Rijden er nog wat vrouwen op de motor..??

Deze vrouw rijdt op een, hoe kan het anders, Honda (CB750)...(zal mijn nick moeten veranderen als ik een ander merk zou willen kopen ;) )
 
Ik rij een BMW K75RT (ex politiemotor)
Maar helaas de komende 6 maanden zal dat niet echt kunnen ivm een operatie die ik heb gehad aan mijn duim.
Kan zelfs zo zijn dat ik een jaar niet kan rijden... maar over een maand of 3 denk ik daar wel wat meer duidelijkheid over te hebben.

Tot die tijd zit ik wel lekker achterop de motor bij mijn vriend. 8-)
 
Hier nog een dame op de motor. Nou ja, dame O-) Ik rijd een VFR 750 F en die is geweldig :} Hier een fotootje van mij met mijn jongste zoon achterop. Die mag soms een klein stukje mee tot zijn grote blijdschap :)

full
 
Ik ben ook een meisje en ik rijd nu 6000 km (sinds april) op een bordeauxrode GSX750F(hiervoor twee jaar Div. gehad). Alleen nog andere banden, dan issie perfect!

Motor:
zij1%2EJPG


Ik:
Appelstop1%2EJPG
 
Jep... hier nog ééntje...!

Ik rij :] dagelijks met mijn GPX 600 R (woon/werk) en natuurlijk in de weekenden heerlijk stukkie op de dijk :9 ! sissi heeft het voordeel erg vlak bij de dijk te wonen :}
 
Ik ga wel mee. Wat is nu? nu? nu? offffff.... nu? :9 Of toch nu? :+

Of nu?

Op dat tijdstip was ik al :Z , maar als je iets sneller bent, ben ik de volgende keer misschien ook nog wakker.

Bedoeling was Gorinchem, maar uiteindelijk toch nog lekker dijkje richting Nijmegen gereden.
 
Nijmegen is toch heel andere kant dan Gorinchem :P
Ben je overigens wel even in Gorinchem geweest of geheel niet :?


Echt? Ben verkeerde kant de dijk opgereden...had richting Tiel moeten gaan, maar kwam ik een beetje laat achter.
Nee, ben niet meer in Gorinchem geweest..de dijk doorgereden naar Nijmegen, binnendoor via Arnhem terug naar huis.
 
Hier nog eentje! Ik rij nu een soes gsx600f!
Als ik wat meer geld en ervaring heb wil ik graag een racer aanschaffen.
Voorlopig maar ff goed oefenen op dit "ding"! })
Heerlijk toch dat motorrijden, lekker hard scheuren en die geweldige vrijheid...volgens mij is dat gevoel hetzelfde of je nou een p**m*el hebt of niet :+
Mochten er meiden (of heren) zijn die in de buurt van Amersfoort wonen en nog meer rijdsters willen leren kennen om mee te gaan rijden > stuur dan ff mailtje of reageer in mijn gastenboekje; altijd gezellig!!! Groetjes MJ
 
Terug
Bovenaan Onderaan