Rijden Alkmaar kneedown-tourtocht

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ik ga zondag rijden met een paar gasten...en ik had zoiets voor diegene die mee willen zondag post een bericht op het forum...

het leek mij een goed idee om af te spreken bij de texaco station (net NA de wijkertunnel A9) rond de klok van 12:30 uur.

ik hoor het wel...
see you there :)

aanvullende info:
- route heemskerk - beverwijk kneedown route
- daarna richting alkmaar-schoorldam-schagen-bergen-en daarna zien we wel... :) <=vooral dat laatste..hehe

wie gaan er iig mee:
* Fastnappie *
* Landsaru *
* Daniel-San*
* Marc XX * (nog even onder voorbehoud)
* The Saint * (nog even onder voorbehoud)
 
Laatst bewerkt:
FF kijke hoe mijn koppie zondag staat ne al dat arbeiten.
Ut wordt in ieder geval lekker weer dus dat kan alleen maar een pluspunt zijn.
But I will let UUUUUU know.

:) :)
 
Hhahahaahah, op de MSN en op het M-F maakt niet uit. Ik ga zaterdag een biertje drinken met maten en zonder maten dus ik hou het ff in het midden. Ik heb een hekel aan het rijden met een kater...... ;) :) Maar ik hoop te komen, ff wat M-F ers in real life ontmoeten.
 
Jullie kennen het verhaal wel van de linker en de rechter hand. De een weet niet wat de ander doet en toch vormen ze samen een goede combinatie. De linker hand ben ik in dit geval, deze hand wist dus niet dat de rechter hand wat dus mijn vriendin is reeds afspraken had gemaakt.

COMMUNICATIE!!!!!!!!! voutje :)

Het nadeel is nu dat ik niet mee naar N-Holland kan :( |( . Het voordeel is dat ik nu op Eurosport de GP1 kan kijken! :}
 
Nog weinig animo lijkt me zo!
Dat kneedownen schrikt misschien af, of zijn er niet zoveel forummers in noordholland?
 
ik denk weinig forummers...

en je heb ook forummers die komen gewoon deze kant niet op omdat ze waarschijnlijk geen zin hebben... :?
 
Fastnappie, ik wil nog wel eens (misschien met wat andere Friezen?) die kant opkomen, Alkmaar is niet zo ver, afsluitdijk over blazen :] en je bent er al bijna.

Morgen echter niet...
 
Deze keer niet, Nappie...
Voor een kneedownrondje mis ik echt nog wat snelheid. Ik zou waarschijnlijk meer ophouden dan actief meerijden... Daarnaast voelt me polsje niet echt prettig na vandaag, dus blijf ik liever wat meer in de buurt.

Ander keertje: Graag :)
 
ok...thnx marc...we gaan dan zo met zijn 3en rijden..

we bellen nog.. :)
 
fuck, te laat... Ik had nog wel een lesje gewilt van je Nappie...

Nou ja, zelluf nog maar ff oefenen, CU next time!!

greetzzr!
 
Heel leuk maar had de post dus nu pas gezien anders had t wel ff touren geworden. Hoe was't?
 
jammer dudez...

want we hebben een ronde ijsselmeer gedaan...
helemaal binnendoor...

alkmaar-afsluitdijk-daar er af-workum-hindelopen-stavoren-leer-emmerloord-lelystad-hoorn-ursem-enkhuizen....

mooi route lekker weer...t was helemaal top....
ik denk iets meer dan 300km gereden... :)

t was erg leuk.paar kneedowntjes gedaan...een paar wheelies...en mooooooie bochtjes :)
jammer dat er niet zoveel animo was, dat mocht de pret niet drukken :)

lekker in het zonnetje gereden mooi weer gehad..lekker ge-hak't over de afsluitdijk en de dijk lelystad enkhuizen :)

till next time :)
 
uhmm..correctie...enkhuizen-hoorn-ursem-alkmaar :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan