Nee, gekregen van een Amerikaanse vriend - VeeWipe Squeegee van Aerostich.Das wel slim
Zelf gefabriekt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, gekregen van een Amerikaanse vriend - VeeWipe Squeegee van Aerostich.Das wel slim
Zelf gefabriekt?
Nee, gekregen van een Amerikaanse vriend - VeeWipe Squeegee van Aerostich.
Ik denk dat je de situatie niet snapt...het gaat er hier niet om dat de regen op het vizier bleef zitten...maar dat het als een mongool op het vizier kwam.... Zelfs ruitenwissers in auto's hebben dan vaak geen zin en dan zie je ook in de auto geen fuck meer, terwijl die ruitenwisser harder gaat dan jij met je vingertje zal schrobben
Zoals de meesten onder ons, blijven doorrijden, alleen het bochtenwerk wat rustiger aan.Aangezien ik met een ouwe XJ900F rijdt heb ik wel mijn verlichting een beetje aangepast. Voor heb ik twee mistschijnwerpers ( van die gele) gemonteerd. Daardoor zie ik zelf beter en wordt ik (hopelijk) ook vlugger gezien. Bij slecht weer gaan deze altijd meteen aan. Aan de achterkant hek ik een extra LED-achterlicht gemonteerd ( www.louis.de) wat veel feller brandt als mijn normale achterlicht en wat ook nog eens een extra remlicht bevat.Hopelijk zien ze mijn achterkant ook wat beter en schuift er niemand in mijn gat.
Nou ik heb met Postman in een regenbui gezeten naar een meeting...en we zaten op de snelweg, no fucking way dast we door konden rijden. Zelfs met 90 zagen we beiden nog geen flikker zo hard regende het (op het vizier e.d.)... We zijn zo snel mogelijk op een uitvoeggebeurenparkeergeval gaan staan en daar maar een beetje nat geregend worden...en dan opstaan en het water tussen je blinaad voelen lopen...heerlijk
Ik denk dat je de situatie niet snapt...het gaat er hier niet om dat de regen op het vizier bleef zitten...maar dat het als een mongool op het vizier kwam.... Zelfs ruitenwissers in auto's hebben dan vaak geen zin en dan zie je ook in de auto geen fuck meer, terwijl die ruitenwisser harder gaat dan jij met je vingertje zal schrobben
Das wel slim
Zelf gefabriekt?
Bij regen moet je toch juist harder rijden?
Opdat de regendruppels beter van je vizier parelen (al dan niet ondersteund door autowas, Rain-X etc.).
Maar idd, als het bar en boos is kan ietwat lager tempo soms geen kwaad.
Dan heb je in elk geval je vizier niet goed schoon gehad,
en als je wat sneller rijdt, waait de regen zo van je, schone, vizier af.Juist als het zo hard regent, zie ik als motorrijder meer dan de gemiddelde automobilist achter de ruitenwissers die het niet bij kunnen houden.
rain-x is er al vele jarenZijn er geen spray's die je op je visier kan spuiten waardoor alle regen er beter 'afglijd'?
(ik heb nog geen motor, ga pas over een jaar in opleiding)
Yep, alleen is dat niet zo goed voor je vizier. Er zitten oplosmiddelen in en daardoor hardt je vizier langzaam uit. En dan breekt/scheurt ie makkelijker na verloop van tijd.Zijn er geen spray's die je op je visier kan spuiten waardoor alle regen er beter 'afglijd'?
(ik heb nog geen motor, ga pas over een jaar in opleiding)
op een goede maar bochtige weg van Vianden naar Dasburg.
Yep, alleen is dat niet zo goed voor je vizier. Er zitten oplosmiddelen in en daardoor hardt je vizier langzaam uit. En dan breekt/scheurt ie makkelijker na verloop van tijd.
Ik zeg ook niet dat ie het niet moet gebruikenGebruik het zeer regelmatig, maar van genoemde problemen heb ik nog nooit last gehad
En Rain-X is gewoon verrekte makkelijk wil je in een heftige hoosbui nog een beetje zicht blijven houden
Ohja ... een vizier kost zoiets van 50 euro meen ik .. denk dat als je op je plaat klapt omdat je in de regen niks kan of kon zien een wel iets duurder geintje wordt
(Afbeelding)
Top spul!
Op de snelweg geef ik (iets) meer gas en ga op de linkerbaan rijden. Ten eerste is daar meestal minder spoorvorming, en bovendien heb je minder last van de spray van voorliggers.
Op normale wegen gaat het gas eraf.
Even over rijden in de regen
Dit komt van een duitse site...
"Backnang (ik) Bei dem schweren Gewitter mit Hagel wurde gestern gegen 19.15 Uhr ein 42-jähriger Motorradfahrer aus dem Raum Schorndorf auf der B 14 vom Blitz getroffen. Er war sofort tot.
Das Unglück ereignete sich in Richtung Stuttgart etwa 200 Meter vor der Abzweigung zum Autobahnzubringer.
Der Mann war mit anderen Motorradfahrern unterwegs gewesen. Als das Unwetter aufzog, stellten sie sich bei einer Brücke unter. Nur der 42-Jährige wollte weiterfahren. Was die anderen für keine gute Idee hielten zunächst weil sie Schäden an der besonderen Lackierung seiner Maschine befürchteten. Der 42-Jährige fuhr dennoch los und seine Freunde mussten mit ansehen, wie seine Fahrt nach nur 100 Metern jäh beendet wurde. Ein Blitz schlug in seinen Helm ein. Wie gefährlich es ist, bei einem Gewitter Motorrad zu fahren, zeigt, dass in diesem Sommer bereits zwei Motorradfahrer im Großraum Stuttgart auf diese Weise ums Leben kamen. In der Nacht zum 4. Juni war nahe Esslingen ein Motorradfahrer von einem Blitz erschlagen worden. Bei Gewitter sollten Motorradfahrer exponierte Stellen und die Nähe zu hohen Objekten (Bäume, Masten) meiden, unter Brücken Schutz suchen, Abstand von der Maschine halten, im freien Feld eine Kauerstellung einnehmen."
Het komt er dus op neer dat de rijder door bleef rijden terwijl zijn maten bleven schuilen onder een viaduct.
Terwijl hij wegreed sloeg 100 meter na het viaduct de bliksem in zijn helm in
De man was op slag dood.........
Even over rijden in de regen
Dit komt van een duitse site...
"Backnang (ik) Bei dem schweren Gewitter mit Hagel wurde gestern gegen 19.15 Uhr ein 42-jähriger Motorradfahrer aus dem Raum Schorndorf auf der B 14 vom Blitz getroffen. Er war sofort tot.
Das Unglück ereignete sich in Richtung Stuttgart etwa 200 Meter vor der Abzweigung zum Autobahnzubringer.
Der Mann war mit anderen Motorradfahrern unterwegs gewesen. Als das Unwetter aufzog, stellten sie sich bei einer Brücke unter. Nur der 42-Jährige wollte weiterfahren. Was die anderen für keine gute Idee hielten zunächst weil sie Schäden an der besonderen Lackierung seiner Maschine befürchteten. Der 42-Jährige fuhr dennoch los und seine Freunde mussten mit ansehen, wie seine Fahrt nach nur 100 Metern jäh beendet wurde. Ein Blitz schlug in seinen Helm ein. Wie gefährlich es ist, bei einem Gewitter Motorrad zu fahren, zeigt, dass in diesem Sommer bereits zwei Motorradfahrer im Großraum Stuttgart auf diese Weise ums Leben kamen. In der Nacht zum 4. Juni war nahe Esslingen ein Motorradfahrer von einem Blitz erschlagen worden. Bei Gewitter sollten Motorradfahrer exponierte Stellen und die Nähe zu hohen Objekten (Bäume, Masten) meiden, unter Brücken Schutz suchen, Abstand von der Maschine halten, im freien Feld eine Kauerstellung einnehmen."
Het komt er dus op neer dat de rijder door bleef rijden terwijl zijn maten bleven schuilen onder een viaduct.
Terwijl hij wegreed sloeg 100 meter na het viaduct de bliksem in zijn helm in
De man was op slag dood.........
daar helpt rain-x niet tegenTerwijl hij wegreed sloeg 100 meter na het viaduct de bliksem in zijn helm in
De man was op slag dood.........