Rijbewijs? Motor?

Rijbewijs sinds 1992, 8 jaar op de verschillende motoren van m'n pa gereden ( :} pa ) en sinds 2000 een eigen motor :) (Virago 750)
 
Laatst bewerkt:
Zomaar. Soms denk ik dat sommigen meer over motorrijden dromen dan daadwerkelijk rijden ;)

Rijbewijs, auto, motor en brommer (ouwe bromscooter)... Heb dus een motor, een prachtige Kawa ZX-6R uit 1998, met een half paars tankje en vol vermogen... En erg ranzige velgen...

Sinds 12 september vorig jaar in mijn bezit, op 11 augustus vorig jaar aangeschaft... Nu zo'n 8000 mee gereden... Hetzelfde geldt voor mijn motorrijbewijs (alleen 1000-2000 kilometer meer mee gereden)...

En ja, ik droom meer van rijden dan dat ik het doe...

Doordeweeks mooi weer lokt heel erg, maar dan moet ik werken... Thuiskomen en rijden, maar dan wordt het alweer snel laat...

Weekends: regen... Ga niet in de regen rijden met het leertje,heb toch niet voor niets een auto? Totdat de motorgenen het overwinnen en ik denk tussen de druppels door te kunnen...

Sneeuw, ijs... Ga er wel op uit, maar is lang niet zo leuk, door de gladheid, dus snel staat de fiets weer in de tuin... Droom van mooi weer en weer eens écht kunnen rijden...

Zo zijn er nog tig omstandigheden te bedenken waardoor ik meer droom van rijden dan het daadwerkelijk (kan) doen (saaie familiefeestjes op zaterdagmiddag ofzo ;( )....

De moraal van dit verhaal: Dromen we allemaal niet meer van het rijden dan dat we daadwerkelijk rijden? In iedere geval voor ons gevoel? Moeten werken, terwijl je weet dat je fiets buiten staat te wachten op een terugrit, dan duren 10 minuutjes wel uren.... Eenmaal op je fiets rij je een paar uur en lijken het wel minuten... *D
 
Als je deze vraag één week eerder had gesteld dan had ik optie 3 moeten stemmen, maar mag nu dus voor optie 4 gaan :)

edit: en heb een niet-berijdbare motorfiets....
 
Laatst bewerkt:
Rijbewijs ongeveer 2 1/2 jaar en motor ook... eerst Diversion 600, daarna Virago 750 en nu FJ1200, allemaal Yamaha :}
 
Ben aan het lessen, eind juni op rij examen.

Eind juli/aug komt er dan een motor. fzr,gsx-r,cbr of iets in die richting, een 600. Kan mijn pols goed ondercontrole houden dat scheelt.
 
Motor + zwaar rijbewijs sinds april 2001. Begonnen op een Honda shadow vt700 en sinds november vorig jaar een Ducati st2
 
Rijbewijs sinds 1998 (onmiddellijk zwaar)
Eerste eigen motor: augustus 2000 (daarvoor huurmotoren gereden)
Nu 3e motor
Volgorde: Div600, T-Cat en Fazer600.
Doe ongeveer 20000 km/jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan