Rijden er nog wat vrouwen op de motor..??

er zijn hier genoeg vrouwen die motorrijden ;)
heb nu nog een GSX-R 600 uit 2002, maar ruil hem in voor waarschijnlijk een honda CB600F.
 
Als je ff zoekt zul je inderdaad veel topics over vrouwen op de motor tegenkomen, ook met foto's.

Ik ben ook een meissie, heb ruim een half jaar mijn rijbewijs en rijd een GSX750F.
 
Hoi, ik rijd ook al redelijk een tijdje mee. Moet zeggen, bevalt me prima! Ik houd wel van de snellere motoren. Heb een Thundercat gehad, daarna een Ducati monster 600 en nu een Yamaha R6 uit 2001, een rode.

Hopelijk ga ik dit jaar nog racen met een vriend van mij, die heeft een R1 '04.

Het wordt steeds leuker op de weg met al die vrouwen!

Yammie :9
 
Yep, hier nog 1.

Ik rijd nu een half jaar.
Heb eerst op een CBR600F gereden, die nu volledig van m'n hubbie is. :)
Voelde me daar niet echt op thuis.

Heb nu een Virago 750, helemaal van mij alleen. :]
Hier in de buurt zijn het volgens mij meer vrouwen dan mannen die rijden. :]
 
Ook van het vrouwelijk geslacht en rij op m'n gs 500 totdat ik een sv 650s of een vfr kan kopen (ben nog student)

Grtz Judith
 
Deze meid gaat nu haar Monster even uitlaten :9
Nog liefhebbers om mee te rijden?

EDIT: ik ga nu 8-)
 
Laatst bewerkt:

98769
 
Ik rijd Yamaha Virago 750 sinds vorige zomer. Heerlijk om mee te toeren, maar ook een prettige motor om met een vaartje van 120 of evt. iets harder over de snelweg te gaan van en naar het werk. Kan goed bij blijven bij mijn vriend die een Yamaha Diversion 900 heeft.

Groetjes,

Martine
 
HI,

Ik ben de vrouwelijke tegenhanger van Koos motorloos :P Dus ff zonder fietsie, maar dat wil niet zeggen dat ik niet op het forum te vinden ben..

Ow ja, als er nog een gulle donateur is die zo'n 10.000 euro kan missen, zodat ik een motor aan kan schaffen, mail mij dan ff *D
 
Sinds afgelopen januari rij ik op een Yamaha Diversion. Maar deze zal binnen nu en 2 weken worden omgeruild voor de allernieuwste onder ons: Hyosung Comet650, kleur geel.
 
Ja, hier nog een motorvrouw! :]
Ik rijd op een ex-legermotor, een Moto Guzzi V50 Nato.
Mijn lesjap reed super, en dat gold ook voor de Kawa Z400 (heb een voorkeur voor oudere motoren, ja) die ik als eerste motor had. Supermakkelijk, supersoepel, superlicht. Maar ik zou niet meer zonder het Guzzigeluid, Guzzigeklapper, ofwel het Guzzikarakter willen.

8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan