Rijbewijzen ingevorderd

Inderdaad een hoop heilige boontjes hier.

Ik ken de weg bij jullie niet. Tussen maassluis en delft kan je ook leuk binnendoor rijden hier geldt 60/uur. (De racefietsers komen je dan bijna voorbij.) Ook ik betrap me dan op een overschrijding die ik thuis nooit zal kunnen goedpraten.

Jammer voor je dat je gepakt ben. Hoop dat je snel de rijbewijs terug hebt. Geldboete is vaak wel te overleven

succes
 
Als het nu op een autobaan was of een lege 80 weg dan had ik er nog wel begrip voor.
Die 60 km zone was ongetwijfeld vroeger een 80 km weg.

Daarbij zit je bij een vlotte acceleratie toch zo aan die 190 km/h

ik zie het probleem niet zo

maar ja, dat hoerige graaiprogramma van Spee gaat beginnen.

ff kijken wat er nu weer allemaal te huilen valt :Z
 
mwah tis zuur , iedereen doet t een keer en hoopt dat ie niet gepakt word ...vaak win je , soms verlies je ( heel wat ) dat is het leven.
sterkte
 
Scheel gedoe, van mij mag je boeten. Als er iemand.... (lama zitten)

Dan maar moraalridder. En dan speciaal aanmelden om te 'patsen' dat je 194 hebt gereden :Z Gaaf man.

Als het nu op een autobaan was of een lege 80 weg dan had ik er nog wel begrip voor.


:W

Op een 80 km weg mag het wel van jou? Lekker hypocriet!


Mag ik er je aan herinneren dat die 60 km wegen van nu precies dezelfde wegen zijn waar je vroeger 80 mocht!

@TS Veel succes met het terugkrijgen van je rijbewijs, al heb ik er met deze overtreding een hard hoofd in.
 
Als je een racevergunning hebt, moet dit 'bijna' kunnen.
indien niet en geen raceervaring...Rijbewijs definitief intrekken want je weet niet waar je mee bezig bent. :W
 
Hoi bikers!
Gisteren een rotavond gehad en nu van jullie tips en adviezen nodig
134 km te hard op een 60 zone wat gaat er nu gebeuren en wie heeft hier wel eens mee te maken gehad?? '( '( '(
staat zelfs in de telegraaf dus dat is niet best :N
graag van jullie adviezen
tot horens
ik was geflitst met 103 te hard ,boete was 1250 euro en 2 jaar voorwaardelijk :( :(
 
Hoe bedoel je moraalridders ? Die term wordt hier zo ontzettend vaak gebruikt. Een overtreding kan maar dit is te.... Ben jij alleen niet helemaal met mij en sommige anderen eens. Maar om daar nou zo'n kots icoontje bij te zetten ?!

Tja, heerlijk toch hier op M-F. Ik vind het wel genieten hoe sommige personen hier in een fantasiewereld leven waar de politie schurken zijn en motorrijders helden die alles kunnen en mogen _O-
 
Natuurlijk rij ik ook wel eens te hard en wie niet. Maar om 134 km te hard te rijden op een 60km weg. Tja kan niet anders zeggen dat je dan ook wel een ergstom rund bent. Het enigste wat ik nu kan zeggen ijgen shuld dikke bult.
 
Ik ken die Bosweg (rij daar regelmatig met motor of racefiets): dat is een zgn. recreatieweg (staat ook zo aangegeven), die parallel loopt aan de N59 (waar je trouwens 100 mag............). Op die N59 reden ook die politiemensen, neem ik aan.
Het is een secundaire weg waarop o.a. veel gefietst wordt. Vind het daarom ronduit asociaal om daar zo hard te gaan.................
 
Laatst bewerkt:
Das mooi klote voor jullie..
De officier zal voor deze actie Weinig begrip hebbeen, je moet dus rekenen op een boete van minimaal 1300 eurio en het RBW minimaal een half jaar kwijt. Dus zet die motor maar weer in de winterstalling..! |(
 
Laatst bewerkt:
belachelijk hard en niet even, maar over een behoorlijke afstand.
wat doe je eigenlijk nog op de weg.
:W
 
Je kan in dit soort topics goed zien wie er op een kansloos 25kW brommertje, of zo een wannebe sjoppert motor rondrijdt.

maar die lui op zo een sjoppert, die zuipen toch altijd voor ze een rondje gaan rijden?
 
Hoe bedoel je moraalridders ? Die term wordt hier zo ontzettend vaak gebruikt. Een overtreding kan maar dit is te.... Ben jij alleen niet helemaal met mij en sommige anderen eens. Maar om daar nou zo'n kots icoontje bij te zetten ?!

Je kent de situatie zeker ook ?

Ik heb ook 220geklokt op een 50km weg :P , kaarsrechte weg zonder verkeer. zonder kruisingen / uitritten, zonder kans op overstekende mensen. What's the fucking problem :W

Gaat perfect :] :] :]

Dussss... niet zo snel oordelen mr moraalridder :+ . Ik ken zat (60km) wegen waar je als het rustig is zonder gevaar 150+ kan rijden.
 
Pffff...... wat een gezeik zeg! Als je je enigzins aan de regels houd, ben je meteen een moraalridder. Tss.

Al die supersport gassies vinden het maar doodnormaal dat je 150 km te hard gaat.
Dit is niet normaal, die regels zijn er niet voor niets.

Ik vind het ook lekker om door te rijden, maar ik ga geen ruim 100 km te hard in 60 km zone rijden. Ook niet als het kan. Je kan niet inschatten of het kán als je bijna 200 rijdt.

Ik erger me ook dood als er weer eens een zo nodig moet laten zien hoe hard ie kan... jullie hebben zeker een hoop te compenseren.
Dat er mensen zijn die motorrijden levensgevaarlijk vinden, komt door lui als jullie!!!!!

Als je zo nodig zo hard moet, ga dan lekker de snelweg op, of naar Duitsland.

Maar best joh, als je ghostrider wil spelen, wees dan ook nu een vent en accepteer de consequenties.
 
Hoi bikers!
Gisteren een rotavond gehad en nu van jullie tips en adviezen nodig
134 km te hard op een 60 zone wat gaat er nu gebeuren en wie heeft hier wel eens mee te maken gehad?? '( '( '(
staat zelfs in de telegraaf dus dat is niet best :N
graag van jullie adviezen
tot horens

Daar had je wellicht beter wat eerder om moeten vragen |(

Tip voor de volgende....Als je nou persé te hard wil gaan....houd dan iig die 50 km-grens in de gaten :Y
 
Omdat je daar zo veilig 120 kan zijn er vorig jaar op het Zeisterspoor ook 3 doden gevallen en verschillende mensen in het ziekenhuis geeindigd ... zoals een marechaussee mij vertelde nadat hij me staande had gehouden wegens een snelheidsovertreding

4 Augustus 2002 ben ik ook de struiken en bomen daar van dichtbij gaan bekijken :+
 
Hallo, hier een paar tips

ga eens bij een erkende opticien langs voor het herkennen van de gereden snelheid
Laat eventueel als je die hebt je kind eens aanrijden door een voertuig wat de door jouw gereden snelheid reed, en kijk dan hoe dit eruit ziet.

Kortom, je bent niet zielig, je bent geen bikkel, maar gewoon vreselijk zielig, en ik hoop dat je het roze een jaartje kwijt bent
 
.

Al die supersport gassies vinden het maar doodnormaal dat je 150 km te hard gaat.
Dit is niet normaal, die regels zijn er niet voor niets.

Heb je enig idee hoe snel je op 200 zit met een supersport? (tip: sneller als met een fazer) Die jongens waren een beetje aan het accellereren, tsja dan zit je wel eens op 194. Da's uiteindelijk maar de 3e versnelling. Een beetje motor heeft er dan nog 3 over. Gewoon brute pech, verkeerde plek verkeerde tijd
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan