Rijbewijs

RijNooit

MF veteraan
3 apr 2004
6.555
0
www.caferaceronderdelen.nl
Nog tips.....?? moet 2 sept afrijden dusss... Wat vond je trouwens moeilijker, voeruitgbeheersing of de praktijk....? vertel vertel ;)

Maar om nog ff ontopic te blijven

GEFELICITEERD!!! . (nu ik nog :X )

RijNooit

MF veteraan
3 apr 2004
6.555
0
www.caferaceronderdelen.nl
Van dat was ik ook al op de hoogte :D deel 1 heb ik al. Ging toen helemaal foutloos bij het Arke stadium 8-) maar nu maak ik me weer druk om deel 2 hehehe maar heeft niemand tips... of kritieke punten waar ik speciaal op moet letten?

alvast bedankt

reinoud

Aprilia-Racer

Rookie
1 aug 2004
6
0
Axel
Hey allemaal, ik heb van de zomer ook een curses motorrijden gedaan en na een weekje intensief rijden, ga ik volgende week mijn eerste praktijk examen afleggen :9 . De theorie was niet zo heel erg moeilijk want die had ik paar weken geleden al gehaald *D
Groete

Aprilia-Racer

Rookie
1 aug 2004
6
0
Axel
hey allemaal,
was helemaal vergeten ff te laten weten hoe t was, nu: geslaagd! de oefeningen gingen allemaal goed, had wel flink geregend die dag maar gelukkig was t goed asfalt en droogde t snel op. nu in okt afrijden, wel 25 kw maar toch :]

fietsertje

MF veteraan
10 okt 2002
6.158
9
34
zuid holland
hey allemaal,
was helemaal vergeten ff te laten weten hoe t was, nu: geslaagd! de oefeningen gingen allemaal goed, had wel flink geregend die dag maar gelukkig was t goed asfalt en droogde t snel op. nu in okt afrijden, wel 25 kw maar toch :]
super ;) nog ff doorzetten en dan ben je dr *D ik weet hoe het voelt ik moet over ongeveer 2 weken voor laatste deel....