Rijden in dit weer ?!

Ik ging altijd s\'nachts op de Baars rijden.
Mijn vrienden en ik zetten altijd de wekker om 4:30 en gingen dan de hele nacht rijden.
Is het niet zo druk op de weg.

Zouden meer mensen moeten doen, het is toch niet dat je motor gebruikt als het goed weer is !


|(
\'k ben ook wel eens s\'nachts met een vriend aan het knallen geweest op het klaverblad bij hoevelaken! ideaal geen kip te bekennen op af en toe een verdwaalde automobilist na.
En dan die automobilist de stuipen op het lijf jagen door plotseling langs hem heen te racen, een spoor van vonken achterlatend.
Doet het goed sparkling knee-sliders in het donker })
 
Ik heb vanmiddag een eindje gefietst de dijk op en neer en iedereen op een racemotor die ik tegen kwam zat onderhand in een spijkerbroek en een t-shirt. Ik heb ook tegen die figuren :j gedaan. En als dank kreeg ik dan een wheely of ook een vinger :)
 
Ondanks de hitte had ik vandaag uiteraard mijn volledige pak aan, beter wat hitte dan van boven tot onder openliggen.

Maar inderdaad, het stikte van de motorrijders in T-shirtjes enzo. |(
 
Ik heb vanmiddag een eindje gefietst de dijk op en neer en iedereen op een racemotor die ik tegen kwam zat onderhand in een spijkerbroek en een t-shirt. Ik heb ook tegen die figuren :j gedaan. En als dank kreeg ik dan een wheely of ook een vinger :)
lache, en dat van een dame , tja je kan het idd terugverwachten
maar tegen een vrouw :? of ze zijn gewoon stekeblind
 
kwam zat onderhand in een spijkerbroek en een t-shirt. Ik heb ook tegen die figuren * gedaan

Als ik met een t-shirt zou rijden en een vrouw zou haar middenvinger opsteken zou ik echt niet weten dat dat om mijn kleding gaat.

Het zou wel weer met de \"geluid\" te maken hebben die ik veroorzaak.
 
Ik ben gewoon \'s ochtend gaan rijden. Is tussen 7 en 9 best te doen. Ritje naar Zuid Limburg.
Heb mijn vader de theorieboeken en een motorrijles kado gedaan. Hij had echter les om 11 uur. Mocht ie op een parkeerterrein zonder schaduw met motorpak fijn rondjes draaien.
Heb \'m nog nooit zo zien zweten }) . Het was ook maar 33 graden :}
 
Hmm.. ik zat in hetzelfde schuitje zaterdag.
Kmocht van 14:00 tot 16:00 lessen op de CB500.

Eerste uur lekker op het parkeerterrein bijzondere verrichtingen doen en
daarna nog een uurtje de weg op (gelukkig ook snelweg).

Maakte de instructeur ook nog zo\'n leuke opmerking:
Ga maar even een rondje lopen met de motor...
moet je ook kunnen.. :j
Dacht het niet dus!!!

Krijgt btw iedere motorrijder kolder in de kop met dit weer?
Ik kwam er 1 tegen die met 80 op de motor ging staan
en ging zwaaien... en nog 1-tje die een wheely
maakte als groet.. :}

Wel geinig btw dat ze ook \"lessers\" als ik groeten.
Kheb nog geen aanmerkingen gekregen op mijn
\"handjesgedrag\" van de instructeur. ;)
 
Tuurlijk rijd ik ook met dit weer: lekker jezelf in een warme jas hijsen en zweten! Maar: een auto zonder airco is met dit weer ook niks; kan je nog beter op de motor zitten :9 . Heb dan ook nog steeds geen spijt van de verkoop van m\'n auto.

En natuurlijk groet je lesmotoren: da\'s ook een motorrijder!
 
Ja jullie hebben makkelijk kletsen met julie kuiploze motoren (of vrijwel kuiploos). Met de Pan moet ik half langs de motor hongen op zijn tijd om nog wat warme rijwind te vangen (soort kneedown terwijl je rechtdoor rijdt).

Achter de kuip is het lekker broeien. Toch de veiligheid min of meer (OK wel een spijkerbroek, want leer krijg ik echt niet meer uit na zo\'n dag) laten prevaleren. Op zich valt het wel mee, totdat je een stoplicht (die in nederland nu eenmaal veel vaker voorkomen dan in de ons omringende landen) tegenkomt.

Maar op dat moment (stilstaan) voelt het tenminste op alle motoren weer even warm...
 
Ja jullie hebben makkelijk kletsen met julie kuiploze motoren (of vrijwel kuiploos). Met de Pan moet ik half langs de motor hongen op zijn tijd om nog wat warme rijwind te vangen (soort kneedown terwijl je rechtdoor rijdt).

Achter de kuip is het lekker broeien.

Het rijden op een Pan lijkt dus wel heel erg veel op het rijden in een auto zonder airco })
 
Ik dacht dat dat een Goldwing was. Bovendien kan je een auto niet met de beplating aan de grond rijden, wat met een Pan wel lukt :) .

Nog los van het feit dat een Pan gelukkig een stuk sneller is op leuke weggetjes dan een koekblik (ook op minder leuke weggetjes).

Op zich is een sportmotortje best leuk, maar als je het hele jaar in weer en wind moet rijden heeft een Pan toch wat voordeeltjes ;) .
 
Uhm ja, na een stuk toeren ben ik meestal wel uitgezeten op m\'n sportmotor. :(

Eigenlijk zou je gewoon 2 motoren moeten hebben, 1 om te racen en 1 om lekker rustig te :]
 
Bovendien kan je een auto niet met de beplating aan de grond rijden, wat met een Pan wel lukt :) .

ALs je na 20 minuten stilstaan besluit om dan maar via de vluchtheuvel een andere route te nemen wil zelfs dat lukken :P
Mijn toenmalige auto kon het niet echt waarderen :z
 
Dan is de grote vraag: waar houdt toeren op en begin racen.

En dan heb je nog: sportief toeren of toeristisch racen...
 
Racen lukt natuurlijk niet met een Pan, maar je kan er toch wel leuk sportief mee rijden, ook in de bergen.

Meer denk maar niet dat ik er ooit mee op een circuit ga staan (behalve voor VRO-cursussen).

Sportief rijden bedoel ik mee dat er een lekker straf tempo wordt gereden, her en der de steeds kortere stepjes aan de grond komen, de bandjes mooi rond slijten etc.

Ik hoef dus niet overal vol gas te rijden en voor elke bocht het blokkeerpunt van de remmen op te zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan