rijden in de omgeving Duiven, Zevenaar, Didam

fire Dragon

Die hard MF'er
14 apr 2004
261
0
Bodegraven
Alle hier,

Ik heb me rijbewijs sinds 3 Juni en ben al lekker wat aan het toeren in de omgeving van zevenaar en omstreken.
Nu valt het mij op dat er in deze omgeving erg veel motors alleen rijden.

Ik kom zelf niet uit deze buurt maar woon voor werk hier, dus niet zo bekent in de omgeving.
Zijn er Mf-ers die bij mij in de buurt wonen en wel eens een ridje in de buurt willen gaan maken.
Ik rij zelf op een Yamaha R6 en wou nog wel wat les kunnen gebruiken...smile

Als je zin hebt om een keer met een stel in deze buurt aftespreken laat het me horen en we gaan eens voor een mooie ritje.

Ik zeg maar zo alleen is maar alleen en hoe meer zielen hoe meer vreugde.

ik hoor snel van jullie.

Groeten,
Motorboy R6
 
Zal op je letten, ben wel regelmatig in Duiven te vinden. Alleen van dat samen 'motorrijden' zal weinig komen. Ik heb geen straatmotor meer. Maar als je een automobilist naar je ziet zwaaien ben ik dat.
 
Kijk eens bij Waar is wat te doen, en dan bij achterhoek United. Hier hebben wij ons verzameld met mensen uit de achterhoek en omgeving (ook Duiven, Zevenaar, Didam) Wij rijden regelmatig en doen ook BBQ's enzo kort om een Gezellige club!!!






behalve subzero dan..
 
Je kunt ook de a 12 vier min. richting utrecht en dan 15 min. de a50 richting zwolle en dan bevindt u zich op circuitpark beekbergen (rechtsaf blijven slaan tot je er bij neer valt) Is echt cool

Check dit topic: waar is wat te doen ? apeldoorn 2004

Apeldoorn 2004

Regelmatig mensen voor en na het sturen even een bakje bij de pomp aan de a 1 apeldoorn zuid (naast de Mac)
 
Terug
Bovenaan Onderaan