Rijbewijzen ingevorderd

lostlicence

Rookie
20 jul 2006
3
0
breda
Hoi bikers!
Gisteren een rotavond gehad en nu van jullie tips en adviezen nodig
134 km te hard op een 60 zone wat gaat er nu gebeuren en wie heeft hier wel eens mee te maken gehad?? '( '( '(
staat zelfs in de telegraaf dus dat is niet best :N
graag van jullie adviezen
tot horens
 
Zwaar kut, sterkte!

Hebben ze je fiets ook afgepakt?








Nu maar wachten op onze moraalridders.
 
-O-

do 20 jul 2006, 14:10
Motors rijden 194 km waar 60 is toegstaan
OOLTGENSPLAAT - Twee mannen uit Etten-Leur konden hun rijbewijs inleveren nadat ze op de Bosweg in Ooltgensplaats. waar 60 km is toegestaan, liefst 194 km reden.

De mannen waren bezig met een acceleratieproef. Agenten in een niet herkenbare videosurveillanceauto betrapten het pijlsnelle duo.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/46828321/Motors_rijden_194_km_waar_60_is_toegstaan.html

Sterkte! -O-
 
jongens al dit soort reacties heb ik al heel de dag aangehoord op mijn werk
en laat ik het dan nog niet hebben over het thuisfront '(
 

Waarvoor? Koekblik met prive-chauffeur? :P


194km/h ipv 60.... tja dan kan ik je alleen nog maar een cursus moraalridder adviseren bij de lokale pastoor of zo |( O-)
 
Laatst bewerkt:
jongens al dit soort reacties heb ik al heel de dag aangehoord op mijn werk
en laat ik het dan nog niet hebben over het thuisfront '(

ok hier nog 1:
Hoe haal je het in je hoofd om 194 km/h te rijden waar je 60 mag?!?!
Ben je nu helamaal gek geworden?!?!

Denk dat mijn vriendin zo zou reageren :+ :9
maargoed, suc6, hoop dat je rbw snel weer hebt!
 
Het is je eigenschuld vind het ook helemaal niet erg of zielig voor je je haalt zelf zo een lompe actie uit nou zou je er voor boeten ook.
 
motoren (r6 en 748)
mochten mee naar huis op aanhanger
verder nog nooit zo'n blik op de weg aktie meegemaakt en eerste overtreding
 
Hahaha jammer joh, dat wordt verantwoorden voor de rechter.

Nu is het even balen, lijst de Telegraaf advertentie in en over een paar jaar kan je er hard om lachen. Maar denk wel dat je zeker met die hoge snelheid het lastig gaat krijgen.

Zelf zou ik nooit zo hard rijden. Maarja die van mij gaat maar 175km/u :P
 
Scheel gedoe, van mij mag je boeten. Als er iemand.... (lama zitten)

Dan maar moraalridder. En dan speciaal aanmelden om te 'patsen' dat je 194 hebt gereden :Z Gaaf man.

Als het nu op een autobaan was of een lege 80 weg dan had ik er nog wel begrip voor.


:W
 
motoren (r6 en 748)
mochten mee naar huis op aanhanger
verder nog nooit zo'n blik op de weg aktie meegemaakt en eerste overtreding

Eerste overtreding waar je voor gepakt wordt misschien. Dit soort snelheden zijn totaal onacceptabel en levensgevaarlijk. Mag van mij een tijdje worden ingevorderd al dan niet met een nieuw examen nadat de invorderingsperiode is afgelopen. Op dit soort wegen fietsen of lopen ook vaak mensen en/of dieren.
 
Wat zegt een 60km/u weg en hoe snel lopen een R6 en 748 hard? Vrij rap.

Verder kennen jullie (net als ik) de situatie niet er zijn wegen waar je met gemak 120+ kan rijden, terwijl het 50km wegen zijn. Neem nou het Zeisterspoor bij Soesterberg. Je mag er 50 (en een stuk 80) maar je kan er flink hard rijden zonder ook maar iemand kwaad te doen behalve misschien jezelf.

Je mag pas de moraalridder uithangen als je zelf een jaar lang netjes overal aan de snelheid hebt gehouden, al is 194km/u erg hard op een 60km stuk, maar zoals al eerder gezegd weten we dus niet hoe de situatie daar is !
 
Wat zegt een 60km/u weg en hoe snel lopen een R6 en 748 hard? Vrij rap.

Verder kennen jullie (net als ik) de situatie niet er zijn wegen waar je met gemak 120+ kan rijden, terwijl het 50km wegen zijn. Neem nou het Zeisterspoor bij Soesterberg. Je mag er 50 (en een stuk 80) maar je kan er flink hard rijden zonder ook maar iemand kwaad te doen behalve misschien jezelf.

Je mag pas de moraalridder uithangen als je zelf een jaar lang netjes overal aan de snelheid hebt gehouden, al is 194km/u erg hard op een 60km stuk, maar zoals al eerder gezegd weten we dus niet hoe de situatie daar is !

Dan nog. 194 km/u is te hard. Simpel en kort door de bocht hè ? Daarbij maakt iedereen wel eens een overtreding. Moet je eens berekenen hoeveel m/sec dit is. Kan gewoon echt niet, nogmaals, vind ik.
 
ik ken die weg daar wel een beetje .

het is geen gevaarlijke weg en ik snap ook niet dat er een 60km beperking geld.
je kan er makkelijk 100km rijden zonder gevaar .

jammer jongens dat jullie gepakt zijn , probeer de volgende keer gewoon 194 te blijven rijden richting Willemstad , kun je ze daar afschudden .
ze doen hun werk maar ik heb toch iets van een ingeboren hekel aan die ventjes van de KLPD. ze mogen allemaal kapotvallen die bastaards.......
:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan