nadeel is dat er in duitsland meer doden vallen als hier...door te hard rijden...
voordeel..daaro..is dat de wegen breder en beter zijn...
de duitser is ook ingesteld op hardrijders...hier in nederland snappen ze dat niet...als je met 160 aankomt...heb je altijd randmongolen...die met 120...hun voorganger gaan inhalen met 121. dan moet je weer in de ankers...die mensen zien je dan aankomen..en hebben dan toch het lef om in te halen...ik vind dat ze dat zouden moeten bekeuren...
wet mulder...art 5. mede weggebruikers in gevaar brengen..door naar links te duiken zonder in je spiegels te kijken...
voordeel..daaro..is dat de wegen breder en beter zijn...
de duitser is ook ingesteld op hardrijders...hier in nederland snappen ze dat niet...als je met 160 aankomt...heb je altijd randmongolen...die met 120...hun voorganger gaan inhalen met 121. dan moet je weer in de ankers...die mensen zien je dan aankomen..en hebben dan toch het lef om in te halen...ik vind dat ze dat zouden moeten bekeuren...
wet mulder...art 5. mede weggebruikers in gevaar brengen..door naar links te duiken zonder in je spiegels te kijken...
Dienders die gewoon hun werk doen gaan controleren bij een basisschool, waar het echt gevaarlijk is als er mensen te hard rijden, Carlo. En niet achter het bordje bebouwde kom staan zoals in 90% van de gevallen. En ik ben er van overtuigd dat door deze "dienders" jij ook gepakt kan worden met minimaal 40km/h te hard. Kijken wat je dan zegt......
Wat mij betreft moet justitie maar eens eerst bij onze oosterburen gaan kijken. Daar lost men 50% van alle misdaad op en rijd men een stuk gedisciplinairder. En dat terwijl er op de autobahn geen limieten zijn en in de bebouwde kom een limiet van 30km/h (op de meeste plaatsen). Een redelijke regelgeving wekt namelijk ook een redelijke naleving op....
Ik vind het dus eigenlijk allemaal maar klinkklare onzin die je uit hebt gekraamt....
Graag een reactie....