat ik hier eens een stoer verhaal te vertellen heb.

Daarbij durf ik me hand in het vuur te steken voor het feit dat men hier andere weggebruikers in gevaar brengt met dat te hard rijden.
Men is dusdanig verstandig om het op lege stukken weg te doen zonder zijwegen bv.
Geeft toch wel aan dat ze volwassen zijn.

Maar nu jij...Jij rijdt NOOIT te hard of toch ook weleens een keertje :?

En die meneer met al die middelvingers: kan je ook normaal je mening geven. Persoonlijk vindt ik dat eerder onvolwassen.
 
EEhh jongens...Rev vroeg eigenlijk of we wat begripvoller konden zijn voor mensen met andere motoren/ideeen e.d. :)


Maar het is niet om te patsen, het gaat meer om
een beetje begrip, als ik tegen mijn pa zeg dat
ik gepakt ben, krijg ik me toch een preek...hier
begrijpen we tenminste dat hard rijden en gevaarlijk
rijden twee verschillende dingen zijn...

En het lucht op om je ei kwijt te zijn bij
mensen die je begrijpen.. :) :)


dit vindt ik "een hole in one", jij slaat de spijker precies op zijn kop !!
Dit forum wordt sociaal onderschat, ik zie dit soort meldingen meer als een emotionele kreet, een waarschuwing.
Nergens heb ik een trots van een dergelijk slachtoffer kunen lezen, wel dat ze zich de ellende van geen rijbewijs hebben kunen voorstellen

helaas Carlo, ik zie het anders, maar tevens ook petje af dat je zo een topic durft te openen, je durft wel de discussie aan, en ook jij hebt recht op jouw mening !!!!!!!!!!

Dat is nou de kracht van dit forum !!
 
Op zaterdag 08 juni 2002 11:13 schreef koga_xx het volgende:Dat is nou de kracht van dit forum !!

Danoontje POWERRRRRRRRRRR!!!!

Niemand vind het leuk om z'n rijbewijs kwijt te raken, dan pas merk je hoe afhankelijk je van dat roze ding bent. En andere mensen in gevaar brengen? Ligt er maar net aan of er verkeer op de weg zit he als je aan het gas schroeft. Een ouwe oma die met 60 in gaat voegen op de snelweg vind ik heel wat gevaarlijker dan iemand die waar het niet druk even gas geeft. Vanmorgen ook zo'n enge situatie op de weg waar een achterlijk persoon rustig door gaat tuffen met 90 de snelweg op terwijl achter de persoon een hele rij auto's zit en bij het invoegen we 2 bussen tegenkomen en heel wat auto's. Moeilijk om in te voegen (tenzij je aan elkaar denkt) later even de bende ingehaald en wat zat er achter het stuur ? Een blond wijf wat alleen maar naar voren kan kijken en niet kan anticiperen wat er gebeurd als ze van een parallelbaan moet invoegen op de hoofdbaan van een snelweg |(

Dat vind ik dus heel wat gevaarlijker dan 100% harder dan toegestane snelheid :)
 
Op zich ben ik het met de stelling eens maar geloof dus echt niet dat het om stoerdoenerij is. Zoals Rev het zegt wil je het dan gewoon even kwijt, net zoals de meeste toch even willen vertellen dat de fiets weer in puin ligt. Persoonlijk ben ik juist wel blij dat dit soort berichten steeds geplaats worden (dus niet het feit dat ze gebeuren) want dan wordt je wel even met de neus op de feiten gedrukt.

Na die week van 4 of 5 rbw die kwijt waren denk ik er wel 2x over na voordat ik de heilige grens van +40 of +50 overschrijd (vooral de wegen die ik niet ken ;) ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan