Rijden er nog wat vrouwen op de motor..??

Verder heb ik er nog een paar in opleiding...

full


Deze...
 
...en m'n grootste vent probeert in september te slagen...

...en dan nog een zijspan en kleding voor de kids, kan de familie op pad :9~
 
Ik rij sinds Maart van dit jaar zo veel mogelijk op m'n Kawasaki ZL600. 't Is al een oudje (1987) maar ik ben er erg blij mee! *D
 
Heb sinds 2001 mijn rijbewijs, ben inmiddels aan mijn derde motor bezig, een SV650S....super ding! Heb er al weer heel wat kilometertjes mee gereden...en ook nog heel wat te gaan *D
 
Yep, hier nog 1.

Ik rijd nu een half jaar.
Heb eerst op een CBR600F gereden, die nu volledig van m'n hubbie is. :)
Voelde me daar niet echt op thuis.

Heb nu een Virago 750, helemaal van mij alleen. :]
Hier in de buurt zijn het volgens mij meer vrouwen dan mannen die rijden. :]
Zeg, heb je geen foto van jou op je bike?
Dan hang ik die misschien boven mijn bed.
frands90@hotmail.com
 
Hier zal ik dan ook nog maar eens reageren. Ik ben Jeanet (de vrouwelijke helft van Plastic Power). Deze motoren heb ik achtereenvolgens gehad sinds begin 1997:

- GSX 600F
- GSX 600R
- SV650 S
- R6 (nog steeds in mijn bezit en de lekkerste motor!)
 
er zijn hier genoeg vrouwen die motorrijden ;)
heb nu nog een GSX-R 600 uit 2002, maar ruil hem in voor waarschijnlijk een honda CB600F.
WAAAAAT???????
Ben je gek geworden :? !?!?!
Hoe kun je nu een GSXR600 inruilen voor een CB600F???????????????
Dit moest ik ff kwijt... :9
 
ik heb nog net niet mijn papiertje maar mijn motor staat al klaar een kawa vn 750
;( ik kan niet w88 tot ik kan rijden
 
WAAAAAT???????
Ben je gek geworden :? !?!?!
Hoe kun je nu een GSXR600 inruilen voor een CB600F???????????????
Dit moest ik ff kwijt... :9
Beetje late reaktie, maar maakt niet uit O-)
Dat heeft ze gedaan omdat ze last van haar gewrichten had heb ik gehoord van Janice ;) Deze motor geeft minder last
 
Beetje late reaktie, maar maakt niet uit O-)
Dat heeft ze gedaan omdat ze last van haar gewrichten had heb ik gehoord van Janice ;) Deze motor geeft minder last

Ik moet inderdaad bekennen dat ik niet 24h online op het MF zit ja *D
Maar goed, ik begrijp dus dat ze last heeft van haar polsgewrichten (iets anders zou niet logisch zijn). Vervelend.
Maakt de keus van omruilen in ieder geval wel verklaarbaar ;)
Andere optie is dat ze meer wheelies :} moet maken, dan ligt je eigen gewicht meer naar achteren en rust het ook niet op de polsen })
Overigens moet je dat wel een beetje onder controle hebben ander is de klap op de polsen bij het neerkomen zo hard :P
 
Ik moet inderdaad bekennen dat ik niet 24h online op het MF zit ja *D
Maar goed, ik begrijp dus dat ze last heeft van haar polsgewrichten (iets anders zou niet logisch zijn). Vervelend.
Maakt de keus van omruilen in ieder geval wel verklaarbaar ;)
Andere optie is dat ze meer wheelies :} moet maken, dan ligt je eigen gewicht meer naar achteren en rust het ook niet op de polsen })
Overigens moet je dat wel een beetje onder controle hebben ander is de klap op de polsen bij het neerkomen zo hard :P


Prima overstap..... Hornet Rules!!

full


*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan