Rijden in de Hoekse Waard

Denser

MF veteraan
2 aug 2002
5.803
1
Mijnsheerenland
Facebook
Gewoon nieuwsgierig.....(voordat ik nu een paar zeeuwen op mn nek krijg)..... wie er van de MFers in de Hoekse Waard rondrijden...

de hoeksewaard is niet in zeeland hoor :P
staan veel camera's en veel rechtuit en haaks de hoek om
als je bochten wilt zal je de dijken op moeten doen

de hoeksewaard is niet in zeeland hoor :P
staan veel camera's en veel rechtuit en haaks de hoek om
als je bochten wilt zal je de dijken op moeten doen

Das niet wat ik bedoelde....ik rij voornamelijk in Zeeland (zie Rijden in Zeeland)...en voordat die denken van Denser loopt over zeg ik maar voorvast dat het puur uit nieuwsgierigheid is.... *D

Das niet wat ik bedoelde....ik rij voornamelijk in Zeeland (zie Rijden in Zeeland)...en voordat die denken van Denser loopt over zeg ik maar voorvast dat het puur uit nieuwsgierigheid is.... *D
:P
oke dan
tja en waarom brabant niet ?
hoe dichter bij de randstad hoe rotter het wordt eigenlijk

:P
oke dan
tja en waarom brabant niet ?
hoe dichter bij de randstad hoe rotter het wordt eigenlijk

Omdat ik momenteel praktisch in Puttershoek en Oud-Beijerland woon.....(girlfriend)......en niemand mij hier kan vertellen of er in de Waard ook wel eens wordt afgesproken om te rijden...tussen MFers dan...

Zijn inderdaad veel meer rijders in de Hoekse Waard maar zijn niet echt georganiseerd. Rijden volgens mij alleen maar de Waard uit :)
Maar ook in de Hoekse Waard wel leuke binnendoor weggetjes maar niet om uren door te brengen!

Succes.

Zijn inderdaad veel meer rijders in de Hoekse Waard maar zijn niet echt georganiseerd. Rijden volgens mij alleen maar de Waard uit :)
Maar ook in de Hoekse Waard wel leuke binnendoor weggetjes maar niet om uren door te brengen!

Succes.
:^
Ik woon zelf in Klaaswaal. De HoekseWaard ben je idd in een uurtje of 2 wel rond ;) . Ik ga liever wat verder. :)

Ik rij vaak in de hoekschewaard maar daar is het ook niet leuk meer er staan steeds meer en steeds vaker van die hufters langs de weg met een flitser :(

vandaag nog ff gereden op de kinderdijk ,beetje druk '( .
voortaan weer naar tholen :] .Denser kan je mooi de weg wijzen ,jij bent toch een zeeuw.

Hey ik kom ook uit de hoeksewaard Zuid-Beijerland.
Inderdaad zoals ze al zeiden er zijn wel leuke rondjes hier maar je ben er ook zo weer klaar mee. Hellegatsplein dat is ook wel een leuk stukje om te doen het is niet groot maar zijn wel lekkere bochten :) .

hahaha leuk man zo 4 jaar na eerste post :+
Maar ik rij ook wel door de hoeksche waard en veel op hellegatsplein.
K ga ook steeds vaker naar Roosendaal...maar als je nog eens af wilt spreken hoor ik het wel ;)
Greetz

Terug
Bovenaan Onderaan