rijden in eifel

MarF

MF'er
9 jul 2004
237
0
Vraagje,
Ik heb vorig jaar een motor gekocht, met illegale demper er standaard op.
Is het nodig om, als ik ga rijden in de eifel, er een normale demper op te gooien??

Of hebben jullie zoiets van, nah, dat kan wel, als je maar rustig rijdt daaro en niet te gek aan doet.
 
Ik ga binnenkort ook daar rondrijden en ik zou het ook wel graag willen weten.

Mijn uitlaat geeft een heerlijke sound, maar je hoort hem wel van verre afkomen })
 
joh..........
laten staan zelfs???
En ander dempertje kopen daar dan?
 
Ik zet de sport insert altijd in mijn laser als ik naar onze oosterburen ga,hier rij ik zonder insert.Maar mijn beemer maakt niet zo veel herrie ivm de catalisator die er nog onder zit. :] :]
Laatste tijd veel controle in de eifel,zeker nu de zondags en mooi weer coureurs er weer op uit trekken. :+
 
wij gaan maandeg 30 mei en dinsdag 31 mei naar de ring en cochem en zo, die kanten op
 
in mijn dnepr zat een enorme brul en er nooit last mee gehad.. iedereen vond het ding geweldig....
 
wij gaan maandeg 30 mei en dinsdag 31 mei naar de ring en cochem en zo, die kanten op

Wij zijn een tijdje terug (al weer een half jaar ofzo???) met ongeveer 15 man een dag of drie naar Cochem geweest. Was echt TOP!
Enkele jongens met dragpipes enzo erbij ... geen enkel probleem gehad hoor (niet eens bij stilgestaan denk ik nu ...)

Vergeet niet in Cochem de brug over te gaan, en een dagje aan de overkant van de Moezel te gaan rijden (die boskant is veel lekkerder als de bebouwde kant!)


Veel plezier!
 
in mijn dnepr zat een enorme brul en er nooit last mee gehad.. iedereen vond het ding geweldig....



Ook niet bij onze oosterbuurtjes??
Ik weet een andere gast die ook met ons meegaat heeft 2 jaar terug met compleet racesysteem gereden, en ook niet gepakt, hij zegt dat je gewoon niet moet lopen stunten en racen op de normale wegen, en ze laten je gewoon doorrijden
 
Heb dit weekend nog in die buurt gereden. En ook gecontroleerd. Nou is bij mij alles standaard dus geen probleem. Volgens een locale motorrijder zouden ze voornamelijk op het geluid controleren, maar ik heb geen decibelmeter gezien ofzo.

Denk dat ze eerst kijken of er wel een keurmerk op zit ofzo :? Agent keek iig effe en toen was het goed. Heb denk ik 5 tellen stilgestaan ofzo :P

Vond et maar een beetje vaag hoor :?
 
Afgelopen weekend heb ik er gewoon met me Yoshi RS3 rond gegumt. Zelfs nog een bromsnor achter ons gehad... niks over gehoort :]

Heerlijk om die yoshi te horen brullen als je een hairpin uitkomt :9~
 
nou, ik zoek gewoon ff wat op marktplaats, als ik geen originele vind, jammer dan maar.

Maar ongeloofelijk......... wat een zin heb ik erin.
Kan niet wachten man.
Hopen dat het weer wel een beetje meezit. Zou wel fijn zijn.
FF nieuw voorbandje erop, want die isnogal kaalgereden met die paar mooie dagen dit jaar, en knallen maar!
 
Zijn vooral erg streng op check of originele pijp er wel onder zit. Dus met keurmerk enzo. Zou hem maar wel omzetten. Is de ellende niet waard.
 
Gewoon ff de standaard pijp er onder leggen. Loop je geen risico en is de kans groter dat we er volgend jaar ook nog mogen rijden.
 
Oh dus de Eifel is een stad of gebied ofzo? Klinkt misschien ontzettend belachelijk, maar ik dacht dat het altijd over de Eifel Toren ging in Parijs :P

vond het al zo vreemd dat er zoveel mensen even naar Parijs reden..
 
wat zijn jullie toch een stelletje moraalridders ik ben dit weekend in de eifel geweest met een open ART en die maakt echt tering herrie en ik heb geen polizei gezien en geloof me ik rijd alleen maar boven de 10000 toeren. Dus al die verhalen die hier rond gaan zijn erg overtrokken
 
Deze verhalen zijn niet overtrokken maar de waarheid.
Er wordt met name in het weekend rond de Ruhrsee en in de buurt van de Nurburgring met laserguns gecontroleerd op snelheid en je wordt staande gehouden om te kijken of je een E-keur in je uitlaat hebt staan.
Natuurlijk kan niet iedereen worden aangehouden omdat er duizenden motoren rondrijden maar 't is maar datjutweet
 
ik rij op mijn gsxr 750 met open sebring race demper en mijn broer rijd op mijn hawk met open acrapovic maar wij doen er db killers in. speciaal laten maken,dingen werken echt goed. in nederland halen we ze er weer uit
 
ik rij op mijn gsxr 750 met open sebring race demper en mijn broer rijd op mijn hawk met open acrapovic maar wij doen er db killers in. speciaal laten maken,dingen werken echt goed. in nederland halen we ze er weer uit
En die dempers hebben geen E-keur maar ben je uberhaupt nog wel gecontroleerd, dwz. met een meetlat meten in je demper ?
 
wat zijn jullie toch een stelletje moraalridders ik ben dit weekend in de eifel geweest met een open ART en die maakt echt tering herrie en ik heb geen polizei gezien en geloof me ik rijd alleen maar boven de 10000 toeren. Dus al die verhalen die hier rond gaan zijn erg overtrokken
Dus omdat jij één weekendje overleefd hebt zonder de polizei tegen te komen, is het onmogelijk iemand anders wel de polizei tegenkomt. Zolang je ze niet tegenkomt die boswachters, is het heerlijk om met een open uitlaat rond te scheuren, maar zo gauw ze je aanhouden heb je dus vette pech en daar ging het om.
 
wat zijn jullie toch een stelletje moraalridders ik ben dit weekend in de eifel geweest met een open ART en die maakt echt tering herrie en ik heb geen polizei gezien en geloof me ik rijd alleen maar boven de 10000 toeren. Dus al die verhalen die hier rond gaan zijn erg overtrokken

Moraalridders??? Klepel gehoord maar niet weten waar het kalf verdrinkt????

Overtrokken, zeg dat wel. Ook ik geloof er geen mieter van! Van jouw verhaal dan }) Alleen maar boven de 10.000 toeren .. wauw! Heppie het over de huishoudmixer of over je sapcentrifuge???
 
ik ga in het weekend van de 28e mei ook naar de eifel.. ga misschien werken daar op een motorcamping ALS ik tenminste het baantje krijg en als ik het leuk vind.

maaruh ik heb op me suzuki nu een Laser Oval zitten (dalijk weer MET DB-Killer) dat moet dus gewoon lukken ?? want ik rijd nu zonder DB Killer en dat is met mijn twin blokje errug mooi hehe..


maar met DB Killer erin moet het dus lukken zonder problemen bij mijn eindpunt te komen ????..
 
wat zijn jullie toch een stelletje moraalridders ik ben dit weekend in de eifel geweest met een open ART en die maakt echt tering herrie en ik heb geen polizei gezien en geloof me ik rijd alleen maar boven de 10000 toeren. Dus al die verhalen die hier rond gaan zijn erg overtrokken
Ik stond toch echt zelf bij die controle hoor :?

of was dat nou m'n alter-ego?
 
Terug
Bovenaan Onderaan