Rijden in dit weer ?!

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Is er iemand die met dit weer overdag in lederen pak de baan opgaat met z\'n motor?
Of blijven jullie allemaal lekker binnen tot halverwege \'s nachts?
 
Is er iemand die met dit weer overdag in lederen pak de baan opgaat met z\'n motor?
Of blijven jullie allemaal lekker binnen tot halverwege \'s nachts?

Ik ging altijd s\'nachts op de Baars rijden.
Mijn vrienden en ik zetten altijd de wekker om 4:30 en gingen dan de hele nacht rijden.
Is het niet zo druk op de weg.

Zouden meer mensen moeten doen, het is toch niet dat je motor gebruikt als het goed weer is !


|(
 
Laatst bewerkt:
Bracht mijn ICQ berichtje aan jou ( en meerdere mofo bezoekers.) jouw op een ideetje :?

Ik vind het ook te warm, vanavond ga ik wel effe een stukje sturen... voordeel de weg is ook een stukje minder druk :P })
 
ik kleef net zo lief achter mijn computer...

Gisteren heb ik het hele binnenwerk van mij Dianese eruit getrokken... kleef kleef kleef :(
 
Op Zaterdag 25 augustus 2001 13:59 schreef BertV het volgende:
ik kleef net zo lief achter mijn computer...

Gisteren heb ik het hele binnenwerk van mij Dianese eruit getrokken... kleef kleef kleef :(

Wat laat, heb ik meteen toen ik hem kocht al gedaan, maand geleden.
Helpt wel, maar niet goed genoeg..!!
 
hehe, ik dacht al.. kan je dat spul eruit halen dan?

Je zit nu enkel nog met het leder dan ofwat bert?


bigconvoy: zoals je waarschijnlijk wel weet heb ik geen motor om me mee in\'t zweet te rijden ;(
En als\'k er 1 had.. NO WAY dat ik met deze hitte de baan op rijdt in lederen pak.. misschien wel zonder de bescherming dus \'t is misschien maar goed dat\'k geen fiets heb.
 
aaah, niet te harden zo heet is het buiten, blijf wel bijna stil zitten aan mn pc :(
 
dingetje koste 1800,-... dus \"afritsbaar zijn\" zou dan wel een eigenschap zijn van de goedkopere pakken... :+
 
Ik heb net wel ongeveer 100 km gereden, maar was eigenlijk veel te warm. 8-)

Zolang je rijdt (200 over de afsluitdijk :P ) gaat het wel maar bij stilstand is het verschrikkelijk. |(

Ben ook nog even bij Nubo geweest, daar had jij je Thundercat toch laten tunen BertV? :?
 
euh... mobu... daar heb ik mijn cat gebracht...

die bedoel je waarschijnlijk ook! En hoe beviel de zaak?
 
Laatst bewerkt:
euh... mobu... daar heb ik mijn cat gebracht...

die bedoel je waarschijnlijk ook! En hoe beviel de zaak?
Ehh, dat ben ik in de war denk ik. :?

Die zaak waar ik was zit in Hippolytushoef, vlak over de afsluitdijk.
Namen lijken ook wel wat op elkaar. |(
 
Jaja \"DeGroteMuis\" het is nu wel duidelijk :j *D


en die ouwe thunderace moeten ze gewoon kwijt dus ze zetten hem midden in de zaak zodat iedereen over struikelt
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat logo beetje bagger, is het Norton logo maar dan met andere tekst... :r

Ik heb besloten mijn motor uit elkaar te halen met dit warme weer (behalve het blok, dat laat in in elkaar en in het frame zitten).

Maar waar is dat Baars dan, ik wil ook wel een bochtjes oefenen... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan