rijbewijs verlengen

Aspencade

MF veteraan
2 apr 2003
2.834
1
suffolk , virginia
ik kom volgende maand naar Nederland voor vakantie :+
nu ben ik ook van plan om meteen mijn rijbewijs te verlengen, krijg ik nu weer zo'n rose papiertje of hebben ze nu al een rijbewijs in de vorm van een credit card.

thanks.
 
ik kom volgende maand naar Nederland voor vakantie :+
nu ben ik ook van plan om meteen mijn rijbewijs te verlengen, krijg ik nu weer zo'n rose papiertje of hebben ze nu al een rijbewijs in de vorm van een credit card.

thanks.


helaas zit je nog aan dat achtelijke roze papiertje vast...
[me]cathje heeft sterk t gevoel dat NL achterloopt[/me]
 
helaas zit je nog aan dat achtelijke roze papiertje vast...
[me]cathje heeft sterk t gevoel dat NL achterloopt[/me]


Sterk gevoel :? ..........ze lopen achter, het is veel handiger om rijbewijs te hebben te grote van een credit card.....die heb ik nu ook, en je kunt die veel makkelijker op bergen in je wallet.
 
Sterk gevoel :? ..........ze lopen achter, het is veel handiger om rijbewijs te hebben te grote van een credit card.....die heb ik nu ook, en je kunt die veel makkelijker op bergen in je wallet.


i know... hebben ze in zweden ook... toch maar eens tijd om te emigreren :?
 
hij doelt op de VS en de perikelen rondom Bush vs Gore :P California en zn disctricten stelsel met de stemmen..haha :D

vind m wel strak 8-)


Nederland kan dan wel betere stem machines hebben, maar is het zoveel beter dan in nederland als ik jullie zo hoor klagen over de nederlandse wetgeving :+
 
ik denk dat jij op de verkeerde forum zit :?


uhm, ging toch over rijbewijs :?

nee, maar ff on topic... volgens mij hebben ze overal in europa al creditcard formaat, of in ieder geval al iets wat niet meer van papier is... waarom wij dan nog niet??
 
Ik zou eerst effe een lening afsluiten. In Zwolle kost het verlengen van je rijbewijs iets van 55 eurootjes ofzo B|
 
Sterk gevoel :? ..........ze lopen achter, het is veel handiger om rijbewijs te hebben te grote van een credit card.....die heb ik nu ook, en je kunt die veel makkelijker op bergen in je wallet.

Tsja.....maar wij hebben dan ook geen wallet :P








:+
 
Hoe wil je in Nederland je rijbewijs verlengen, wanneer je in de VS woont :? Voor zover ik weet wordt het rijbewijs verstrekt en verlengd door de gemeente waar je als inwoner bent ingeschreven. Of ben je nog in een Nederlandse gemeente ingeschreven :?
 
Als hij daar is dmv een verblijfsvergunning dan heeft hij nog steeds de Nederlandse nationaliteit en dus ook een Nederlands paspoort en rbw etc...
 
Nederland kan dan wel betere stem machines hebben, maar is het zoveel beter dan in nederland als ik jullie zo hoor klagen over de nederlandse wetgeving :+

[offtopic]
Ach ja, zolang je goed werk hebt (en houdt) en gezond bent (of een rijke familie hebt) is het in de VS wellicht beter.

[/offtopic]
 
je kan gewoon je nl passpoort houden hoor.
Mijn vriendin heeft ook 2 paspoorten 1 Franse en 1 Nedelandse.
Of dat ook voor de U.S. geld weet ik niet.
 
duurt dat niet een week zon papiertje verlengen?

een paspoort of rijbewijs halen kost minimaal 5 dagen dacht ik. Kan lastig zijn als je maar 1 week vakantie hier hebt.
 
[offtopic]
Ach ja, zolang je goed werk hebt (en houdt) en gezond bent (of een rijke familie hebt) is het in de VS wellicht beter.

[/offtopic]

ik heb een goed lopende internet business en mijn vrouw heeft een hele goede baan en je hoort ons niet klagen.....het probleem met nederland is dat, als je op wat voor manier probeert geld te verdienen dan staat de belasting meteen bij jouw op de stoep....en hier kun je op vele manieren geld verdienen zonder dat de belasting je lastig valt.
 
Hoe wil je in Nederland je rijbewijs verlengen, wanneer je in de VS woont :? Voor zover ik weet wordt het rijbewijs verstrekt en verlengd door de gemeente waar je als inwoner bent ingeschreven. Of ben je nog in een Nederlandse gemeente ingeschreven :?

ik hou gewoon mijn nederlandse nationaliteit aan, dus ze moeten mij wel een nederlandse rijbewijs geven en een paspoort.
 
waarom wij dan nog niet??

Omdat er nu eerst weer een dure proef moet worden gehouden met een paspoort :(

En de mensen die eraan mee doen...hebben twee paspoorten, want de testpas mogen ze niet gebruiken en blijft weet ik waar liggen. Gemeentehuizen ofzo :?

Staat er niks in dat uitgelekte Prinsjesdagikwilhetnietweten gedoe :P

TS:
Hef fun in Nederland :}
 
ik hou gewoon mijn nederlandse nationaliteit aan, dus ze moeten mij wel een nederlandse rijbewijs geven en een paspoort.

Ik heb vijf en een half jaar buiten Nederland gewoond, ik kon mijn paspoort gewoon houden (en verlengen), maar niet mijn rijbewijs. Ik moest een lokaal rijbewijs aanvragen en na terugkeer naar Nederland dat weer laten omzetten naar een Nederlands rijbewijs. Ik heb wel mijn oude Nederlandse rijbewijs bewaard, maar het was verlopen en kon niet worden verlengd, totdat ik weer in Nederland woonde. Wel kon ik dat oude (verlopen) ding gebruiken om te bewijzen dat ik al voor mijn emigratie alle stempeltjes had, zodat ik bij terugkeer ook weer zonder probleem alle stempeltjes kreeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan