rijbewijs verlengen

Ik ken iemand met een Duits en een Nederlands paspoort EN rijbewijs.

Voordeel: Woont in Nederland en rijdt een Porsche 911 op duits kenteken, zonder de nederlandse belastingen. Houden ze hem aan, laat ie het duitse rijbewijs zien.

Dat scheelt centen!
 
Ik ken iemand met een Duits en een Nederlands paspoort EN rijbewijs.

Voordeel: Woont in Nederland en rijdt een Porsche 911 op duits kenteken, zonder de nederlandse belastingen. Houden ze hem aan, laat ie het duitse rijbewijs zien.

Dat scheelt centen!

Mijn familie komt uit de UK...en daar is het zo dat als je daar ooit toe behoort hebt, je het voor je leven lang blijft...
Je hebt dus altijd het recht op een paspoort en allerlei rommel van dat eiland....ookal ben je inmiddels al lang Nederlander...
Ik dacht dat de UK daar uniek in was....ik wist niet dat je je duitse nationaliteit mocht behouden als je Nederlander werd of omgekeerd....

interessant...
 
duurt dat niet een week zon papiertje verlengen?

een paspoort of rijbewijs halen kost minimaal 5 dagen dacht ik. Kan lastig zijn als je maar 1 week vakantie hier hebt.
Paspoort of identiteitskaart wel, rijbewijs krijg je direct mee.
 
Ik ken iemand met een Duits en een Nederlands paspoort EN rijbewijs.

Voordeel: Woont in Nederland en rijdt een Porsche 911 op duits kenteken, zonder de nederlandse belastingen. Houden ze hem aan, laat ie het duitse rijbewijs zien.

Dat scheelt centen!

ik had ook twee rijbewijzen, maar toen na een paar jaar het Nederlandse verlopen was kon ik het niet vernieuwen. Pas toen ik weer in Nederland was ingeschreven kon ik het verlengen.
 
ik had ook twee rijbewijzen, maar toen na een paar jaar het Nederlandse verlopen was kon ik het niet vernieuwen. Pas toen ik weer in Nederland was ingeschreven kon ik het verlengen.

ik geef gewoon het adres van mijn ouders op, ik denk dat ze je altijd een nieuw rijbewijs moeten geven, als je in nederland een auto wil huren dan vragen ze naar de nederlandse rijbewijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan