Rijden in de buurt van Venlo

Twan Janssen

MF veteraan
11 jun 2004
2.152
0
Venlo
Facebook
omdat het vorige topic alweer een beetje gestorven is maar een nieuwe :9

Zijn er mensen uit de buurt van Venlo die eens een stuk willen gaan :] ?
Misschien kunnen we eens met een aantal mensen iets afspreken? (kan ik ook eens mensen van MF ontmoeten :9 )

Groeten Cb'er

[me]CB'er die wel benieuwd is naar de reacties![/me]
 
Ja Hoi, ik woon ook in Venlo en wil ook wel eens met anderen :] zeg maar eens waar en wanneer (weekend) en I'll be there.
 
Hehe, toch nog een reactie. Was al bang dat er Venlo niks te doen was :P
Nu alleen nog een keer dagje prikken (bijv 15 augustus?), tijd en locatie.

Normaal rij ik altijd alleen rond en ik ken de mooie routes nog niet zo goed in de buurt, maar daar moet wel een mauw aan te passen zijn :9

Heb je trouwens ook email ofzo? Om alles via MF te regelen is misschien wel een beetje onhandig
 
Hehe, toch nog een reactie. Was al bang dat er Venlo niks te doen was :P
Nu alleen nog een keer dagje prikken (bijv 15 augustus?), tijd en locatie.

Normaal rij ik altijd alleen rond en ik ken de mooie routes nog niet zo goed in de buurt, maar daar moet wel een mauw aan te passen zijn :9

Heb je trouwens ook email ofzo? Om alles via MF te regelen is misschien wel een beetje onhandig

You've got mail :)
 
ook ik kom uit de buurt van Venlo. Mits het geen 30+ graden celcius is en we niet gaan racen, wil ik ook wel eens een keer met MF-ers op stap rit.

'k Houd m'n mail en deze post wel in de gaten voor reacties....
 
ook ik kom uit de buurt van Venlo. Mits het geen 30+ graden celcius is en we niet gaan racen, wil ik ook wel eens een keer met MF-ers op stap rit.

'k Houd m'n mail en deze post wel in de gaten voor reacties....

effe een update: ik heb met 'Al Bundy' de 15e afgesproken bij de KFC in Venlo om 12:00.
Iedereen is welkom! Ik spreek effe voor mezelf, maar ik ga er ook niet op uit om te racen, gewoon lekker een stuk relaxed rijden.
De route moeten we nog effe bedenken, dus als je nog ideeen hebt :) Vaals / de buurt van Groesbeek is wel leuk / Duitsland in..alles staat nog open.
Laat maar weten wie er nog mee wil / kan.

CB'er
 
Als jullie toevallig naar de Eifel gaan, kom ik jullie misschien tegen, ik ga daar samen met een ander van Bikenet :X een rit voorbereiden voor ergens in de laate zomer of vroege najaar :]
 
Ik zou zeggen hoe meer,zielen hoe meer vreugd.
Ik heb dan wel een racer maar kan ook met half-gas rijden :+ .
Wie weet kunnen we met een leuk groepje gaan scheu :X uhm toeren.
En om het eerlijk te houden mag de topicstarter de reis bepalen,
(ben ik daar al vanaf *D ) in ieder geval start de reis om 12 uur in Venlo bij Kentucky fried chicken.
 
Ik zou zeggen hoe meer,zielen hoe meer vreugd.
Ik heb dan wel een racer maar kan ook met half-gas rijden :+ .
Wie weet kunnen we met een leuk groepje gaan scheu :X uhm toeren.
En om het eerlijk te houden mag de topicstarter de reis bepalen,
(ben ik daar al vanaf *D ) in ieder geval start de reis om 12 uur in Venlo bij Kentucky fried chicken.

En waar mag kentucky fried chicken wel niet zijn? Ik kom regelmatig in Venlo, maar ik eet geen kip, dus alles wat met kippetjes te maken heeft, valt mij niet op.
 
Ik woon in Horst. Hou van het sportievere werk. Ben regelmatig te vinden bij Scheuten en Zaarderheiken.
 
En waar mag kentucky fried chicken wel niet zijn? Ik kom regelmatig in Venlo, maar ik eet geen kip, dus alles wat met kippetjes te maken heeft, valt mij niet op.

KFC is op de meubelboulevard (industrieterrein "Veegtes", Nijmeegseweg).

Graag zou ik mee gaan, alleen twee dingetjes die me in de weg liggen:

1) Gebrek aan A-rijbewijs
2) Gebrek aan motor

Dat wordt dus ietwat lastig.
Maareh, nu weet je tenminste waar je moet wezen.

[me] 2 Meter Ellende wil tijdens de vakantie van de rijschool graag even de 750 van CB'er lenen om BV-tjes mee te oefenen enzo ;) Een paar Hoegjes een goede huurprijs? :) [/me]
 
KFC is op de meubelboulevard (industrieterrein "Veegtes", Nijmeegseweg).

Graag zou ik mee gaan, alleen twee dingetjes die me in de weg liggen:

1) Gebrek aan A-rijbewijs
2) Gebrek aan motor

Dat wordt dus ietwat lastig.
Maareh, nu weet je tenminste waar je moet wezen.

[me] 2 Meter Ellende wil tijdens de vakantie van de rijschool graag even de 750 van CB'er lenen om BV-tjes mee te oefenen enzo ;) Een paar Hoegjes een goede huurprijs? :) [/me]

Nou ja.. punt 2 kan zo opgelost zijn.. mijn motor is te koop en hij kan vandaag nog van jou zijn *D
 
Nou ja.. punt 2 kan zo opgelost zijn.. mijn motor is te koop en hij kan vandaag nog van jou zijn *D
Ja, dat was wel wat....
Ik weet niet uit welk jaar de jouwe komt, maar ik denk dat een SRAD iets buiten mijn budget valt. '(
[me] 2 Meter Ellende heeft een dikke rekening gekregen van de rijschool...[/me]

Zou d'r eigenlijk iemand van 2 meter fatsoenlijk op kunnen zitten? Ik zie ze hier in de omgeving niet zo veel, dus ik heb geen idee.
Een GSXR vind ik wel erg gaaf :9~



btw. het spijt 2 Meter Ellende dat 'ie langzaam maar zeker een andere draai geeft aan dit mooie topic van CB'er. Een paar Hoegjes vanavond zullen CB'er vast vergevingsgezind stemmen... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Horst. Hou van het sportievere werk. Ben regelmatig te vinden bij Scheuten en Zaarderheiken.

Nou dan ga je toch ook mee :] moet je gewoon af en toe een beetje bijremmen voor de rest.
Trouwens ik kom ook vaker bij "Glasgroep" meestal s'avonds en zie er nooooooit iemand ;( .
Kan trouwens wel wat training gebruiken dus O-) .
 
Ja, dat was wel wat....
Ik weet niet uit welk jaar de jouwe komt, maar ik denk dat een SRAD iets buiten mijn budget valt. '(
[me] 2 Meter Ellende heeft een dikke rekening gekregen van de rijschool...[/me]

Zou d'r eigenlijk iemand van 2 meter fatsoenlijk op kunnen zitten? Ik zie ze hier in de omgeving niet zo veel, dus ik heb geen idee.
Een GSXR vind ik wel erg gaaf :9~



btw. het spijt 2 Meter Ellende dat 'ie langzaam maar zeker een andere draai geeft aan dit mooie topic van CB'er. Een paar Hoegjes vanavond zullen CB'er vast vergevingsgezind stemmen... ;)

uit 1997.. en tja.. ik ben 1.70 en ik kan er goed op zitten... dus je moet het zelf maar proberen anders, maar ik denk dat je te groot bent. misschien als je de vering of hoe heet dat verstelt?
 
uit 1997.. en tja.. ik ben 1.70 en ik kan er goed op zitten... dus je moet het zelf maar proberen anders, maar ik denk dat je te groot bent. misschien als je de vering of hoe heet dat verstelt?
Ik denk dat de vering (hoogte) niet het probleem mag zijn, maar de zit is volgens mij nogal kort op zo'n SRAD. Tenminste, zo vind ik het lijken, want ik heb er nog nooit opgezeten.

Maareh, heb je een andere op het oog? :] Ik neem het aan, anders verkocht je deze niet

[me] 2 Meter Ellende zal blij zijn als 'ie dadelijk niet meer dat pijnlijke ding aan z'n oor hoeft te hangen en kan rijden waar hij wil. (En dan nog een fiets...)[/me]
 
Kan het zijn dat ik jullie (de groep die vandaag om 12.00u had afgesproken bij KFC in Venlo) vandaag tegemoet ben gekomen?
Rond 12.20uur de weg tussen Grubbenvorst en Sevenum, wij waren met een groepje van 4? Jullie waren ongeveer met z'n tienen. Jullie reden aardig door!

Kon zo snel niet in mijn spiegels een MF-sticker zien ?
 
Kan het zijn dat ik jullie (de groep die vandaag om 12.00u had afgesproken bij KFC in Venlo) vandaag tegemoet ben gekomen?
Rond 12.20uur de weg tussen Grubbenvorst en Sevenum, wij waren met een groepje van 4? Jullie waren ongeveer met z'n tienen. Jullie reden aardig door!

Kon zo snel niet in mijn spiegels een MF-sticker zien ?


Wij waren het niet..'we' waren maar met twee man, maar wel lekker gereden. Effe richting Nijmegen, groesbeek, beek en daar in de buurt liggen rijden.
Op de weg nog genoeg mensen gezien die ook lekker aan het rijden waren!

Binnenkort eens ene tweede poging ondernemen om iets op poten te zetten :9 , maar eerst de newbie tour!

[me]CB'er die zijn sticker thuis heeft, maar hem nog moet opplakken :X [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan