Rijden in Bilstain??

Fantic80cc

Rookie
2 aug 2006
14
0
Beek
Hallo ik ben coen en 14 jaar.
ik heb deze vakantie een Trial motor gekregen een Fantic 80cc
Nu is de vraag is er hier eens iemand gaan rijden in Bilstain en kan ik ook eens gaan rijden in bilstain of moet ik eerst wat ervaring opdoen?


Gr Coen :W
 
Hallo ik ben coen en 14 jaar.
ik heb deze vakantie een Trial motor gekregen een Fantic 80cc
Nu is de vraag is er hier eens iemand gaan rijden in Bilstain en kan ik ook eens gaan rijden in bilstain of moet ik eerst wat ervaring opdoen?


Gr Coen :W

Zitten er wel Supermoto velgjes onder je Fantic O-)

[edit] Laat maar [edit]
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je trialmotor!

Je kunt daar gewoon heen hoor, is leuk vrijrijden.

Kost iets van 10/15 euro voor een hele dag.
 
kan ik daar gewoon de hele dag doen en laten wat ik zelf wil dus ik hoef niet met iemand anders te rijden?
 
gewoon vrij rijden... als je de eerste keer komt, kijk wat uit want hier en daar zitten er serieuze hellingen tussen })
 
kga eerst gewoon eens zo kijken want ik heb nog helemaal geen ervaring ik heb net 2 weken een trial :P
 
op woensdagmiddag kan je er ook trainen met de supermoto :}
jammer dat er weinig wetstrijden zijn daar |(
is erg spektaculair ,want je zit heel dicht op het circuit
en je hebt een fantastisch overzicht :X :} :W
 
Ja en ik zou eigelijk vandaag gegaan zijn maar het weer zinde me niet en ik had nog een hoop werk liggen.
Ben er benieuwd naar, Bilstain. Is het er altijd druk? Of kun je er als beginner wel een beetje goed oefenen zonder dat je daar snellere mannen mee lastig valt?
 
dat hoop ik dat je daar beetje rustig kunt rondkijken...

ik ga zaterdag eens kijken bij Bilstain })
 
Ja en ik zou eigelijk vandaag gegaan zijn maar het weer zinde me niet en ik had nog een hoop werk liggen.
Ben er benieuwd naar, Bilstain. Is het er altijd druk? Of kun je er als beginner wel een beetje goed oefenen zonder dat je daar snellere mannen mee lastig valt?

Die snellere mannen moeten niet zeuren, hoe denk je dat zij begonnen zijn en zo snel geworden....

(al snapt ikke wel dat het niet ideaal is als er langzamere rijders in de baan zijn... 8-) )
 
Ja en ik zou eigelijk vandaag gegaan zijn maar het weer zinde me niet en ik had nog een hoop werk liggen.
Ben er benieuwd naar, Bilstain. Is het er altijd druk? Of kun je er als beginner wel een beetje goed oefenen zonder dat je daar snellere mannen mee lastig valt?


Bilstain is het thuiscircuit van Seel en Delephine.. Dat zegt genoeg lijkt me? *O*


Zoals RSV2002 zegt, de grote mannen moeten niet zeiken (en dat doen ze ook meestal niet) ;)
 
heeft er iemand nog wat foto,s van dat circuit lijk me wel eens lache om daar heen te gaan weer eens wat anders dan de lansard :Y
 
heeft er iemand nog wat foto,s van dat circuit lijk me wel eens lache om daar heen te gaan weer eens wat anders dan de lansard :Y

Kijk eens op supermotard.be vandaar uit gaan ze regelmatig rijden.
Foto's genoeg.
Hoe groot het baantje is weet ik niet.
Het is jaren geleden dat ik er ben geweest met de MTB

Dick
 
Terug
Bovenaan Onderaan