Rijden 7 september

Ik was met mijn vriendin naar de stad in Nijmegen.
Ben net thuis.

Volgende keer beter.
Iets eerder posten wilt ook wel helpen :)
 
Ben met Fabian en Frank Coppens een stukje wezen :] Had dat GVD eerder laten weten ;)

[me]Joris heeft een kneedown gemaakt :P
[/me]

En niet eens op een klaverblad, maar in een snelle rechterbocht 8-)
 
Ja sorry hoor '(

Bananenman en ik hadden spontaan zin en hij was de enige op ICQ en MF.

Maar iig een leuke middag gehad.

Yammie's eerste spookrijstunt :}

Bananenman haalde een auto in en ik er achteraan. "Druppel" kwam iets te snel mijn kant op en ik besloot om deze links te passeren.
Tot mijn verbazing kon ik, door een opstaande rand, niet meer terug naar de rechter helft. Dus gewoon links verder en je voelt het al aankomen. Koekblikrijders op "mijn" weghelft })
I.p.v. dat ze opzij gaan gaan ze zitten toeteren en met lichtsignalen mij proberen van de weg af te drukken |(
Hebben zeker niet door dat er een opstaande rand is!

Later op de middag nog bijna onder Bananenman gezeten. Deze besloot een stoppie te maken. Was wel een mooie :}
Maar ik zat er achter. Heb een stukkie rubber achter gelaten :P

Maar idd, de volgende keer zal ik wat eerder een post openen en wat mensen alvast via ICQ op de hoogte brengen van het :]
 
Ja sorry hoor '(

Bananenman en ik hadden spontaan zin en hij was de enige op ICQ en MF.
Dit klinkt dubieus maar ik zeg verder niks. :P

Maar iig een leuke middag gehad.
Zeker, paar leuke bochtjes gepakt en ook nog ff op de Baars wezen kijken. Geen MFers helaas. Wel een jochie met een MV Agusta. :9~

Yammie's eerste spookrijstunt :}

Bananenman haalde een auto in en ik er achteraan. "Druppel" kwam iets te snel mijn kant op en ik besloot om deze links te passeren.
Tot mijn verbazing kon ik, door een opstaande rand, niet meer terug naar de rechter helft. Dus gewoon links verder en je voelt het al aankomen. Koekblikrijders op "mijn" weghelft })
I.p.v. dat ze opzij gaan gaan ze zitten toeteren en met lichtsignalen mij proberen van de weg af te drukken |(
Hebben zeker niet door dat er een opstaande rand is!
Hehe. Vervelende rand idd, lijkt me ook levensgevaarlijk als je daar 's avonds rijdt omdat het dan nog minder goed te zien is. |(

Later op de middag nog bijna onder Bananenman gezeten. Deze besloot een stoppie te maken. Was wel een mooie :}
Maar ik zat er achter. Heb een stukkie rubber achter gelaten :P
Sorry, zal 'm volgende keer ff aankondigen ;)

Maar was een leuke middag!!!
 
als ik geweten had dat jullie gingen rijden was ik wel mee gegaan.

ben nu uit verveling maar aan mijn auto aan het sleutelen geweest, demper was er donderdag onderuit gevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan