Rijden in Zeeland 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja, zondag was het weer zo ver. De zon scheen...dus het werd tijd om het pak maar weer eens aan te trekken. Nieuwe laarzen en handschoenen...ja, dat zit best goed!

Motor de schuur uit, door de brandgang naar de straat. Starten, opstappen en de straat uit. De snelweg op, en na een aantal minuten (niet te veel :X ) bij Heinkenszand eraf....even de bochtjes bekijken en dan het gas erop.

En ja hoor, ik kan het nog...gelijk al rechter en linker kneedowns.... O-)

Nog een R1 aan het huilen gebracht...maar die nam het wel sportief op :W

Daarna richting de tunnel...halverwege kwam ik de Kawa-boys van Soepdorp tegen, dus even gedraaid...want even spelen is altijd leuk...

Weer bij Heinkenszand aangekomen gingen ze er jammer genoeg vandoor...heb ze nog maar even op wat vonken getracteerd 8-)

Nogmaals richting tunnel....daar een cbr600RR, een zxr400 en een oude zxr6 tegengekomen Die zxr6 kon best goed rijden....leuk om niet in te hoeven houden bij de afrit Middelburg! :}

Uiteindelijk maar weer richting huis gegaan. Al met al een prima eerste ritje gehad. En de conditietraining van de winter heeft ook zijn vruchten afgeworpen...geen kramp!

Maandag ook nog even gereden. Nog even gespeeld met een suz 750, een r6 en een duc op H'zand. Die suz-rijder was supergoed! Daarna even gekeken bij Goes, maar gelijk maar weer vertrokken. Ben niet eens afgestapt...veel te veel volk...

Ja, het seizoen is weer begonnen...en ik weet zeker dat het een topjaar wordt!
:Y


die honda was een 600 hoor......en nog een mooie ook
:Y
en ik was het niet hoor
 
suzuki bandit 600

full
 
trouwens 309 incl montage en btw is een mooi bedrag hoor :Y

hallo pepe,

wil binnekort ook ff banden bestellen bij je, als dat mogelijk is.

heb je misschien een emailadres of telnr. voor mij??

ben maandag ook nog ff in goes geweest, ff motor op de bank gezet, wist niet dat dat ding zo'n herrie maakte }) })

verder kohen nog tegengekomen en ff samen stukkie gereden...
 
LET OP!!!!

OP verzoek van de moderator ben ik zo vrij geweest een NIEUW forum aan te maken voor rijden in Zeeland.

Forum heet:

Index > Waar is wat te doen? > Rijden in Zeeland 3
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y


dus..posten maar in dat forum!

:9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :Y :Y :Y :Y :Y

DIT FORUM DUS SVP NIET MEER GEBRUIKEN ( zie verzoek moderator)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan