Rijbewijs

volgens de examinator en me rijinstructeur een foutloze rit, dus niet echt veel details, wel super nerveus van te voren maarja 480 km gerede in 1 dag :P dus ben lekker aan het rond touren zo
 
Nog tips.....?? moet 2 sept afrijden dusss... Wat vond je trouwens moeilijker, voeruitgbeheersing of de praktijk....? vertel vertel ;)

Maar om nog ff ontopic te blijven

GEFELICITEERD!!! . (nu ik nog :X )
 
Van dat was ik ook al op de hoogte :D deel 1 heb ik al. Ging toen helemaal foutloos bij het Arke stadium 8-) maar nu maak ik me weer druk om deel 2 hehehe maar heeft niemand tips... of kritieke punten waar ik speciaal op moet letten?

alvast bedankt

reinoud
 
Hey allemaal, ik heb van de zomer ook een curses motorrijden gedaan en na een weekje intensief rijden, ga ik volgende week mijn eerste praktijk examen afleggen :9 . De theorie was niet zo heel erg moeilijk want die had ik paar weken geleden al gehaald *D
Groete
 
hey allemaal,
was helemaal vergeten ff te laten weten hoe t was, nu: geslaagd! de oefeningen gingen allemaal goed, had wel flink geregend die dag maar gelukkig was t goed asfalt en droogde t snel op. nu in okt afrijden, wel 25 kw maar toch :]
 
hey allemaal,
was helemaal vergeten ff te laten weten hoe t was, nu: geslaagd! de oefeningen gingen allemaal goed, had wel flink geregend die dag maar gelukkig was t goed asfalt en droogde t snel op. nu in okt afrijden, wel 25 kw maar toch :]
super ;) nog ff doorzetten en dan ben je dr *D ik weet hoe het voelt ik moet over ongeveer 2 weken voor laatste deel....
 
Terug
Bovenaan Onderaan