Rijden in Zeeland 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
eeh bij deze zal ik niet meer aanwezig zijn bij de sportievere ritjes, ik had al wat verstek laten gaan zoals jullie gemerkt hebben ( denk ik ) , maar ik KAN dit niet meer combineren met mijn werk. ik hoop dat jullie er begrip voor op kunnen brengen..

pepe

Je uitleg laatst was duidelijk.....100% begrip Pepe..now worries :]
 
eeh bij deze zal ik niet meer aanwezig zijn bij de sportievere ritjes, ik had al wat verstek laten gaan zoals jullie gemerkt hebben ( denk ik ) , maar ik KAN dit niet meer combineren met mijn werk. ik hoop dat jullie er begrip voor op kunnen brengen..

pepe

Jammer ;( maar een zéér verstandige (volwassen O-) ) en begrijpelijke keuze. We zijn je wel weer bij de toerritjes :]
 
Vraagje wie van de Zeeuwen gaat er 12 september naar de Megameeting in Veenendaal,Ik, Speedy Kawa en ook heb ik Pepe erbij zien staan,wie nog meer?????
 
eeh bij deze zal ik niet meer aanwezig zijn bij de sportievere ritjes, ik had al wat verstek laten gaan zoals jullie gemerkt hebben ( denk ik ) , maar ik KAN dit niet meer combineren met mijn werk. ik hoop dat jullie er begrip voor op kunnen brengen..

pepe
Nou je moet doen wat je hart ingeeft maar ik kan het niet begrijpen, koop dan ook een andere fiets zou ik zeggen want anders blijft het toch uitnodigen, een snelle fiets nodigt uit tot gazzzzzzz geven, een toerfiets lijkt mij dan meer passen bij je idee van rijden.
Hoe dan ook ik vindt het jammer maar ken je achtergrond niet...........we kleppen wel weer eens bij :)


















Wat wil je voor de gixxer hebben :+
 
Motorfreak,

Ik als vrijwilliger zou er zeker bij moeten zijn maar heb de kids de komende 2 weekeinden dus helaas............veel plezier en goed dat je gaat


Begrijpelijk toch. Ik heb gelukkig oppas voor de kleine komende zondag. En er zijn nog vrijwilligers in Zeeland om de honneurs waar te nemen.

Groeten
 
eeh bij deze zal ik niet meer aanwezig zijn bij de sportievere ritjes, ik had al wat verstek laten gaan zoals jullie gemerkt hebben ( denk ik ) , maar ik KAN dit niet meer combineren met mijn werk. ik hoop dat jullie er begrip voor op kunnen brengen..

pepe

Ik denk dat het kwartje valt ..... wel erg jammer .... Maar wie weet ... komt tijd .... komt raad

Zoland je maar niet stopt met rijden, dan valt het allemaal nog best mee :}
 
Nou je moet doen wat je hart ingeeft maar ik kan het niet begrijpen, koop dan ook een andere fiets zou ik zeggen want anders blijft het toch uitnodigen, een snelle fiets nodigt uit tot gazzzzzzz geven, een toerfiets lijkt mij dan meer passen bij je idee van rijden.
Hoe dan ook ik vindt het jammer maar ken je achtergrond niet...........we kleppen wel weer eens bij :)

Ok ik zal het duidelijker zeggen , mijn hart heeft er niks mee te maken, als het daar aan lag gingen we elke dag van de week , maar wel mijn baan. Ik werk nu eenmaal onder justitie en kan bepaalde dingen niet meer doen , omdat ik dan in gedrang kom met wat ik beloofd heb .Ik wil nooit voor de keuze komen te staan om bijv. jullie kentekens door te moeten geven , of erger nog die van mijzelf terug te zien op een bepaalde camera monitor, dat zal betekenen dat ik of mijn baan kwijt ben of 1/3 zwaarder gestraft ga worden.
Dus je ziet met hart heeft het niet te maken wel met verstand. en de gixxer is niet te koop ik geniet er zo ook wel van en ik zal heus wel eens het gas opendraaien, maar niet in een groep waar je meestal over een eigen morele grens gaat. ( ik tenminste )















Wat wil je voor de gixxer hebben :+
 
Vraagje wie van de Zeeuwen gaat er 12 september naar de Megameeting in Veenendaal,Ik, Speedy Kawa en ook heb ik Pepe erbij zien staan,wie nog meer?????

Ik denk erover om hier heen te gaan, MFMM heb ik wel gezien.

Motortoerrit ten goede van de kankerstichting
Maarten van den Bosch heeft op 29 juli 2004 te horen dat men niets kan doen aan de alvleesklierkanker die zijn vader heeft.
Om zijn verdriet en energie goed te gebruiken gaat hij een toertocht van +/- 100km door het Brabantse land organiseren op 11 september 2004 speciaal voor de kankerstichting.
Maarten wil via deze weg collega motorrijders/sters oproepen om deze naar Motorhuis Eindhoven te komen om stil te staan bij kanker en bijdrage te leveren voor de kankerstichting middels zijn georganiseerde toertocht. Op deze dag is het natuurlijk mogelijk om een gift te doen middels een collectebus die aanwezig is waarbij je automatisch kans maakt op een TFT scherm van het merk Iiyama !
Deze dag word mogelijk gemaakt door www.paradigit.nl , www.mhe.nl en www.iiyama.nl en natuurlijk de steun van vele motorrijders !
Er zal geprobeerd worden om deze dag ook goed voor de inwendige mens te zorgen.

De aanvang van de rit zal zijn rond 12:00 bij Motorhuis Eindhoven , voor meer info en route kijk op www.mhe.nl

Zie ook voor meer info Waar is wat te doen?
 
eeh bij deze zal ik niet meer aanwezig zijn bij de sportievere ritjes, ik had al wat verstek laten gaan zoals jullie gemerkt hebben ( denk ik ) , maar ik KAN dit niet meer combineren met mijn werk. ik hoop dat jullie er begrip voor op kunnen brengen..

pepe
:Z

ander werk zoeken!
 
doe maar een aanbod, minimaal hetzelfde euri en 50 vrije dagen
Wees creatief.
Tegen de tijd dat je tegen je eigen principes werk aan het verrichten bent...
en "..niet meer kunnen combineren ivm werken onder justitie...".
Dat je nu het licht hebt gezien, blijkbaar.... Hou dan in je achterhoofd dat als je mij eventueel op de bon kan slingeren omdat ik te hard rij oid, jij zelf
op dat moment een klont boter op je hoofd hebt die alle formaten overtreft.
 
Wees creatief.
Tegen de tijd dat je tegen je eigen principes werk aan het verrichten bent...
en "..niet meer kunnen combineren ivm werken onder justitie...".
Dat je nu het licht hebt gezien, blijkbaar.... Hou dan in je achterhoofd dat als je mij eventueel op de bon kan slingeren omdat ik te hard rij oid, jij zelf
op dat moment een klont boter op je hoofd hebt die alle formaten overtreft.
Laten we wel in 1 ding duidelijk zijn, hij had het ook kunnen verzwijgen en alles in de gaten kunnen houden hier................ik zie Pepe wel als 1 van ,,ons", niet als de blauwe die ons probeert te naaien, moet ook zo blijven.
Er werken er hier meer bij de blauwen dan je misschien denk en die stille zijn de gevaarlijkste.
 
Wees creatief.
Tegen de tijd dat je tegen je eigen principes werk aan het verrichten bent...
en "..niet meer kunnen combineren ivm werken onder justitie...".
Dat je nu het licht hebt gezien, blijkbaar.... Hou dan in je achterhoofd dat als je mij eventueel op de bon kan slingeren omdat ik te hard rij oid, jij zelf
op dat moment een klont boter op je hoofd hebt die alle formaten overtreft.

daarom ook de waarschuwing dat ik op dit moment niet meer mee kan en wil rijden.Ik vind 200 + waar 80 mag gewoon niet meer kunnen VOOR MIJZELF !!!!! Wat anderen doen moeten ze zelf weten , wat freakie al zegt ik vond dat ik het moest zeggen, juist omdat ik niet wil dat er iemand geflitst word en misschien om te zeggen dat t allemaal (te?) hard gaat. Ik ben er persoonlijk al over na gaan denken VOORDAT ik beedigd werd en ik ben mij heel bewust dat ik jullie op de bon KAN slingeren en dat zou toch een beetje lullig zijn als ik zelf ook mee reed niet ? Verder als jullie op de bon geslingerd worden is dat dan MIJN schuld ? Zit ik achterop gas te geven? Freak werd ook gepakt net als ik in het verleden en dan moet je niet janken maar het gewoon dragen, niemand verplicht je er toe gas te geven en als je de fiets niet kunt weerstaan moet je op een idd op een chopper gaan rijden.
Er zijn echt wel alternatieven en als t ff kan ga ik echt wel mee naar de eiffel of op zandvoort.
 
Laten we wel in 1 ding duidelijk zijn, hij had het ook kunnen verzwijgen en alles in de gaten kunnen houden hier................ik zie Pepe wel als 1 van ,,ons", niet als de blauwe die ons probeert te naaien, moet ook zo blijven.
Er werken er hier meer bij de blauwen dan je misschien denk en die stille zijn de gevaarlijkste.
In de gaten houden ? ben je gek ? Ik vind rijden nog steeds geweldig en als ik iets kan doen ( wettelijk ) voor jullie ben ik er , maar ik heb gewoon ander werk als jullie.Maar als mijn functie voor iemand een belemmering is om bekende van mij te wezen heb ik daar alle begrip voor en scheiden onze wegen gewoon.no big deal. En als ik mee rij ergens geen heb ik echt geen camera,bonnenboek of wat dan ook bij mij. Ik ben eerst mens , daarna huppeldepup ambtenaar.En was ik echt zo een ontzettende klootzak geweest , dan had ik denk ik door achter jullie aan te rijden idd al een bonnen boek vol gehad en jullie waarschijnlijk geen rijbewijzen meer, maar misschien komt t omdat boter op mijn hoofd me niet staat.Of zou ik toch een toffe gozer zijn ?? :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er persoonlijk al over na gaan denken VOORDAT ik beedigd werd en ik ben mij heel bewust dat ik jullie op de bon KAN slingeren en dat zou toch een beetje lullig zijn als ik zelf ook mee reed niet ? Verder als jullie op de bon geslingerd worden is dat dan MIJN schuld ?

dus je rijdt niet meer mee omdat je je eigen lullig gaat voelen als je ons op de bon slinger.
ene nog wat,er is dit jaar maar een paar keer gereden,waarvan jij er volgens mij maar 1 keer bij was.(ik ben ook maar 1 keer meegeweest)
en ik zou denken dat zolang ik op mijn motor zit,geen tijd heb om te flitsen.
ik vindt dit allemaal ERG ver gezocht en nergens op slaan.
maar dat is mijn mening.
en gooi die uitlaat er ook maar af want dat mag al helemaal niet.
en bij michieltje staan mag ook niet (doorgetrokken streep)
kan je niet maken natuurlijk in jou functie :P
begrijp me goed ik heb geen hekel aan je maar ik vindt dat je ERG doordraaft.
groetjes van een collega motorrijder
 
Het is een persoonlijk keuze en ik hou er over op , omdat het anders word opgepakt dan ik bedoel. Het is nu eenmaal mijn baan.ik wou het alleen maar zeggen omdat sommige mensen vroegen waarom ik niet meer mee reed, had ik beter persoonlijk kunnen doen , maar dit leek mij makkelijker dan 7 x mijn verhaal te vertellen.
 
Het is een persoonlijk keuze en ik hou er over op , omdat het anders word opgepakt dan ik bedoel. Het is nu eenmaal mijn baan.ik wou het alleen maar zeggen omdat sommige mensen vroegen waarom ik niet meer mee reed, had ik beter persoonlijk kunnen doen , maar dit leek mij makkelijker dan 7 x mijn verhaal te vertellen.
ha pepe laat sommige meningen maar het ene oor ingaan en het andere oor uit gaan
ik heb in ieder geval respect voor je beslissing en laat je niet gek maken door bepaalde uitlatingen binnenkort renesse :}
 
Einde discussie over Pepe, of krijg ik die ook als ik besluit om een andere motor te kiezen...........sport-tour/tour zal uiteindelijk ook mijn keuze zijn gezien ik meer van de wereld wil gaan ontdekken op een motor, jaja kan ook op een racer, heel goed zelfs maar mijn mening is dat een racer niet voor 2 personen geschikt is.
Hoe dan ook Pepe verzwijgt het niet en das heel wat, enne Pepe je weet het he..............2-9 September ben ik te vinden in de Groene Hell en daar mogen we gazzzzzzzzen.
 
Het is een persoonlijk keuze en ik hou er over op , omdat het anders word opgepakt dan ik bedoel. Het is nu eenmaal mijn baan.ik wou het alleen maar zeggen omdat sommige mensen vroegen waarom ik niet meer mee reed, had ik beter persoonlijk kunnen doen , maar dit leek mij makkelijker dan 7 x mijn verhaal te vertellen.
Eindelijk worden er ook eens (bijna) zinnige gesprekken gevoerd hier.
Maar Pepe, ik begijp je wel maar ik snap je niet. :?
Laten we er idd over ophouden.

gr a
 
ik kan het zelf ook moeilijk uitleggen , maar ik ben blij dat iedereen een eigen mening erover heeft en dat ook zegt met mij eens of niet dat maakt niet uit. Ik vind dat rijden in zeeland een goed stel gozers bij elkaar heeft .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan